Lazy weekend? NO!

By Sandra Đukić - 10:00:00


-Okej, ovo je jedan od mojih najgore smisljenih naslova za post. Mislim stvarno, ko bi rekao jos ''lenji vikend? Ne!'' Naravno, ja. No nema veze, posto zvuci glupo na srpskom, to ce mo pisati na engleskom. Vau, kakav plan... :O
Dakle, vikend je poceo i imamo jos 4 dana za odmor jer je sada i raspust. Dodjemo kuci, zavrsimo skolske obaveze, odmorimo se i perfekt! Spremni smo za uzivanje preko vikenda. Naravno, to ne znaci da treba da sednemo za racunar sto prethodnih dana nismo mogli zbog skole, zar ne? Pa hajde, ukljuci neku dobru pesmu na telefonu (pa necete racunar nositi sa vama?) i... let's go!

#1 Budi fotograf!


-Mislim da je uvek zabavno naci se u ulozi fotografa i zabeleziti lepote koje vas okruzuju kao i srecne truntke vaseg zivota. Vao, kakva recenica...  Sve jedno, mozete pokusati! Uzmite fotoaparat ili telefon, jaknu (jer je sada hladnoo... brr...) i krenite napolje! Fotografisite vasu ulicu ili bilo sta sto vas cini srecnom! Verovatno ce vas to opustiti od silnih skolskih obaveza koje ste imali citave nedelje!

#2 Citajte knjige


-I ako je vikend ne znaci da ne trebate pipnuti knjige! Meni su sve okej sem lektira pa bih vam najpre preporucila Zoella - Onlajn devojka. Zatim mozete citati:
-Dusan Miklja - New York, Beograd
-Zorannah - Lifestyle (ja je nisam citala, no cim je od Zoi verujem da je dobra :))
I jos takvih knjiga. :)

#3 Napravi DIY projekat


Pravljenje DIY projekata je idealno za ovo vreme kada napolju i nije bas najprijatnije. Posto je jesen vec uveliko pocela, mozete napraviti jesenske DIY projekte i nakaciti ih po sobi. Osvezite izgled sobe, a za DIY projekte vam preporucujem sledece kanale:


Ja najvise volim gledati ove kanale, no vi mozete ici i na Jana Dacovic, Marija Zezelj,... Mislim da ce te se uz njihove DIYeve bas zabaviti! ♥

#4 Napravi sama novu poslasticu


Evo i jedne stavke koja se tice kuhinje! :D 
Ja sam bas proslog vikenda napravila (ok nisam imala mikrotalasnu pa nisam sama ispekla kolace :') ) nesto kao cokoladni keksici. Mislim stvarno, testo se napravi za 3-4 minuta i posle ih pecete a za materijal se ne morate ni pomuciti jer verujem da sve sto vam je potrebno (osim mozda cokolade za kuvanje) imate u vasoj kuhinji. :D Ako zelite samo napisite u komentare i napisacu post o tom receptu. :)
Uppsss... Malo sam skrenula sa teme ove stavke. U svakom slucaju, internet je pun sjajnih ideja za pravljenje lakih i brzih kolaca. A uz to su veoma ukusni! Mmmm... ♥

#5 Izadjite sa drugaricama negde


*Ova slika definitivno ne opisuje to sto ja zelim reci, no okej*

Vikend je sjajna prilika da posvetite drugaricama vreme koje niste mogli proteklih dana. Mozete se jednostavno posetiti, prespavati jedna kod druge ili izaci negde. Dakle, kao sto rekog, vikend je sjajno vreme za druzenje. ♥

To bi bilo sve za ovaj post. Ja moje vikende obicno ovako provedem, a vi?

Pitanja za vas:

Sta vi radite preko vikenda?

Kavi su vasi planovi za ovaj vikend?

xoxo,






  • Share:

You Might Also Like

0 коментара

Thank you for all coments! ♥