my wishlist! ♥

By Sandra Đukić - 10:00:00


-Evo prilike, ako neka dobra dusa zeli da me odraduje za Novu godinu, neka mo kontaktira preko maila! ♥ Salim se, naravno. :) 

-Vec duze vreme nije bilo nikakve liste zelja, zar ne? Umesto da pisem sajt po sajt, brend po brend, Sandra spaja sve u jedan (ne bas) veliki post! 
Uvek sam mnogo volela da pisem liste zelja a buduci da mi ideje samo naviru, ovaj post ce bas lepo popuniti raspored (ljudi, nema ga! Ovo sam onako rekla xD). 

1. Naked 2 Urban Decay 



-Verovali ili ne, ja sam ovom paletom opsednuta! Znaci ovo je nesto savrseno! Jako mi se svidjaju boje i mislim da se u njoj nalaze boje za svako godisnje doba. Uz to je i jako kvalitetna, a i popularna (za sta ja i ne marim. Ako mi se svidja, svidja, ako ne onda ne). Nju sam prometila u videu od... mislim da je video bio na kanalu Marija Žeželj. Ja sam i pre toga znala za ovu paletu ali kada sam je bolje videla u videu, moja zelja da je imam je neverovatno porasla! Dakle, stavka broj 1 na WL je opravdana. :)

2. Skinny High Ankle Ripped Jeans


-Jao kako ja volim ovaj model farmerki! Ja sam prosto zaljubljena u ove! Videla sam ih jednom slucajno na H&M internet stranici i ja sam se odusevila! Mene inace vise oduseve crne farmerke nego teksas, bele ili u bilo kojoj drugoj boji. Nisam mnogo volela pocepane farmerke ali kada sam ove videla, a tek izreze, rekla sam sebi da ih kad-tad moram imati! Na zalost, mislim da nisu prikladne za skolu...

3. Korea Women's Letters Printed Different Mix Casual Loose Sweater Pullover Tops Hoodie


-Da li primecujete koliko je savrsen sklop ove 4 boje (i boja slova se racuna)? Ovo je definitivno bila ljubav na prvi pogled! Ne, stvarno! Jako ali jako volim sve pastelne boje u koje spada i ova roze. Zatim tu dolaze bela, siva pa crna. Da li je malo i reci da se na ovom duksu nalaze i moje omiljene boje?! Ne znam, ostala sam bez teksta (stvarno) kada sam ga videla. Samo sam gledala u ovo 3 minuta i divila se savrsenosti ovog duksa, hah. :')

4. MADEWELL Flannel Ex-Boyfriend Shirt in Buffalo Check


-Verovali ili ne, nikada nisam imala kariranu kosulju. Uvek kada bih nasla savrsenu kombinaciju boja, bila bi mi za broj mala, a kada bih nasla broj, boje bi bile grozne. Moja omiljena kombinacija boja karirane kosulje je upravo ova: crno-crvena. Sigurna sam da se najbolje moze uklopite a mozete je nositi i upasanu i kao sto nosite duks-jaknu. Jako je bila moderna ove godine i mnogi su je nosili (ne ovu kombinaciju, oupste karirane kosulje). 

5. 360 SWEATER DIP Knitwear


-Ovakvi ombre duksevi su jako lepi. Sam prelaz boja je jako zanimljiv i simpatican, a da ni ne pominjem koliko se dobro uklapa. Vidjala sam ga po raznim blogovima i moja zelja da ga imam je mnogo porasla. Bas zato se i nasao na mojoj listi zelja. ♥

6. BLACK CHRISTMAS REINDEER KNITTED LEGGINGS



-Ove helanke su prosto predivne! Ja bin ih najradije nosila zimi jer su verovatno jako tople. Vec sam ih videla i unutra imaju nesto sto je jako mekano i toplo. Bas su mi u duhu zimskih praznika, tj. Bozica i Nove godine. Mislim da cu kupiti jedne sa ovakvom ili bar slicnom sarom do zime a ko zna, mozda i vise. :)

7. ATM Cozy V Sweater


-Uvek kada ja trazim da kupim dzemper, nema ga! Ja sam velikiii ljubitelj dzempera i ne bih izlazila iz njih. Kod ovoga mi se svidja ''V'' izrez kao i boja. Uz to mi je i jako sladak pa... super couple! 
Nemam sta puno pricati o njemu, vec sve vidite. ♥

8.Miu Miu Shoulder Bag


Od ove torbe mi se svidja model i boja. Kada sam videla cenu, zaprepastila sam se. 100.00 i nesto za torbu? Zato kazem, svidja mi se model i boje mada bi lepo isle i belo-roze i jos neke kombinacije. Dakle, na listi zelja nije torba vec... model ove torbe (lol). Znaci bilo koja ovakva torba i ja smo savrsen par. Ali ipak je to miu miu torba tako da... :')

9. Too Faced chocolate bar


-jako mi se dopada ova paleta. kada je zatvorena izgleda kao cokolada i bas mi je simpaticna sto se tice izgleda. Boje koje su unutra mi se jako svidjaju i sve su one koje ja najvise volim, hah. :') 
Tu imamo i ogledalo i 16 boja. Mislim da su tu i mat i ove sa sjajom u sebu. Dakle, jako je simpaticna, jako je slatka i to je to sto se nje tice. :)

10. Baby lips electro - pink shock


-I poslednja stvar je baby lips electro koji je nov i skoro je stigao u Srbiju. Meni se svidja Pink shock i njega bih najradije kupila mada procitala sam da nema vitamine dok svi ostali imaju. Kosta 249 dinara i cim naletim na njega, kupicu ga. Inace, moj baby lips sam videla u maxi radnji pa cu verovatno tu i pogledati ima li ovaj. :)

To bi bilo to sto se tice moje wishliste! ♥

Pitanja:

-Sta je na vasoj wishlisti?

-Hocete li kupiti nesto u 2015. godini?

-Imamo li nesto zajednicko na Wishlisti?



Facebook: sandrin kutak 
we ♥ it: SandraGirl362
instagram: senny_sy
twitter: Sandra_Djukic19
pinterest: Sandradjukic362
gmail: sandradjukic362@gmail.com


xoxo,


  • Share:

You Might Also Like

8 коментара

Thank you for all coments! ♥