Blogger teasers: podesavanje samostalnog objavljivanja postova i jezika na bloggeru #1

By Sandra Đukić - 20:39:00



-I evo ga, najzad! Prvi post ove ''rubrike blogger teasers''. U pocetku nisam imala neku ideju za pisanje ali mi je palo na pamet da vam pisem o jednoj stvari koja je do skoro bila moj problem. To je menjanje jezika jer sam na jednom bloggu trebala promeniti jezik i onda... Niko od hrvata nije razumeo cirilicu. Posle sam dobila pomoc kako ga poremniti. E sada cu ja to pokazati vama, mada nije vam to neka nauka...

#1 Udji te u podesavanja pa u jezik i formate


#2 Sada udjite u prvo sto vam pise, tj. jezik i odaberite onaj koji zelite.


Kao sto rekoh, nije to sada neka nauka!


A sada cu vam pokazati koju vremensku zovu odabrati da se postovi sami objaveee. 

#1 Prvo udjite u podesavanja pa u jezik i formatiranje.


#2 Sada odaberite ''vremenska zona'' i otvorite to.


#3 Odaberite (GMT+01:00) Srednjovekovno breme, Beograd


#4 Sada samo spremite promene. 

Nista od ovoga nije komplikovano a treba skoro svakom bloggeru. nadam se da su vam ovi saveti pomogli. ♥

xoxo,







  • Share:

You Might Also Like

2 коментара

  1. Hvala na savetu, ali razumem ćirilicu, jedva čekam da napišeš sledeći blogger teasers :)
    http://allforgirls14.blogspot.rs/2015/10/slovenija.html

    ОдговориИзбриши
  2. Super post ♥
    Ako mozete pogledjte moj blog i ako hocete uclanite se uzvracam
    Novi blog vannja9.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥