Sandra's life moments: Welcome blogger teasers, Followers, posts... ♥

Hej hej. ♥ Okej, ja sma obecala moje sike koja sam uopste slikala ali mi se (ponovo) pokvario USB, tacnije ne radi ni jedna rupica za njega na kucistu! Pokusala sma poslati sa jednog maila preko telefona na mail koji je na kompu ali mi se slike jednostavno ''neotvore''. Malo ce te morati pricekati ako zelite da ih pogledate. Nadam se da ce to biti ubrzo... Razlog zasto nije bilo postova skoro su i petnaestominutne provere, pisanje tema, kontrolne vezbe a sutra je i pismeni! :O Mislila sma da cu uspeti da vam napisem ''Sandra's life moments'' pre, ali sam ucila, ucila, ucila... i delimicno se isplatilo! Da li sam vec rekla da sam grozna u pisanju tema? To je katastrofa. :/
Ja sma totalno skrenula sa teme. Razmisljala sma kako sam ovih dana ''bez inspiracije'' (uobicajena situacija) pa sam razmisljala da pokrenem neku novu... hm... rubriku? Mislila sam da se radi o ''blogger svetu''. Posle kratkog razmisljanja, odlucila sma pokrenutiiii... BLOG TEASERS!



Znaci, ovo bukvalno obuhvata sve! Od uredjivanja slika (pravite se da ovo niste citali) pa sve do HTML uredjivanja koda! Potrudicu se da svake sedmice objavim bar po jedan ovaj post (nemojte shvatiti ovo bas ozbiljno), jedan uobicajen post koji bih i ovako i onako napisala, jedan post iz takodje nove rubrike o kojoj mozete procitati malo nize i krajem meseca objavljujem Sandra's life moments! ♥ Potrudicu se da ovo zaista ispunim jer NAPRAVILA SAM RASPORED A USKORO CU GA ZALEPITI NA ORMAR IZNAD KOMPJUTERA!!! Ovo vec treba da shvatite ozbiljo. Inace, kada ste mene videli ozbiljnu?! xD

Pored ''blogger teasers'', pocecu rubriku ''Moje misljenje o...''. To ce biti nesto kao ono ''iz moga ugla gledista''. Znaci, pisem moje misljenje o recenzijama, prijateljstvu, skoli i sta mi padne na pamet! Stvarno cu se maksimum truditi!

Nisam vas do sada ptiala, sta mislite o novom izgledu bloga? Meni se poprilcno svidja, pogovovu naslovna koja je dosta jednostavna. Verovatno ste primetili da na baneru pise ''Sandra'' a ne ''Sandrin kutak''. Mislim da ce od sada pa na dalje (ako ja ne napravim ponovo neku izmenu) pisati samo ''Sandra'' na banneru iako je blog jos uvek ''Sandrin kutak''.

Oooo daaa! Kako sam to mogla zaboravi??? Pa ljudi, hvala vam na 150 citalaca! Najs (nice) ste! Mislim stvarno, udjem na blog i zateknem... sta? Brojku 150 i to u citaocima! Znaci ja sam bukvalno bila odusevljena! Kako broj citalaca raste, tako se blizi i rodjendan bloga! On je 31.1. Verovatno mislite ''ima jos do toga'' ali ljudi, to ce cas posla proleteti a onda.. hm... hm.. ipak nista ne govorim! xD

U prvom delu posta sam obuhvatila nesto sto se tice skole, ali da li sam rekla da sam ja odusevljena novom okolinom, skolom i drustvom? Ako ste citali moj poslednji #BTS post, mogli ste procitati da je to skroz nova okolina (Ne bas skroz, okej?) i da sam se tog prvog dana odusevila! E pa, to jos traje. Za sada su ocene pozitivne, poceli smo sa kontrolnim zadacma i 15-ominutnim testovima i... sta da vam kazem? Verovatno mozete predpostaviti kako mi je ''kul''. xD

To bi bilo to za ovaj post. ♥
Podelite samnom misljenja u komentare!

xoxo,

Share:

2 коментара

  1. Super ti je nova pozadina :)
    Ahh mislim da ti je ova sjajna ideja, jedva čekam da počneš sa pisanjem :)
    Poseti moj blog http://allforgirls14.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥