Chocolate cookies ♥

By Sandra Đukić - 17:55:00


-Huhh, mislila sam da ovaj dan nikada nece zavrsiti. Ne znam, premorena sam, hah. Medjutim, ima tu jedan dobra stvar, doslo je vreme da i ja sedmen za racunar i napisem vam post. :) 
Ja jako, jako volim da pisem ovakve postove, tj. cooking postove ali ih skoro nikad nema na blogu. :')
Ako ste citali moj post ''Lazy wekend? NO!'', onda ste verovatno videli gde sam pisala da sam pre neki vikend pravila cokoladne keksice. Pa... evo posta, iako ga niko nije trazio, hah. :')
Na zalost, nece biti mojih slika jer su kolacici nestali u trenutku. 

~Potrebno:

-2 kašike šećera

-2 kašike brašna

-2 kašike kakaa

-1 jaje

-1 kašika ulja

-1 kašika mleka

-1 štangla čokolade na kockice

-Prstohvat praška za pecivo


Priprema:

Izrendajte ili isecite cokoladu pa onda sve sastojke stavite u jednu manju vanglu. Sve mesajte dok se ne sjedini. Sada to stavite u solju pa ako imate mikrotalasnu stavite na najjace podesavanje na 1 min. 30 sec. Kolac ce da naraste.

Evo i druge verzije po kojoj sam ja radila s' obzirom da nemam mikrotalasnu:

Uzmite pleh za projice i stavite pek papir u 7-8 mesta (od ove smese se dobije prosecno 7 kolacica). Stavljajte ravnomerne kolicine kasikom u svaku i stavite da se pece. Kada narastu i lepo se ispeku izvadite ih, sacekajte da se ohlade i mozete poceti sa jelom ovih preukusnih kolacica! ♥

Da li ce te isprobati ovaj recept? Ja sam odusevljena i stvarno ne treba mnogo vremena i da koristite sporet. Jako se brzo pravi, ne treba sada ovde neka nauka pa je odlican za osobe koje se ne snalaze u kuhinji (kao ja, veoma sam trapava :d). 
Takodje verujem da sve ovo vec imate u kuhinji (osim mozda cokolade i kakaa). ♥

Facebook: sandrin kutak 
we ♥ it: SandraGirl362
instagram: senny_sy
twitter: Sandra_Djukic19
pinterest: Sandradjukic362
gmail: sandradjukic362@gmail.com


xoxo,




  • Share:

You Might Also Like

2 коментара

Thank you for all coments! ♥