Look @nakit.bubamara!

By Sandra Đukić - 13:42:00


-Jos jedan dan, jos jedan post i jos jedna saradnja! Bas mi je zabavno da sklapam i pisem o saradnjama, a najvise mi se svidjaju stranice sa nakitom. :) Za danas sam vam pripremila slike jednog komada nakita sa stranice @nakit,bubamara koji sam ja dobila prilikom sklapanja saradnje sa njima. :D

-Ja sam od njih dobila narukvicu u ovom preslatkom paketicu:


-Polako sma ga otvorila ovde gde je zalepljena traka i tu me je docekalo ovo:


*na kartici pise ''za Sandru''.

-Ova kartica je preprepreslatkaa! ♥ A evo i narukvica kako izgleda:


-Ovo je, ako sam dobro shvatila, narukvica od bizuterije. Jako mi se svidja ovo, kao otkucaji srca na njoj. Tako je simpaticno. Takodje mi se ova boja srebra vise svidja od boje zlata jer je ovako nekako ''uklopljivije''. 

-Mislim da su se potrudili da lepo upakuju i karticu, narukvicu (jer sma dobila to u onoj kao suskavoj foliji. Sto se na njoj pucalu kao baloncici)u kesicu, foliju i ukrasni papir koji je, ponovo moram reci presladak! ♥

-Ja sam se ovom narukvicom odusevila, a vi? :)
Uzivajte u slikama!














Njihov instagram:  https://instagram.com/nakit.bubamara/

Njihov facebook: https://www.facebook.com/Nakit-Bubamara-1515748355349176/?fref=ts

Ako vam se nesto svidi i zelite poruciti, imate vecu ponudu na instagramu. :D Veoma su ljubazni pa se nadam da ce takvi biti i prema vama! ♥


Facebook: sandrin kutak 
we ♥ it: SandraGirl362
instagram: senny_sy
twitter: Sandra_Djukic19
pinterest: Sandradjukic362
gmail: sandradjukic362@gmail.com

P.S. pogledajte prethodni post!  ♥

xoxo,





  • Share:

You Might Also Like

4 коментара

  1. Draga, divno si prestavila komad nakita sa moje stranice ☺
    Hvala ti puno i ljubim te :-* ❤

    POSETITE MOJ BLOG:
    katycolorfulfreak.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Jako mi se sviđa nakit ♥♥♥

    Novi post → lovelifewithemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post! Narukvica je stvarno preslatka kao i pakovanje u kojem si je dobila :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥