How to make a quality picture for instagram? 3 tips for too! ♥

By Sandra Đukić - 21:02:00

*Prvo sto vam moram reci je da mi ova slika izgleda tako, tako... profesionalno? Recite mi kako vam se svidja ovaj font slova!*

-Ovim postom ne zelim reci da ja imam savrsene slike za instagram. Zapravo, nije toliko ni tesko napraviti savrsenu sliku (ako imate inspiraciju, naravno).Cini vam se nemoguce? Ako nastavite citati ovaj post, mozda ce te videti da nije toliko tesko i da je stvar u tome koliko se trudite, sta slikate i naravno od vase inspiracije! ♥

#1 pronadjite inspiraciju


-Nije toliko tesko! Mozete fotografisati bilo sta! Od dorucka, preko outfita pa sve do divnih pejzaža! Izbor ostaje na vama. Verujem da se svuda može pronaći po nešto za vaš fotoaparat. Dovoljno je, mozda, samo neke stvari pogledati iz drugog ugla i postace savrsena slika, zar ne?

#2 Pronadjite ili napravite dobru svetlost


-Verovatno ne zelite da vam slika ispadne mračna? Ako slikate nešto u kući, trudite se da to bude što bliže prozoru ili to jednostavno stavite kod prozora, slikajte i vratite! Razmaknite zavese i pustite svetlost da udje u vasu prostoriju. Takodje vam je najbolje slikati napolju jer je tu prirodna svetlost. ♥

#3 Koristite photo editore


-Bukvalo na svaku sliku koristim photo editor koji sam dobila uz moj telefon, LG L50 sporty. Inace, njega i koristim za fotografije. Woppsy, da se vratim na temu. Dakle, photo editori vam mnogo ali mnogo mogu pomoci pa cak i sliku pod sijalicom uciniti boljom. Ovde se Sunce sasvim malo videlo ali pomocu photo editora sam napravila vece Sunce (pomocu usvetljavanja) i ovaj crveni efekat (ispod Sunca).  Mislim da slika izgleda mnogo bolje ovako jer bi bez ovoga bila uobicajena, jednostavna fotografija. Slazete li se? :D

-Tako sam ponosta na ovaj post. Nikada duze pisano na jednu stavku? ja tako mislim. :')


Pitanja za vas:

-Sta vi koristite za vase slike?

-Da li ste primenjivali pre neki od ovih saveta?

Facebook: senny
we ♥ it: SandraGirl362
instagram: senny_sy
twitter: Sandra_Djukic19
pinterest: Sandradjukic362
gmail: sandradjukic362@gmail.com

xoxo, 



  • Share:

You Might Also Like

1 коментара

  1. Ja ne slikam pejzaže, prirodu i to... Najviše slikam svog psa. xD Uređivače ne koristim jer imam dosta dobru kameru (13MP). Pazim na svijetlost. :)

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥