i_love_friendship_bracelets!

By Sandra Đukić - 17:39:00


-Verovatno znate da nikada nisam sklapala saradnje sa instagram i facebook stranicama, a kamoli sajtovima. :') Prosle nedelje sam po prvi put sklopila 3 saradnje sa instagram profilima, tj. sa narukvicama. Jedna od njih je i saradnja sa divnom Alexandrom sa instagram profila i_love_friendship_bracelets. Narukvice su rucno radjenje i kvalitet im je super!
Jako je ljubazna pa verujem da ce takva biti i sa vama ako joj se javite. :D
Narukvica koju sma ja dobila Od ove divne devojke izgleda ovako:


A bila je u ovom pakovanju:



-Znaci, ona je meni ponudila da biram i ja sam izabrala ovu jer su mi se ove boje tako lepo uklopile! Na slici izgleda prelepo ali verujte mi, u stvarnosti je mnogo vise lepsa. :D 

-Prvo sto sam primetila cim sam uzela narukvicu je da je bas cvrsta sto znaci da dugo traje. Ako sam je dobro shvatila, sve njene narukvice su veoma cvrste bas kao i ova. ♥
Boje mi se jako svidjaju, a odusevila sam se kada sam videla konac koji ima kao sljokice. Mislim da je sada za jesen veoma pogodna jer se na njoj nalaze narandzasta, braon i zuta boja. 
Mogu vam reci i da se bas lepo uklapa. ja sam vec nekoliko kombinacija napravila i nju dodala u njih. Izgled outfita je bas osvezila ova predivna narukvica. :)

-Obavezno posetite njenu instagram stranicu i_love_friendship_bracelets  jer verujem da ce te se i vi oduseviti izgledom narukvica. Cene su pristupacne za ovako divne narukvice. :D Inace se cene narukvica sa privescima krecu od 50 da na dalje, a pletenih od 300 pa na dalje. :)

Posetite ih na facebooku: https://www.facebook.com/Friendship-bracelets-Narukvice-prijateljstva-409646899164248/?fref=ts

Posetite ih na instagramu: https://instagram.com/i_love_friendship_bracelets/

Posetite ih na web stranici: http://friendship-bracelets.weebly.com/

Uzivajte u ostatku slika!
















Pitanja za vas:

~Sta mislite o celokupnim narukvicama ove devojke?
~Kako vam se svidja ova narukvica?


I samo jedno obavestenje! Napravila sam novi instagram pod nazivom @photography_seeny ♥ Zapratite me tu jer stari mozda izbrisem...

xoxo,





  • Share:

You Might Also Like

2 коментара

  1. Narukvica je preleepaa.. ♥ Vec sam vidjala Aleksandrin rad i zaista sam odusevljena.☺

    Na mom blogu je novi post pa pogledaj..☺
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥