everyday make up rutine / Svakodnevna make up rutina

By Sandra Đukić - 18:59:00


-Od kada sam blog vratila na staro, ideje za postove mi samo izviru! Ne mogu docekati da vam ispisem sve sto zelis i sve sto mislim o odredjenim temama. Mnoge ideje za postove su sminka, make up, outfit postovi, saradnje sa instagram... ups.. sss!!! Uskoro ce iznenadjenje. Ne govorim sa kojom stranicom(a), ali znajte da ce biti sledece sedmice. :D Inace, u zadnje vreme sam toliko zainteresovana za sminku! Ne znam, svaki dan napravim novi make up, gledam beauty video snimke... Ja se tako prijatno i lepo osecam dok to gledam ili beauty haule, trikove... Opsednuta sam Janinim video snimcima o sminci! ♥ Gledala sam jedan njen video i dosla mi je ideja da mogu da pisem o make up koji je svakodnevno na mom licu! Ako nastavite citati post, videcete moju svakodnevnu make up rutinu i mozda ce te vi dobiti ideju za vas novi make up! ♥

Let's go!!! ♥


-Pocinjem od korektora. Moj je Golden Rose u boji 02. Stavim ga samo malo na podocnjake i lepo razmazem prstima. 


-Sledeci korak je stavljanje podloge. Za nju se obicno bira prljavo bela ili bez. U mom slucaju, stavila sam prljavu belu da bi se senka ujedinila sa kozom kako kasnije ne bi bilo toliko upadljivo.


-Zatim stavljam senku za oci preko kapka ali sada koristim neku bas svetlu braon koja malo asocira na zuto. Mozete videti gde je stavljam ako vam nije bas jasno na sta mislim. :)


-Sada u krajeve ociju stavljam braon senku u obliku slova V. Posle to polako razmazem i uklopi se uz prethodne senke za oci.


-Ponovo uzimam prljavo belu senku koju sma prvo stavila, ali ovog puta je stavljam skroz do trepavica. To radim krajem cetkice da bi linija bila sto tanja. 


-Sledeca je maskara. Ja koristim City Style koja ima debelu i gustu cetkicu sto je fenomenalno za koje trepavice. Kada je stavim, oci mi izgledaju ovako:




Mozda se ne vidi lepo zbog uredjivanja, ali ostavlja lep i crn trag na trepavicama bez onih kao mrvica. :)


-Na kraju nanosim ispod oka tamno braon senku ali koristim opet kraj cetkice da bi linija bila tanka. Razlog zasto je nisam nanela pre maskare je taj sto volim da prvo vidim koliki bi trag ostavila maskara pa tek onda naneti senku u doji ugao oka. :D


-Za kraj Stavljam labelo. Za danas sma se odlucila za... Mislim da je cherry shine labello koje ostavlja blago crven trag na usnama.

To bi bila moja svakodnevna make up rutina. :D Obavezno Napisite misljenje o postu. ♥ 
I da, napravila sma facebook stranicu bloga. Ona od pre je bila dok ne napravim fejs ali ta devojka je prestala da je odrzava pre nego sto sam napravila. Zato sam sada napravila novi na kome cu biti redovna, a vi obavezno nabacite lajk! :D Evo linka:

https://www.facebook.com/Sandrin-kutak-1506715636293881/?ref=hl

Pitanja:

Koje proizvode koristite za vasu make up rutinu?
Kako ona izgleda?

Mozete odgovoriti na pitanja u komentarima. :D

xoxo,












  • Share:

You Might Also Like

5 коментара

  1. Super post! Svida mi se tvoj make-up zato sto je lagan i nije pre upadljiv. Pa ga mozes nositi za razne prilike. A sto se tice mene ja se bas i ne sminkam. Sve sto koristim je neko sjajilo i malo maskare.
    beimagi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti Carla. Wupsi, ja sam greskom stavila korektor u post da se ne lazem ni sa kim. Njega koristim vrlo retko (mozda 1 put u sedmici) Haha xD

      Избриши
  2. Svidja mi se sminka, divan post <3

    Pogledaj moj prvi post: andrijanaslife.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  3. Ja imam 15 godina i u tvojim godinama sam se još igrala u pijesku i pravila kolačiće od pijeska.A ti se sminkaš.I stavljaš rimel.Sta tebi mater i caca kazu na to.Jana je dosta starija od tebe.I sve youtuberice od kojih si to vidjela.One su odrasle a ti si jos mala,shvati to.I da naravno da ispada da sam hejterica.Jel vi ljudi shvaćate da svaki loš komentar nemora biti hejt.Ako nekužite onda vam ne mogu pomoći jer ja imam pravo na svoje mišljenje.

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥