Instapost ♥

By Sandra Đukić - 09:47:00


-Sigurna sam da vec svi znate moju opsesiju zvanu instagram. Na njega sam ulogovana 24 h dnevno i ulazim oko 7 puta svakodnevno. Mozda znate i da sam takodje zatvorila stari @sandradjukic09 i otvorila novi na kome se zovem @senny_sy (moje umetnicko ime xD). Pa, folowajte meee!  
Tu imam svega 16 slika. medjutim, jako se trudim na novom profilu i svaku sliku mnogo doradjujem. Mislim da sam izbacila i nekoliko njih koje ste vec mogli videti na starom profilu no nema veze. Za danas sam vam pripremila instapost koji... mislim da nikada pre nisam radila tako da... yayy! ♥ 
Za vam sam pripremila sve slike, pa uzivajte! ♥


















-Kako vam se svidjaju slike?
-Zelite li jos ovakvih postova?

Facebook: sandrin kutak 
we ♥ it: SandraGirl362
instagram: senny_sy
twitter: Sandra_Djukic19
pinterest: Sandradjukic362
gmail: sandradjukic362@gmail.com

xoxo,





  • Share:

You Might Also Like

8 коментара

  1. Pošto nemam instagram ne mogu da te followujem, ali ako ga ikada napravim odmah idem follow.
    Slike su tako kul.
    Učlani se u moj blog i komentariši. ----------------------------------------> www.adagrejndzer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Prelepe slike,folow cu te cim udjem sledeci put (u instagram).Inace ja sam basic16_

    ОдговориИзбриши
  3. Divan post! Ja mislim da te pratim na instagramu, imaš divne fotke. ♥

    allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Followala sam tee:D
    Super post.

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥