Kako sam do sada plovila kroz blogger vode?

By Sandra Đukić - 13:15:00

                                                 

                                                   Cao svima!


-Vec duzeg vremena se dvoumim, da li da danas pisem ovaj post ili na drugu temu. Ipak je zelja za pisanje ovog posta u meni bila mnogo veca. Mogu vam reci da sam na jedan neuobicajen nacin uplovila u ove burne vode, pune novih saznanja, hejtera i citalaca!

-Naime, sve je pocelo prosle godine u septembru kada sam prvi put naletela na 1 blog. To je bio be unique blog koji je pisala Lana Kuretic. Mislila sam da je to sve jako komplikovano i zato se nisam prijavljivala za takmicenja za bloggera (cak sam mislila da poziv stize na kucnu adresu xD). U medjuvremenu su mi mnoge misli prolazile kroz glavu, mnoga i pitanja i mnoge ideje za pisanjem. Tada smo Maja, Tijana i ja bile nerazdvojne BFF i sve sam im rekla. Posto su oni imali maile a ja ne, dogovorili smo se da uzmemo po jednu svesku, ukrasavamo i pisemo sta god i kako zelimo. Sve tri. Isli smo od poznatih do frizura i tutorijala. Bilo je jako zabavno no vremenom sam shvatila da niko nece bukvalno uzeti svesku od ucenika skole gde sam isla da bi procitao sva moja misljenja. Ponovo sam imala jarku zelju za pisanjem. U oktobru prosle godine je Tijana dolazila kod mene i tada mi je napravila gmail. Ja sam pucala od radosti! Blog je bio na mom nalogu pa sam sa njega i napisala prvi post u dogovoru da kada saznam kako, ubacim tu Tijanu i Maju.



 -Medjutim kako ja to nikako da saznam, nastavila dam sama da pisem blog. Pisala sam na fazon: "Cao curkee" ili "Hej grls!"
Ne znam iz kog razloga ali mi se taj nalog izbrisao sam od sebe. Bila sam jako ljuta i tuzna da sam rekla da vise nikada necu praviti i pisati blog. U besu sam rekla da je to gubljenje vremena i jos mnogo toga. Iskreno,malo sam i proplakala taj blog. Negde u januaru 2015. godine, moja zelja za istim pisanjem bloga se ponovo rodila. Svaki dan sam govorila: "sutra cu napraviti, sutra, sutra''... i najzad sam ga napravila 31.1.2015. i bila sam pod utiscima od proslog bloga. ''Nikada mi blog nece biti uspesan'', ''ponovo ce se izbrisati'' i jos mnogo mnogo misli mi je prolazilo kroz glavu.

-Ovako je izgledao jedan moj post tada:

Danas sam vam sigurno već dosadila! :( Ali šta da radim kada sam inspirisana praznikom koji je za 8 dana? :) Krenimo sa postom!
Ovaj post sam htela da posvetim outfitima za dan zaljubljenih! ;D
                                
                                                                    1. Outfit
(slika)

Ovaj outfit je savršenstvo! *.* presladak je i pogodan za ovaj dan koji je uskoro! :)
Haljinica  (ili suknja i majca) je prelepa i prosto savršena za dan zaljubljenih! :D
Torbica je slatka kao i baletanke! Ako su ova dva srca na vrhu šnalice, odlično
su uklopljene uz ovaj outfit. Sve je na svome mestu i ceo outfit je super!!!
ocena: 5.0

-A ovako potpis:

*Ovo cak nisam ni ja xD* ???


-To su bila prava blogger vremena... Pisala sam 3 posta na dan, nisam mnogo marila na misljenje drugih za moj blog, pravila sam takmicenja i mogla sam bukvalno po ceo dan pisati blog! Tada sam usla u Sandrinu glupu ''only for bloggers''. Svako vece sam se dopisivala, pricala sa drugima, ''malo'' se reklamirala i tako... Ja sam bila presrećna kada sam na blog sakupila 20 čitalaca! onda je počeo period kada sam svakodnevno dobijala 2-3 clana. ja sam bukvalno pucala od radosti!

 -Zatim sam dobila prvi hejt koji me je jako rastuzio. To je bio tezi period za mene sto se tice bloga i to je otvorilo jedno novo blogger poglavlje. Zatvarala sam blog ali nisam posle 2 dana mogla bez njega. Na kraju sam shvatila da hejtovi nisu bitni i da na njih ne treba obraćati pažnju. Ponovo sam se oslobodila i pisala punom parom. kada sam imala oko 100 citalaca vec sam nesto zrelije pisala.


                                                                          *moj citat, moj font sa bloga* xD


-Kada se sve vratilo na svoje mesto, uzela sam pauzu od 2 dana i totalno se ulenjila. Pisala sam cak jednom sedmicno. Iskreno, nije mi bilo toliko zabavno kao pre. Tada je dosta blogerki zatvorilo blogove ili uzelo pauzu da ni ja nisam bila kao pre posle svih tih postova (ne, nisu one krive. Samo posle toga nisam bila kao pre). 



-Sve je tako ostalo do skoro kada sam počela svakodnevno da pišem i blog mi je jedan deo dana. Svakodnevna rutina dana ne prolazi bez njega, naravno! U skorije vreme sam promenila i ime bloga u Senny, otvorila facebook stranicu bloga kao i novi instagram na kome uvek mozete videti neku sliku iz postova! Blog mi je jako drag i za sada bih samo blogovala, pa i kada odrastem. ♥ 



-Milica, Zorannah i Tijana (klik) su mi od uvek bili uzori. Milicin blog jako volim jer redovno pise, uvek je bila ''unique'' i kroz postove je sirila pozitivnu energiju. Kada citam njen post, imam osecaj kao da ja licno pricam sa njom. Ja sam opsednuta modom, lakovima za nokte (iako ih ne lakiram od kada je pocela skola) i Zorannah je definitivno moj uzor! Ona divno pise, svaki njen outfit je wow i predivna je! Prvo sam otkrila za njen blog a onda i za youtube. Na youtubeu je veoma pozitivna i uvek nasmejana! :D 
Tijanin blog je, bar od kada ga pratim bio jedan od mojih omiljenih. Odmah iza Milicinog i Zoraninog. U postovima se sali, pise divne recenice i pronalazi predivne slike! Kod nje mi se svidja sto nekada postavi sliku koja nije toliko dobrog kvaliteta ali govori mnogo reci! Mislim da je to njeno pravo carstvo jer radi kako zeli (pogledajte zadnji post. Fantastican je *_*). pratim je na instagramu i ona je stvarno divna devojcica! ♥

Ovim postom vam se zelim zahvaliti (opettt) sto ste citali moj blog (koliko sam puta ovo rekla? Nerviram sama sebe!!!), sto ste komentarisali i sto ste tu. ♥

Pitanja za vas:

-Ako imate blog, kako ste ga otvorili?
-Da li ste i vi imali jaku zelju za pisanjem?
-da li ste prolazili kroz ove blogger faze?

GIVEAWAY OVDE!

Facebook: senny
we ♥ it: SandraGirl362
instagram: senny_sy
twitter: Sandra_Djukic19
pinterest: Sandradjukic362
gmail: sandradjukic362@gmail.com

xoxo,


  • Share:

You Might Also Like

6 коментара

  1. Odlican post.
    Posjeti moj blog i uclani se.
    http://girlwithstyle123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post, posjeti moj blog i uclani se.
    http://girlwithstyle123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Drago mi je zbog tebe ☺ samo tako nastavi ♥
    Inace post sam procitala danas na casu informatike ali nisam stigla da komam .
    Bravo!

    ОдговориИзбриши
  4. Predivan post, svaka cast stvarno <3 <3 Ja sam svoj blog otvorila pre otprilike 6 meseci i iskreno, nisam znala nista o blogovanju, ali sam mnogo zelela da imam svoj blog na kome cu deliti licna misljenja sa drugim ljudima. Isto kao i ti, na samom pocetku sam imala mnogo veliku zelju za pisanjem postova i veoma cesto sam objavljivala postove. Blog za mene jos uvek predstavlja nesto veoma vazno i kada sad pogledam svoje prve postove slatko se nasmejem :D Jos jednom super post :) Uh, ala sam se raspisala :D
    www.neramisic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥