New bracelets?! ♥

By Sandra Đukić - 18:46:00


-Da li sam postala dosadna sa ovim postovima o saradnjama ili vam je zabavno citati o vestinama pravljenja narukvica neke osobe? Ako sam vam dosadila, sto ne bi bilo cudno, pokusacu pisati ove postove sto redje. 
-Vec ste mogli zakljuciti da sam vam danas pripremila jos jednu saradnju, ponovo sa instagram profilom i ponovo sa narukvicama! Te stranice su mi, ponovo kazem najdraze. ♥ Narukvica je tako mali komad nakita ali toliko osvezi outfit da je to neverovatno! Bas zato uvek imam ili sat ili narukvicu na ruci. ne znam, sve sto ide preko ruke kao narukvica je moj favorit. ♥ 

-Danas vam predstavljam jos jednu instagram stranicu koja pravi narukvice i sa njima sma skoro sklopila saradnju. Rec je o @narukvice stranici na instagramu koja, kao sto ste vec mogli zakljuciti pravi narukvice. Divna i ljubazna Neda je na stranici i odmah smo se dogovorile.
Dobila sam crvenu i zutu narukvicu sa znakom beskonacnosti. Meni su ove jako simpaticne. Tu su i njihove boje jeseni pa verujem da cu ih sada bas mnogo nositi. ♥ Ja sam dobila 2 jer smo se dogovorile za friendship kartoncic koji je, moram reci veoma slatkog dizajna. U to ce te se moci uveriti u nastanku posta.
Dakle, narukvice izgledaju ovako:


-Sada se i sami uverite u lepotu narukvica! ♥
Ovako ih mozete pronaci:

-instagram: @narukvice

Nisam sugurna imaju li ista drugo osim instagrama pa sam zato samo ostavila njihov link instagrama.

-Uzivajte u slikama!










-Mogu vam reci i da su me najvise odusevile ove narukvice sa znakom beskonacno. Meni su one stvarno preslatkee. ♥ 

Da li ste vec videli ovu stranicu?
Kako vam se svidja?
Koja narukvica je lepsa po vama? ♥

Podelite samnom vasa misljenja u komentare! :)

Facebook: sandrin kutak 
we ♥ it: SandraGirl362
instagram: senny_sy
twitter: Sandra_Djukic19
pinterest: Sandradjukic362
gmail: sandradjukic362@gmail.com

P.S. ako blog bude zatvoren nekoliko sati jednog od narednih dana znajte da je zbog uredjivanja! ♥

xoxo,  





  • Share:

You Might Also Like

1 коментара

Thank you for all coments! ♥