November's favoruites ♥

By Sandra Đukić - 20:44:00


Ćao drugari! ♥

-Bar meni je novembar u početku jako brzo prolazio a onda od jednom usporio. Tokom novembra sam isprobala mnoge nove stvari, napravila nekoliko DIYeva, pronašla nekim stvarima novu namenu... Svasta, jednom recju! Verovatno vam je bar nekoliko stvari iz ovog posta poznato. Malo sam i eksperimentisala ovog meseca... ma videće te, samo nastavite čitati post! :*



-Prva na listi je ova mirišljava sveća. U početku mi se uopšte nije dopadala ali sada mi se baš svidja! Ima baš lep miris jabuke i cimeta i izgleda predivno kada se zapali! 


-Pošto sam sada imala proveru iz tehničkog, trebala sam što pre naučiti sve i počela sam da koristim ove blokčiće ili papiriće u boji. Verujte mi da jako pomažu! 2 puta, ako ne i 3 puta brže naučim lekciju! Koristila sam roze ali kada sam ih potrošila prešla sam na plave i žute. Mislim da su svi isti što se tiče i beleški na času, učenju...





-Ovu torbu ste mogli videti u haulu sa mora. Znači, ja nju obožavam! predivna je, njen kaiš je odlična kombinacija sa belim zvezdicama i teget torbom... jednostavno je savrsena! krajem meseca sam počela i u školu da je nosim. Mnogo bolje ide uz kombinacije nego ranac i nekako, iako je samo za knjige i jos neke stvari u rancu, promeni izgled outfita. Celog.


-Još jedna random stvar, a to su ove svećice. One su prelepe! Pogotovo noću. najbolje je što se može podesiti brzina, način svetlenja i jer se može okačiti apsolutno gde želite! Mislim da ste sve ovo već znali ali eto, da kazem zasto mi je prelepo! ♥



-Sećate li se ''this or that autumn tag''? Ipak sam probala toplu čokoladu, samo sam zaboravila, a posle mi je bilo glupo ispraviti ako ju je pročitalo mnogo ljudi. Sve jedno, pila sam je ovog meseca i predivna je. Ja jako volim čokoladu, pa tako i ovu toplu čokoladu. Možda je za mrvicu lepši kakao ali topla čokolada je odmah tu! A kako nisam pila kakao ovog meseca (ali se secam ukusa, ko bi ga zaboravio? xd), njegovo mesto je zamenila topla ćokolada!


-Ovo je Avon colortrend olovka za oči (prvobitno sam napisala maskara xD) ''glitteraty grey''. ja sam koristila crnu stranu cisto onako malo i mogu vam reći da je fantastična! Sve preporuke za nju. Sijaju se a nije ni siva loša. Samo kažem, crnu sam koristila nekoliko puta umesto alajnera (koji mi se ne svidja jer cim pipnem oko razmaze se xp).


-Ja ne mogu da vam opišem koliko je ova maskara dobra! naziv joj je Astor stimulash volume mascara i ja ne mogu da vam opisem koliko ona produzi trepavice, koliko im da crnu boju i volumen! Znači naj maskara koju sam ikada probala! Ja sam oduševljena i imate sve moje preporuke za nju! ♥


-ovaj ruž... Ne znam kako se zove. Znači, na njemu su dole na dnu (možda i vidite) slova spojena i zato ja ne mogu protumačiti šta zapravo piše. Sve jedno, ostavlja roze trag ali ne baš pink roze nego tamnije. ja sam zaboravila slikati boju ali možda postavim u nekom od narednih postova ako budem pisala o njemu, btw.


-Moj voljeni parfem se ponovo nalazi u mojim favoritima! Sada mu čak znam i nazim (xD). Zove se... Samo da ga nadjem... A evo ga! Zove se Trendy mini for women i ja vam ne mogu opisati koliko je ovaj miris lep i prijatan! Najbolji parfem koji sam ikada probala. Obavezno ga kupite, nećete se pokajati! ♥


-Ponovo imamo dva miss selene laka za nokte. U pitanju je ovaj sa srebrnim i zlatnim sjajem. Zlatni je u broju 163 a srebrni u broju 162. Ne ostavljaju mnogo šljokica ali su stvarno fenomenalni! jedini problem je sto se ne skidaju lako pa mi treba pola boce acetona za njih (salim se, btw).


-Ovu prelepu narukvicu sam dobila zbog saradnje sa jednom instagram stranicom! Mogu vam reci da je ovo najlepsa narukvica koju posedujem i nosim je skoro ceo mesec! ja sam njome oduševljena a cena je oko 350 dinara! Boje su se baš uklapale sa odećom koju sam nosila u novembru i stvarno je fantastična!


-I zadnja stvar od opipljivih su ove plave mindjuse. Njih sam kupila na moru i mnogo su lepe. Pogotovo boja. Nisu mnogo upadljive a nisu ni neprimetne. ja sam ih nosila jedan dobar deo meseca i jako sam zadovoljna njima. :)

-Filmove nisam stigla da gledam (naravno kada imam kontrolne i pismeni, morala sam učitiii), tako da nemam ni knjigu... A da! Imam blog!

Ovog puta to je Tijana's diary blog. 


-Tijanin blog svakodnevno čitam celog celcatog meseca! pročitala sam mnogo njenih starijis postova. Ona je stvarno jako originalna i mislim da nigde nisam pročitala savete koje ona daje! Takodje sam pročitala mnogo postova na nove teme koje niko nije upotrebljavao. ♥ Sjajan blog, obavezno posetite!

To bi bilo to za mesečne favorite! Koji su vaši favoriti?

I da, želite li za sutra jedan make up tutorija? ja ga imam spremnog, samo ako vama to nije dosadno! ♥

GIVEAWAY OVDE! JOŠ 4 DANA!


Facebook: senny
we ♥ it: SandraGirl362
instagram: senny_sy
twitter: Sandra_Djukic19
pinterest: Sandradjukic362
gmail: sandradjukic362@gmail.com

xoxo,









  • Share:

You Might Also Like

8 коментара

  1. Narukvica je preslatka,odlični favoriti ☺


    http://lepotaodaleks.blogspot.rs/2015/11/predstavljam-vam-nyx-kozmetiku.html

    ОдговориИзбриши
  2. Divan post! Narukvica mi se jako dopada. ♥


    GIVEAWAY NA MOM BLOGU - allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Odlicni favoriti :) veoma kvalitetan post!

    Novi post------) www.alwaysbehappy11.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Jako mi se sviđa post, torba je preslatka. Ali... Ti se već šminkaš?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala. :) Da ali samo po nekad. Ne baš svaki dan vec kada idem do grada i tako negde. :)

      Избриши

Thank you for all coments! ♥