Proizvodi koje koristim za usne 2015 - Recenzija!

By Sandra Đukić - 18:52:00


Ćao devojke! ♥

-Obožavam šminku a pogotovu proizvode za usne. oni su mi od uvek bili najdraži i najviše korišćeni. ne znam da li sam vam ikada rekla, no ja nisam osoba koja voli karmine. ja sam više osoba za labella. Imam 2 baby lipsa, violet touch i 3 labella iz labello.com kompanije. Koristila sam sve njih no najjaci utisak na mene su ostavila 3 labella iz labello.com kompanije! 
U ovom postu vam predstavljam ta 3 labella i pišem nešto kao njihovu kraću recenziju!
Uživajte! ♥ :*

P.S. uključite ovu pesmu:




1. Pearly shine labello


-Ovo labello je najstarije i najbolje koje imam!
 Pakovanje je vec malo ''ofucano'' pa slika izgleda malo lošije. Pakovanje je klasično i rekla bih da je ovo njihova starija kolekcija. 
Miris mi i nije nešto. Mirisala sam i lepša labella. Miriše mi nekako na kozmetiku. Uopšte mi ne miriše kao neki prirodan proizvod. 
Lepo neguje usne i pomaže kada ispucaju i meni je stvarno dobrodošlo!


-Sto se tiče boje labella, nije jaka i mislim da je prikladna za svaku priliku. Ostavlja blago rozikast trag koji nije toliko isticajan. lepa je boja, nije nista posebno ali eto. 
 -Ovde se vidi prednji deo pakovanja. Dakle, vidimo njihov ''logo labello'' i naziv labella.


Ukupna ocena proizvoda: 8/10

2. Fruit shine (cherry)


-Fruit shine labello sam skoro počela da koristim. Njime sam jako zadovoljna! ♥
Ostavlja prelep crvenkast trag na usnama. Prikladan je za školu a što je najvažnije, štiti i neguje vaše usne! ♥
Mislim da miriše jako lepo i prirodno što je bar meni bitno. ne podnosim one mirise kao hemikalija i slično. Nije baš čist miris višnje. Mislim da tu ima još nečega no još uvek ne kapiram šta. :')
Pakovanje je ovde baš slatko. Posebno mi se dopadaju cvetići po pakovanju. Boja je skoro indetična kao boja labella sto mi se takodje jako svidja (jer kada kupujem labello, jako mi se važna i boja).


-prednji deo pakovanja sadrži njihov logo (da li sam rekla da mi je logo presladak?) kao i naziv labella.

ocena: 10/10

3. Soft rose


-Ovo labelo nema boju. Daje samo odsjaj usama koji je skoro pa neprimetan. Sto se boje tiče, ne svidja mi se uopšte. 
Zatim je tu pakovanje. Podseća me na pakovanje od  pearly shine labella  a jako su mi ponovo slatki cvetići po pakovanju.  Roze je boje, nešto blaže nijanse nego 1. labella.
Miris mi se ne svidja toliko. Ponovo osećan nešto kao hemikalije ali ne toliko. Miriše mi na još nešto što ima lep miris no ne provaljujem na šta (aagajjnn!).


-Slika sa prednje strane je mnogo slična kao i kod ostalih labella.

Ocena: 6/10

Meni se najviše dopada fruit shine labello. Ono mi je nekako every day i baš je girly. ♥

To bi bilo to za ovu recenziju!

Pitanja za vas:

-koje proizvode vi koristite za usne?
-Da li ste koristili neki od ovih proizvoda?
-koja je vaša ocena?

Prijavite se za giveaway OVDE!

Facebook: senny
we ♥ it: SandraGirl362
instagram: senny_sy
twitter: Sandra_Djukic19
pinterest: Sandradjukic362
gmail: sandradjukic362@gmail.com

xoxo,









  • Share:

You Might Also Like

4 коментара

  1. Probala sam sva labela sto si stavila, ali mi je najdrazi labello classic :D

    Zaprati me ako zelis :D
    http://sashka91.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. SuSuper post!Od navedenih labela imam samo prvi. Onda dosta pusta sjaj ali bas i ne hidrira. Mogla bi reci da mi malo i "isusuje" usne, no kod svakog je drugacije. Ne pasu svima isti proizvodi.Ja za njegu usana koristim baby lips mint fresh i od svih labela koje sam ikad probala on najbolje hidrira usne i kad ga se naese osjeti se kako ih hladi. Tako da ti je to moja preporuka.

    Posjeti moj blog: beimagi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Imam poslednja dva labela, i jako mi se dopadaju. Super post. <3
    http://littlepinkheaven.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥