Diy: Držač za narukvice


Ćao!

-Nadam se da vam nije smetalo što sam uzela pauzu od 2 dana. ;) 
Medjutim, da nje nije bilo, ne bi bilo danasnjeg posta (bilo bi ga, samo ne ova tema). 
Skoro sam objavila Diy... a da! Diy mirišljava sveća! Obavezno to pogledajte! Znate i sami da se u Srbiji ne može baš naći neki miris sveće a s obzirom da ne podnosim cimet a imam takvu mirišljavu sveću... Baš mi je trebala jedna!

Kao što mi je trebala sveća, sada mi je pod hitno trebao stalak za narukvice. Ako uzmemo u obzir da ne podnosim kada mi je sav nakit na jednom mestu (mindjuse, narukvice, ogrlice i prstenje), malo sam istraživala i pronašla sjajan DIY kako mogu napraviti divan i originalan stalak za narukvice!
U nastavku posta ću vam pokazati kako ga napraviti, a ako ga i vi napravite posaljite mi sliku na mail: sandradjukic362@gmail.com! ♥

Potrebno:

-3 kartona od rolne toalet papira
-Stara dukserica ili slicno
-Makaze
-Lepak (ja sam koristila OHO)
-Lepljiva traka

#1 isecite dovoljno tkanine koju koristite da bi lepo mogli da obavijete njome ceo karton od rolne. 

#2 obavijte rolnu sa tom tkaninom i viskove sa strana lepo zalepite lepkom ili lepljivom trakom.



-To bi ovako izgledalo.

#3 Kada ste to uradili, uzmite druge 2 rolne i lepo ih spojite jednu na drugu lepkom ili lepljivom trakom da izgledaju kao jedno. Zatim opet obložite tkaninom pa isto uradite sa viškovima sa strane.

   

#4 kada ste i to završili, stavite veću rolnu na manju i pričvrstite ih lepljivom trakom i lepkom.



#5 Sačekajte da se osuši i onda tu stavite svoje narukvice. preporučujem vam da pazite na ravnotežu. Ako niste mnogo lepili, jedna strana može da padne.

Kada sam stavila narukvice:



-To bi bio ceo DIY! jako je lak za pravljenje (osim dela lepljenja 2 rolne) i verujem da sve ovo već imate u kući pa ako vam nakit predstavlja problem, mindjuse u jednu kutijicu, ogrlice u drugu a narukvice na vas novi stalak za njih! ♥

-Znam da su slike dosta losijeg kvaliteta nego inače, no ovo sam malopre slikala pod sijalicom... Nisam ni očekivala neki kvalitet slike ali eto. kada već imam inspiraciju i jako mi se piše post, i ovo je super! ;')


Facebook: senny
we ♥ it: SandraGirl362
instagram: senny_sy
twitter: Sandra_Djukic19
pinterest: Sandradjukic362
gmail: sandradjukic362@gmail.com

xoxo,







Share:

4 коментара

  1. Odlican post! Vjerovatnocu i ja ovo napraviti! Moj ti je savjet da ti blog ne bude obaveza i da ga pises 1 do

    ОдговориИзбриши
  2. 1 do 2 puta nedeljno :)

    Moj blog--- www.alwaysbehappy11.blogspot.com i uclani se, i komentarisi poslednji post! Hvala :)

    ОдговориИзбриши
  3. Stalak je baš kul za nakit,ja svoje narukvice kačim na kendamu XD
    Verovatno ću napraviti nešto ovako

    http://lickadiary.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Siper,inace meni se narukvice uvek umrse ili pokidaju,pa ce mi ovo sigurno koristiti :))

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥