October favorites! ♥

By Sandra Đukić - 21:41:00


Helou, helou! ♥

-Nekim cudom, veceras sam posebno raspolozena. Dugo nije bilo pozdrava a jedan od tih znakova raspolozenja je i on (kada nema pozdrava nije da nisam raspolozena vec mi je jednostavno tako lepse napisati). Bas mi prija svakodnevno pisanje postova, kuckanje po tastaturi i doradjivanje slika.  ♥

-Za danasnji post sam vam pripremila mesecne favorite koji kasne, kasne, kasne! No, bolje ikad nego nikad, zar ne? :)
Ako ih zelite videti samo nastavite da citate ovaj post. ♥ 

1. kozmetika


-Prva je nivea micelarna voda za skidanje sminke. Koristila sam je uvece iako pise da treba da se lice masira njome ujutro i uvece, ja je koristim samo kada skidam sminku. Zadovoljna sam. nije me peckala po ocima, nema bubuljica pa preporucujem vam je. :D
Zatim je tu ovaj preslatki parfem kome ne znam ime jer mi nije ovde. On mirise tako girly i tako slatko! Znaci bukvalno, obozavam taj miris! ♥ 
Zatim je tu WEST3 neseser koji sam dobila od mame. Jako mi se svidja i onako, nije ni prevelik a ni mali pa u njega stane sve sto mi treba. ♥ 
Ovu preslatku turpijicu ste vec mogli videti u postu ''my nail polish set''. U oktobru sam bila zaljubljena u nju! Tako je slatka i uvek sam je nosila u torbici... 
Vec poznati violet touch i baby lips. ♥ Njih mnogo mnogo volim i prezadovoljna sam njima! Mislim da se ovaj baby lips zove hydrate i mirise, ja mislim na limun. Nema boju ali zato mirise predivno! Violet touch ima divnu boju! U zadnje vreme mi se jako svidja ljubicasta boja ruzeva. Ovo nije ljubicasta, ali vuce na tu boju. Sve jedno, ja sam jako zadovoljna, preporucujem ova dva labela svima i... idemo dalje (xD). Vec ste imali prilike videti ovo crveno labelo ''fruit shine (cherry)'' i ostavlja, onako, blago crven trag. Meni se jako svidja na mojim usnama. Jos jedno labello, ''soft rose'' koje ostavlja roze boju i uopste se ne primecuje na usnama dok na kozi ima bas bled rozikast trag. Ova 4 labella mi se jako jako svidjaju i preporucujem vam ih! ♥
Maskaru ovoga meseca sam koristila vise nego uobicajeno, skoro svaki dan. Moji favoriti su ''avon colortrend'' i ''citty style'' maskara. Avonova maskara mi se jako svidja. Produzi trepavice i daje im lepu crnu boju dok druga maskara ima cetkicu koja je sa jedne strane duza a sa druge kraca. Duza daje volumen, boju i produzi trepavice a kraca ih lepo rasporedi i rasceslja, ako tako mogu reci. Ja sam na ove dve maskare prezadovoljna i svima ih preporucujem!
Ostala su jos 2 laka... Uf... sada kapiram da mi nisu ovde pa cu ubaciti broj ako se setim sutra kada ih se docepam. :') Sve jedno, jedan ima kao sive sljokice a drugi je tamno crven. Nekako me taj crveni podseca na jesen, haha. :)

2. nakit


-Moj najveci favorit ovog meseca je Q&Q sat koji sam kupila... Mislim da je isto bio oktobar ili kraj septembra. Nosim ga skoro ceo mesec, fantastican je i uklapa se uz sve. ♥ Ja sam jako zadovoljna i jako je lep... Ne znam, super mi je! :D
Ja sam veliki fan sovica i nema posta sa nakitom od sada gde necu pomenuti ovu sova ogrlicu. Ja ih jednostavno obozavam i tako su slatke. ♥ Ovu ogrlicu sam kupila na moru prosle godine i verujte mi, zaljubljena sam u nju. 
Takodje sam kupila i ovu crnu magnet narukvicu na moru koja je, cini mi se vise elegantna. Meni je naprosto savrsena i jako se lako kombinuje. 
Ja skoro uvek imam neku brojanicu na ruci. Ovog meseca se tu najvise nasla ova preslatka roze brojanica sa sivim, kao malim cveticima, ako je to to. :') Nju sam dobila od bake tj. iz jednog manastira je i meni se jako, jako svidja. ♥

3. Odeca


-Cim malo postane hladno, Sandra se oblaci u jakne. ♥ Ova roze jakna je jako, jako slatka i tako mi se svidja! Kupila sam je jos prosle godine i jos uvek mi je taman. ♥

4. Knjige i sveske


-Verujete li vi meni da ja jos uvek nisam procitala ovu knjigu? Pocela sam da je citam i stigla do 100 strana i onda sam trebala da citam lektiru za skolu i nisam nastavila tada knjiguuu. :( Inace, knjiga je jako zanimljiva i pisana je tako da je vecinom svi mogu razumeti. Imam osecaj kao da citam lektiru za 2. razred, hah...


-Da li vi primecujete koliko je ova sveska slatka!? Definitivno najdraza i najlepsa sveska ikada (koju sam ja imala, btw)! Dobila sam je prosle godine za Novu godinu i cuvam je. Pokusala sam u nju pisati dnevnik no nije islo, haha. Sada sam samo iscepala tih 5-6 listova i posto je na spiralu koristim je kao neki mali podsetnik, planer i tako. :)

5. Film i serija

-Sada shvatam da nista korektno nisam gledala. Pokusala sam da gledam American horror story, medjutim nije bas islo posle 2. epizode, hah... :') Ne, nisam se uplasila vec kada sam videla koliko tu kakvih scena ima zgrozila sam se i odlucila da je vise necu pogledati. 
Dakle, nista nisam gledala ovako korektno no odgledala sam do negde ''Gradovi na papiru'' i ne svidja mi se toliko. Mozda su tek trebali da uslede zanimljivi dogadjaji ali ja nisam mogla vise to da gledam jer ako nesto od pocetka nije zanimljivo, nije za mene. :')

Gradovi na papiru gledajte ovde kao i sve druge filmove.
American horror story gledajte ovde kao i sve druge serije.




5. Blogovi

-Proslog meseca sam bila opsednuta sa blogom kapege kao i sa Anja's diary! Ove dve devojke su kao profesionalci. Znaci ja kada procitaj jedan post, moram jos 100, hahah. :) Ne, stvarno, Anja i Andriana vrhunski pisu i svaka recenica je isto tako osmisljena! Obavezno ih posetite. ♥


*Usla sam u Anjin blog da slikam baner, samo usla i izasla. Hahah, biser. xD*




6. Muzika

Jaooo, koja je nesreca sto sam preproslog meseca cistila telefon i pobrisala sve pesme iz njega i bila sam ''primorana'' slusati samo pesme sa kompjutera (mrzelo me je da skidam pesme, hahah).
U svakom slucaju, najvise sam slusala:

Ariana Grande - problem ft. Iggy azalea



Taylor Swift - shake it off



Adelle - Hello




-To bi bilo to sto se tice mojih favorita za mesec oktobar. :) 
Koji su vasi favoriti?
Pisite u komentare! ♥




Facebook: sandrin kutak 
we ♥ it: SandraGirl362
instagram: senny_sy
twitter: Sandra_Djukic19
pinterest: Sandradjukic362
gmail: sandradjukic362@gmail.com

xoxo,




  • Share:

You Might Also Like

1 коментара

Thank you for all coments! ♥