7 saveta za lakse ucenje!


-Verujem da veliki broj nas koji idemo u Osnovnu skolu imamo problema sa ucenjem. Uf... kada se samo setim dana iz 4. razreda kada nisam mogla da se snadjem kako da ucim pa sam sve bubala na pamet iz prirode i drusta. To je za mene bio pakao, ali bukvalno! Deo geografije, istorije i biologije u knjizi mi je uvek predstavljao nemogucu misiju. od kako je pocela nova skolska godina, veoma brzo shvatam i ucim. Verujem da udela u tome ima i to sto pazljivo slusam na casu. Verujte mi, oko 60% ce te zapamtiti ono sto nastavnik isprica a posle samo otvorite knjigu, procitate, utvrdite i to je to! Inace, polugodiste nije daleko pa ko zeli, mislim da treba da popravlja ocene...
Ja vama sve pricam u uvodu iako to treba da uradim u nastavku posta! Nije vazno, sada krecem sa postom a ako vam trebaju saveti za ucenje, nastavite citati post! ♥

#1 Koncentrisite se


-Prvo sto obavezno morate uraditi je skloniti od sebe sve sto vam odvlaci paznju! Iskljucite mobilne telefone, tablete i sve uredjaje koji bi vam odvlacili paznju. Mozete sesti negde na vazduh u prirodi, na terasu jer ce te se tada bolje skoncetrisati. Razmisljajte o onome sto citate i primenjujte sledece metode.

#2 Koristite lepljive papiriće i markere


-Koristite flurocentne (ako sam lepo napisala xp) boje listica jer su lakse primetne i tako ce vam biti zanimljivije i uocljivije primetiti ih. Dakle, na njih napišite sve sto je vazno i zalepite negde gde boravite veci deo dana. Tuda ce te prolaziti i uvek primecivati blokcic. A sto se markera tice, takodje vam preporucujem flurocentne boje. Podvlacite osnovno i citajte vise puta. 

#3 Menjajte mesto gde ucite


-Ako uvek menjate mesto nece vam biti dosadno kao kada sedine na jednom mestu. Tako ce te i proveriti gde se najbolje mozete skoncetrisati pa mozete uciti vise puta na istom mestu. 

#4 Čitajte na glas

Kada citate na glas, cujete sebe i to sto govorite. Tako ce te bolje zapamtiti sve sto procitate i definitivno kao da pricate s nekim (dap, sjajno. Sami sa sobom xp). Ja to uvek radim i verujte mi, isplati se! Bar pokusajte. :D

#5 snimite lekciju

Ovo vam bas i ne bih preporucila, ali hajde. Mozete snimiti na telefon sebe kako citate lekciju, stavite slusalice u usi i to slusate vise puta. Ne znam, samo jednom sam probala i tada je uspelo medjutim to je ipak samo 1 put tako da... nisam bas sigurna.

#6 Motivisite sebe

-Sada shvatam da je ovo trebala biti stavka proj 2. Uf ne daje mi se brisati brojeve jer je vec 23:01 (kada se pise post 2 dana u napred xd). Ma isto je. :') 
Zadajte sebi cilj, na primer: posle ovoga idem sa drugaricama u soping. Ne, nemojte zbrziti sada sebe i reci ''Evo, mogu ja sada ovo brzo da uradim pa odoh''. Ne, neka vam to bude cilj i kao nesto za sta ucite (lol). 

#7 Zamolite nekoga da vam preslisa

-Mozete pitati sestru, brata ili bilo koga da vas preslisa definicije, datume (ako ucite istoriju) i ostale brojcane stavke... To uradite onda kada ste sigurni da ste naucili a ne pred skolu. Tada jednostavno necete imati vremena da naucite u sta niste bas sigurno tj. niste znali. 

Uf, dosli smo do kraja i ovog posta. Imam i vise ideja nego 7 ali ja nemam mnogo o tome da pisem. Ni ovde nisam nesto obogatila tekst. Sta vi mislite? 

Pitanja za vas:

-Da li koristite neku od ovih stavki?

-Koje su vase metode ucenja?

-Hocete li pokusati nesto odavde?


Facebook: sandrin kutak 
we ♥ it: SandraGirl362
instagram: senny_sy
twitter: Sandra_Djukic19
pinterest: Sandradjukic362
gmail: sandradjukic362@gmail.com

xoxo,





Share:

0 коментара

Thank you for all coments! ♥