3 outfits for autumn days! ♥

By Sandra Đukić - 10:00:00


Ćao devojke! 

-Vec je novembar i jos uvek je jesen! Nisam sigurna da li sam vam vec pisala ovakav post vezan za jesenske outfite pa ako nisam, evo ga sada! Jako volim sastavljati outfite na polyvore pa sam danas sastavila 3 outfita na temu jesen. :) Mislim da su svi prikladni jeseni i jako mi se sva 3 svidjaju! Ako ih zelite videti, nastavite citati ovaj post. ♥


#1 outfit

.Ovaj outfit je skroz moj stil. Do sada mi se nisu svidjale ovakve helanke, no moja zelja da ih imam je u septembru toliko porasla da sam ih prosto morala pokazati i vama! ♥ 
Zatim marama, hm... hm... Jako mi je simpaticna, pogotovu njen oblik. Boja mi se mnogo, mnogo dopada i prosto sam zaljubljena u nju! Ovo je klasicni beli duks. Bas mi se svidja jer najvise volim ovakve kruzne izreze oko vrata. Torbica je nesto najlepse u ovom outfitu! Kada sam je videla, ja sam se odusevila! Izgleda predivno, boje su divno uskladjene i rasporedjene. Bas mi je slatka i ovo je definitivno nesto sto bih ja najradije nosila uz ove helnke. Jako je kul. :)
Ja sam totalno zaljubljena u ovaj model cizmica i moracu kupiti jedne! Mislim da idu uz sve farmerke i jako su kul, bas mi se dopadaju. ♥

#2 outfit

-Ovaj outfit je dosta drugaciji od prvog. Ovde mi se jako dopadaju sesir i cizmice. Haljinca mi je jako slatka no ona je za one malo toplije jesenske dane. Sat i narukvice su ovde kao slag na tortu jer daju neki poseban sjaj outfitu. Jednostavno osveze outfit. Dalje je tu ova torbica koja se lepo uklopila zahvaljujuci crnoj boji i zlatnom lancu na njoj. 

#3 outfit


-I dosli smo do poslednjeg outfita! Ovde nemamo duks vec ovu prelepu jaknu koja mi se toliko svidja da je to neverovatno! Zatim poznate UGGsice. Siva mi je jedna od omiljenih boja da sam morala da ih ubacim ovde. Tu je i marama koja je vise sal, no okej. Ove farmerice su jako clasic i jako su lepe bez obzira na to sto je ovo uobicajen model farmerki. Torba je ovde odlicno odradila svoj posao. Osvezila je outfit. ♥

To bi bilo to za ova 3 oufita. :)

Pitanja za vas:

-Koje su ocene svakog outfita?

-Koji vam je najlepsi?

-Da li su vam svi prikladni za jesen?


Facebook:  Senny
we ♥ it: SandraGirl362
instagram: senny_sy
twitter: Sandra_Djukic19
pinterest: Sandradjukic362
gmail: sandradjukic362@gmail.com

xoxo,



  • Share:

You Might Also Like

2 коментара

Thank you for all coments! ♥