My ZNU.com wishlist ♥

By Sandra Đukić - 10:00:00


-Evo jos jedne saradnje! Medjutim, danas je u pitanju jedan sajt. To je ZNU. Ovaj sajt mi se mnogo dopada i ima jako lepih stvari! Danas vam predstavljam wishlist sa ovog sajta! Posto je malo duza, necu duziti vec odmah krenuti. :)

#1 Women middle boots lace up faux leather shoes


-Vec u prosloj listi zelja ste mogli primetiti koliko se meni svidjaju ove cizme! Odusevila sam se kada sam ih videla i mislim da su sada, za ovo vreme bas pogodne. Ja bih najpre izabrala crnu boju jer su mi te nekako najbolje za uklapanje. Ponovo kazem, model mi je prelep i mene su one prosto osvojile. :)

#2 Lady vogue PU leather tassel shoulder bag


-Na ovoj torbi mi se posebno svidjaju rese. Takodje mi je i boja na ove rese predivna jer sam vec negde ovo videla i bila sam odusevljena. A i rese me asociraju samo na braon (na torbi). ♥

#3 Black pierced cloak tassel sweater


-Ovakav model ''ogrtača'' sam videla u videu od Ann Drea i zadivila me je. Ne mogu vam opisati koliko se meni dopada ovo! To je neverovatno. Mislim da se jako lepo moze uklopiti i leti i da je tada najbolje za nošenje. Po slici, rekla bih da je lagan!

#4 Off-white bat sleeve tassel cape cardigan sweater


-Evo ga jos jedan ogrtač! Gore nisam napomenula da mi se rese ovde najviše svidjaju. One daju taj neki poseban izgled ogrtača. Ne znam sta vise, isti je komentar kao i za ogrtač gore. :)

#5 Black long sleeve tassel loose cotton blend kimono


-E ovde je već druga priča. Ovde su nešto duže reče i simpatičniji je, bar meni. Svidja mi se što je ovako jednostavan i jako je lepo sto je ceo crn. Ovo je ujedno i zadnji ogrtač ovog dizajna.

#6 White 3D rose women floral top sweater


-Meni je ovo bilo toliko simpatično da sam morala da vam pokažem! ovo je nesto najsladje od sve odece na tom sajtu! Moze se nositi i kao crop top (ako sam dobro shvatila), uz sorc, suknjice... Moze se uz veci deo stvari uklopiti sto je fantastično!  ne znam sta vise reci sem da sam ja odusevljena! 

#7 Women round neck striped sweater

-Već smo imali post o ovom predivnom džemperu. Ja sam ogromni fan mornarskih prugica tj. prugica u tamno plavoj i beloj boji. Jako mi je sladak ovaj džemper i mislim da se mogu napraviti prelepi outfiti s nim!

#8 Women casual print hooded sweeatshirt


-Ja sam veliki ljubitelj dukseva sa kapuljacom pa mi se isto tako svideo i ovaj! Mislim da je ovaj bas u duhu praznika (zimskih naravno) sto mi se jako svidja. Vec ste u mojoj prošloj listi zelja mogli primetiti da mi se svidja ovakva sara. Mislim da je jasno zasto mi se bas ovo dopada. :D

#9 Black spliced gauze fall mini long sleeve t-shirt


-Ja sam nekada za casual stil a nekada i za nesto ''isticajno''. trenutno mi se jako svidja ovaj kao dzemper koji je casual ali meni je tako zanimljiv... Verovatno zbog ovih prugica po sebi. Takodje mi je i jako sladak. ♥

#10 White round neck floral crochet tops


-Molim vas, recite mi da nisam jedina zaludjena ovim majcama! Meni se ova cipka tako dopada da vam ne mogu opisati. Moze se uklopiti uz sorc, farmerke, suknju... Genijalan je. ♥
Bela boja je najbolja za uklapanje i meni se ovo tako dopada...! Ne znam sta vise da vam kazem. :)

#11 White long sleeve pullovore crew neck sweater


-da li sam vam vec rekla da jako volim dzempere? Ako nisam, sada znate! Moja omiljena boja njih je bela i najdraža šara na njima je baš ova, na ovom džemperu! Meni je jako sladak,mogu zamisliti kakav bi bio sa kosuljom. ♥

#12 grey women cardigan long overcoat


-Dosli smo i do zadnje stvari, ovog  predivnog sivog klasicnog dzempera! Jako volim sivu boju i uz sve ide! ovaj dzemper mi je nekako street style. Ovaj model dzempera mi se takodje jako dopada i cim sam ga videla, odlucila sam ga dodati u listu zelja! ♥

To bi bilo to za ovu listu zelja. ♥

Sta je na vasoj listi zelja?
Podelite samnom vasa misljenja o ovim stvarima u komentare! ♥


Facebook: senny
we ♥ it: SandraGirl362
instagram: senny_sy
twitter: Sandra_Djukic19
pinterest: Sandradjukic362
gmail: sandradjukic362@gmail.com

xoxo,













  • Share:

You Might Also Like

1 коментара

  1. Ja sam u posljednje vrijeme zaludena onim ogrtacima i demerima. Kupila sam si ih u New Yorkeru. Ne znam bili narucila posto imam lose iskustvo sa tih online stranica za narucivanje odjece. Naime narucila sam si majicu velicine M, a dok sam je obukla mi nije prekrivala ni cijeli trbuh. Strasno mali brojevi! Ako nesto narucih svakako javi kakve su velicine posto ima puno lijepih stvari,ali me jedino strah da ne na rucim pa mi bude malo :/

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥