#GIVEAWAY TIME ♥

By Sandra Đukić - 21:54:00


Ćao svima!

-Verovatno se sećate moje liste zelja sa sajta ZNU. Da sam znala da cu napraviti ovakav giveaway, definitivno bih u WL stavila predmete od kojih sam ja birala da birate i vi! 
trenutak, Sandra organizuje giveaway? very, very stange...
U svakom slučaju, izmedju ponudjenih predmeta koje sam imala da biram za giveaway sam se dvoumila ali ako uzmemo u obzir da će sada početi zima i da se trebamo toplije oblačiti, odabrala sam za vas jedan divan džemper! ♥
Ako vas zanima kako ga osvojiti, nastavite čitati post. 

-O yes! Sandra je zaboravila da napomene VIP članstvo na stranici ZNU.
Dakle, radi se o VIP članstvu na toj stranici (koja logika).


-Ako se učlanite u VIP klikom ovde, možete dobiti sledeće:

-Dobijate sve sa posebnim cenama.
-Dobijate jedan komad odeće po vašem izboru svakog meseca.
-Zaradite dodatni novac kada završite poziv.
-Dobijate poseban poklon za rodjendan.

To bi bilo to što je tiče VIP-a! Na slici možete videti kako se registrovati a sada se vraćamo giveaway-u! ♥

-U mom prvom giveaway (ne mogu verovati da ga pravim xD), imate šanse da dobijete ovaj preslatki džemper:


Ako ga želite osvojiti morate:

-Registrujte se na Znu.
-Zapratite @ZnuOfficial na facebook.
-podeli Znu na društvene mreže.
-Ostavite email u komentare. (obavezno)
Da bi ste učestvovali OBAVEZNO je da se UČLANITE U BLOG!(Kako se učlaniti pogledajte malo niže)
-Zapratite me na instagramu @Senny_sy (nije obavezno ako nemate instagram)
-Lajkujte facebook stranicu Senny (napišite ime profila sa koga ste lajkovali).



A sada, kako se učlaniti za one koji ne znaju:


-idite na plavi gump Join this site.


-Sada odaberite preko čega želite da se učlanite. Google je preko vašeg gmail-a, twitter preko twitter-a a preko yahoo preko vašeg yahoo naloga (logično).


-Ukucajte vašu lozinku.


-Kliknite na prati ovaj blog.


-Zadnji korak je da idete na DONE.

To je to! 
Ko odradi sve korake utrostručiću mu šanse za osvajanje nagrade! ♥

Pobednika biram 1.12.2015. kada ću preko sajta https://www.random.org/lists/ izabrati pobednika! Tada ću i objaviti post! ♥ Giveaway je inače internacionalan.

Dakle, obavezno je da se registrujete na njihovu stranicu jer proveravaju.
Takodje je obavezno da se učlanite u moj blog! Napišite obavezno da li ste sve odradili i svoj mail! 


Facebook: senny
we ♥ it: SandraGirl362
instagram: senny_sy
twitter: Sandra_Djukic19
pinterest: Sandradjukic362
gmail: sandradjukic362@gmail.com

xoxo,











  • Share:

You Might Also Like

8 коментара

  1. Sve sam odavno uradila!! :)
    Facebook: Milica Stanisic
    Instagram: @kreativnavila
    E-mail: milicastanisicms@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  2. Prijava. Uradila sam. :)
    Fb: Bjanka Tasin
    E-mail: bjanka.tasin@gmail.com
    Instagram nemam. :/
    Samo me interesuje da li se postarina placa? ♥ :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala na prijavi! Ti si broj 2! ♥ Nije bas obavezno za instgram, mislim da pise gore.
      Sve troskove snosi ZNU :)

      Избриши
  3. Instagram nažalost nemam no, ostale korake sam izvršila. ☺

    E- mail: beautycorner18@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  4. Prijava!
    Sve odradjeno. :)

    gmail: puficapufii@gmail.com
    facebook: pufica pufii
    instagram: puficapufii

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥