diy

DIY mirisljava sveca ♥

By Sandra Đukić - 10:25:00


Helou, helou!      

-Nikada nisam pisala neki konkretan DIY vec sam uvek pronalazila ideje na internetu i samo ubacila sliku pa napisala kako napraviti to. Inace, do sada nisam ni pravila DIYeve, nisam bila kreativna. 
Posto ja obozavam mirisljave svece a jedina koju ja imam mirise na cimet i jabuku i taj miris mi se gadi, zazelela sam da sama napravim svoju svecu koja ce da mirise bas kako ja zelim. Ako i vi zelite napraviti svoju mirisljavu svecu, nastavite citati ovaj post! Inace nema slika za korake. Zaboravila sam slikati. Tacnije, nisam znala da cu ovo uopste objaviti na blogu. :')

Potrebno:

- 2-3 bele svece (nemojte jednu, vidite kolicna je moja svecica od jedne?)
.Fitilj (Mozete izvuci iz bele svece kada zavrsite sa njom)
-Teglica/casa
-Manja serpica
-Kasika
-Vostane boje
-Miris za svecu ili nesto u prahu ili tecno sto mirise kako vi zelite

#1 Bele svece izrendajte ili isecite pomocu rende ili noza. Zatim izvucite fitilj koji se nece pokidati.

#2 Uzmite vostanu boju po zelji i nalomite je na 2 dela pa ubacite zajedno sa svecom u serpicu i stavite da se to istopi (prethodno skinite papir sa nje). Tada ubacite vas miris. Ja sam koristila vanilin secer samo za miris vanile. ♥ Mesajte da bi se brzo istopilo.

#3 Sada vam treba bojica, olovka, vuljuska ili bila sta takvo. Stavite preko solje ili tegle i zamotajte fitilj oko nje pa ga fokusirajte na sredinu. 

#4 Sacekajte da se ohladi pa isecite visak fitilja. Ako vam je mala kao moja, mozete je izvuci iz posudice i staviti na neku tacnicu, a ako je u tegli nemorate nista dirati osim ako je ima malo ali verujem da su 2-3 bele svece dovoljne...

Kao sto rekoh, nema slika jer nisam znala da cu pisati ovaj post. A i sveca mi je dole malo procurela posle 2 dana jer je mnogo mala... Nadam se da vam nije problem sto je post bez slika svece. :/

Pitanja:

Da li imate mirisljavu svecu?

Da li ste zadovoljni mirisom?

Hocete li probati da napravite ovu?

Podelite samnom vasa misljenja u komentare! ♥

Facebook: sandrin kutak 
we ♥ it: SandraGirl362
instagram: senny_sy
twitter: Sandra_Djukic19
pinterest: Sandradjukic362
gmail: sandradjukic362@gmail.com

xoxo,





  • Share:

You Might Also Like

6 коментара

  1. Super post,svaka cast ♥Jako mi se svidja tvoj blog :) Ako zelis pogledaj i moj(i komentarisi ako heces)izbacila sam svoj prvi post,mnogo bi mi znacilo ♥ https://ilanna07.wordpress.com/2015/11/13/simple-school-outfit/

    ОдговориИзбриши
  2. Sigurno ću pokušati da napravim neku svećicu,samo me interesuje gde si kupila obične bele sveće?
    Zanimljiv DIY

    Novi post:
    http://lickadiary.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Vazi. :) Ako napravis posalji sliku na gmail, imas u postu! ♥ Kupila sam u... moja mama je zapravo jos pre kupila u jednom obicnom kao marketu. Potrazi u maxiju, rodi, ideji i merkatoru. Veovatno ima :D

      Избриши
  3. Divan post! Imaš odlične ideje za DIY projekte.. ♥

    allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥