The emoji challenge! ♥

By Sandra Đukić - 14:40:00

-Nisam pre radila challenge tako da nisam sigurna kako ce ovo ispasti...*

                                                     

                                                          Ćao svima! ♥

-Ponovo sam pronašla inspiraciju u videima mojih omiljenih jutjuberki! Nisam do sada videla da neka blogerka radi challeng ali eto, za sve postoji 1. put. Ovaj challeng zahteva da vam pokažem nekoliko mojih omiljenih smajlica i da objasnim zasto mi se bas oni dapadaju! :D
Pa, krenimooo! ♥


Prvi smajli je ovaj, kao zaprepascen. Njega sam odabrala prvenstveno zato sto mi je bio jako zanimljiv a i opisuje moju svakodnevnu facu. Salim se, naravno ;)
Jako mi je sladak i zanimljiv... 


Definitivno moja svakodnevna faca. Ovako krene svaki dan (pretezno) dok ne udjem u blogger i faca postaje kao prva. mada se na to navikujem (ne zato sto moram da pisem, nego jer shvatim da nisam islikala sve slike xD) . xD
Kez od uha do uha, sta vise? Sladak smajli,nema sta. :')


-kada Sandra vidi savrsenu sliku koja je ocara na instagramu, ona ostavi ovaj smajli u komentar (ili na moju sliku). ovo mi je omiljen smajli (iako je trebao biti prvi). Tako je sladak! ♥ Okice su mu simpaticne i jako je cite (agajnn!) . ♥


ovaj smajli ja tumacim kao savrsenstvo. Podseca me na to i... ne znam. Nije nesto poseban ali eto. Meni se dopadaaaa! ♥


-Jos jedan, po mojim tumacenjima perfekt smajli. On mi je bas zanimljiv jer salje poljupčić i namiguje. Njega koristim na instagramu na nekim lepim slikama, kod mojih fotografija najvise. 

To bi bilo to za moj prvi (katastrofalni) challenge! 
Koji su vasi omiljeni smajlici i zasto vam se svidjaju?

Facebook: senny
we ♥ it: SandraGirl362
instagram: senny_sy
twitter: Sandra_Djukic19
pinterest: Sandradjukic362
gmail: sandradjukic362@gmail.com

xoxo,






  • Share:

You Might Also Like

5 коментара

  1. Prvi eoji sam ja,definitivno hhaha xd. Najvise volim...namigujuceg ;)

    ОдговориИзбриши
  2. Kako dobar challenge, ja najvise volim 2 smajli i onaj koji namiguje..☺

    Na mom blogu je novi post pa pogledaj..☺
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni je challenge wow! *~*
      I ja mnogo volim taj smajli ♥
      Hocu ♥

      Избриши
  3. Izvrstan post.Posjeti moj blog:

    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥