Q&A

Q&A! ♥

By Sandra Đukić - 13:35:00


Ćao drugari! ♥

-Prvo vam želim reći da... znam da sam vas pitala na instagramu da li želite make up tutorijal. Medjutim, juče nisam mogla da ga uradim pa ću ga zato odraditi neki drugi put. Mozda za Novu godinu ili tako nešto. Ali u svakom slučaju, danas vam pišem! 

-Ooo da! To je Q&A. Blog sam otvorila 31.1. ove godine i od tada sam odradila nekoliko Q&A pa sam rešila da odradim jedan i za kraj godine. Dobro, nije baš sada kraj godine ali je baš blizu. Još samo jedan mesec! ♥

-Odgovaram na sva vaša pitanja osim sledećih:

-Informacije o godinama.
-Informacije o mestu gde zivim.
-Nešto vezano za blogove osoba koje postavljaju pitanja.
-Informacije o porodici.

Nadam se da vam je sve jasno! ☺
Pitanja postavljajte do petka. Mislim da je to sasvim dovojno vremena da postavite pitanja. Pitajte bilo šta! Odgovaram na sva pitanja osim gore navedenih! ♥


PRIJAVITE SE ZA GIVEAWAY OVDE!

Facebook: senny
we ♥ it: SandraGirl362
instagram: senny_sy
twitter: Sandra_Djukic19
pinterest: Sandradjukic362
gmail: sandradjukic362@gmail.com

Xoxo,



  • Share:

You Might Also Like

4 коментара

  1. 1. Da se mozes bilo kako drugacije zvati kako bi se zvala?
    2.Sto te inspirira za pisanje postova?
    3.Sto je po tebi najbitnije na blogu?
    4.Omiljeni blogger i youtuber?

    Xoxo ❤

    ОдговориИзбриши
  2. Hej! Evo prvi put sam na tvome blogu i moram ti reci da ti je dizajn prelijepp! I da cu sigurno nastaviti pratiti tvoj blog jer je bas nekako veseo i opustajuc. :) Uclanila sam se maloprije pa bih voljela da i ti pogledas moj blog i uclanis se ako to se svidi. :D
    Pitanja:
    1. Sto te ljuti?
    2. Da li se lako iznerviras?
    3. Koji su tvoji snovi?
    4. Zasto si otvorila blog?
    5. Kako si?
    6. Sto za tebe znaci dobar blog?

    -Struja :)

    strujadreams.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥