Izlet - Trsic, Valjevo, banja koviljaca...

By Sandra Đukić - 17:10:00

-Pre svega, zelim vam reci kako je ova sedmica bila tako super! Jeste brzo proletela (sto je i uobicajeno od kada je pocela skola), ali mi je postala posebna. ♥ Verovatno ste procitali u naslovu o cemu se radi, Pa da, to je izlet u Trsic, Valjevo i banju koviljacu. Ja sam uzivala slikajuci ta mesta, a nadam se da ce te i vi uzivati gledaju slike! ♥

































































































Bilo bi mi veoma drago kada bi ste vasa misljenja o slikama podelili samnom u komentare. ♥

xoxo,





  • Share:

You Might Also Like

20 коментара

  1. Hello from Spain: I really like your pics. keep in touch

    ОдговориИзбриши
  2. I ja sam bila u Trsici bas je lepo tamo..☺♥

    Na mom blogu je novi post pa pogledaj.. :)
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Moja mama je iz Loznice :)

    ОдговориИзбриши
  4. Koliko vidim baš si se lepo provela, sjajne su fotke :)

    allforgirls14.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  5. Ja sam pre nekoliko godina bila u Tršiću i bilo je prelepo, mesto je zaista divno! :)

    Anja's diary

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni izgleda predivno! ♥ Samo sto je padala kisa dok sam bila tamo, slike bi bile bolje da nije padala...

      Избриши
  6. Prelepe slike!

    http://inmyownworld321.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Na svim ovim mestima sam bila i mogu potvrdo da kazem da su prelepa! ♥


    selenatorwoeld.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Divne slike ♥♥♥


    Novi post-http://lepotaodaleks.blogspot.rs/2015/10/aura-correct-me-korektor-recenzija.html

    ОдговориИзбриши
  9. Mesta su stvarno prelepa !! I divna ! Iako to znaci isto lol xD Sve u svemu , super post !! :)

    ilordogaming.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Ja sam bila u Trsicu u 3 ili4 razredu,i bilo je zaista fenomenalno,i rado bih ostala tamo da zivim! Zanima me,da li si bila u nekoj kolibi/kucici,u kojoj je Vuk Karazdic ziveo? ♥

    http://forgirlsonly-ofg.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥