The instagram tag ♥

By Sandra Đukić - 20:57:00



Helouu, helouu! ♥  Vau, tako sam puna pozitivne energije! Ne znam, mozd zato sto sam pocela da citam knjigu ''Onlajn devojka'' od Zoi koju vec verujem svi znate, ili je to mozda zbog toga sto sam konacno zavrsila domaci zadatak. Imala sam 2 lekcije iz geografije pa jos uvek ne mogu shvatiti kako sam sve to stigla da naucim. xD Okej, okej. Necu vise odugovlaciti sa uvodom kako ja to umem, vec cu se vratiti na temu posta. :) Sekund, koja bese tema? A da! Instagram tag. ♥

Ako niste znali (sto ne verujem) instagram je drustvena mreza na kojoj postavljate slike, gledate slike drugih ljudi i mozete ih lajkovati. :) Nominaciju za ovaj tag nisam dobila, vec mi se mnogo dopao. Ja mnogooo volim instagram tako da sam sto pre htela da ga uradim. :)

1. Kako se zoves na instagramu?

Na instagramu se zovem Sandradjukic09. Zapratite me ako zelite! :D

2. Kada si napravila instagram?

Uhhh ne secam se bas tacno. xd Ne znam ni od prilike jer kada sam ga napravila nisam imala telefon na touch pa mi ga je napravila Carla, mislim... Ja za taj datum racunam 1.6. xd

3. Prva slika na instagramu?

To je bila jedna random slika:


4. Koliko ti pratis i koliko ljudi tebe prati?

Ja pratim 114 osoba dok mene prati 105 osoba. :)

5. Sta ti pise u opisu instagrama?

Pise:

Sandra Djukic

Blogger, Taylor Swift, Ariana Grande, fashion, unicorn, motavor

Contact me: sandradjukic362@gmail.com

My blog:

sandrin-kutak.blogspot.com

Ja sam samo napisala ovde jer mi text preko kompjutera izgleda 's brda 's dola. xd Inace pise sve isto. :)

6. Kako izgleda tvoja slika profila?



7. Koliko slika objavljujes po danu, i koliko si vec objavila?


Pa sve zavisi koliko sam kreativna. :) Nekada objavim jednu, nekada dve a nekada cak i tri. :) Inace sam objavila ukupno 52 slike. :D

8. Najgora objavljena slika?

hm... To je verovatno ova. xd



9. Slika sa najvise lajkova?

To je ova mirror slika koja je sada na banneru bloga. :)



10. Zadnja osoba koja ti je lajkovala sliku?

To je... Jednorogicaaaa, tj. Tijana Minic. :D

11.  4 slavne osobe koje pratis?

Pratim @ruza_rupic @selenagomez @zorannah @amoluso

12. Pokazi trecu, sestu, devetu i osamnaestu sliku:

To su ove slike:

                                                                    3. 

6. 


9.


18.





13. Zadnja postavljena slika?

To je slika loseg kvaliteta.


14. Koliko cesto otvaras instagram?

Otvaram ga mozda 5-6 puta na dan. :)

15. Stavljas li filtere na sliku?

Pa zavisi. Za sada stavljam samo Juno na pojedine slike a za dalje cu videti. :)

16. Koliko mnogo stavljas hashtagova?

Mislim da sam najvise stavila do 7 tagova. Tako nesto. Sada stavim 2-3 i to je to. :D

17. Imas li puno selfia na profilu?

Imam samo jedan selfie sa tetkom. Evo ga:


Izgleda ovako dobro, ali kada priblizite... katastrofa! xd

18. Imas li i neke druge socijalne medije?

Da, imam we ♥ it i pinterest. Necu ovde ostaviti link jer imate u stranicama linkove. :)


To bi bilo to za ovaj tag. :) Nadam se da vam se svideo! :D Kvaliteti pojedinih slika su losiji, ali sta da se radi. :/ 

xoxo,




  • Share:

You Might Also Like

5 коментара

  1. Одговори
    1. Obrisala sam komentar jer sam htela da stavim link od mog bloga na kraju,i ja sam mislila da sam ga kopirala ali sam u stvari stavila link bloga ILordGaming xD
      Inace,napisala da je post super i da imas prelepe slike*-*
      teengirl2003.blogspot.rs

      Избриши
  2. Koliko imas god?Super si samo malo urednije pisi i itd.. mislim kad vec imas 200 citalaca.Zar je Ruza Rupic poznata licnost..?Ok,ovo nije hejt vec iskren savet,ti si simpa i sve to.. :) ♥..Zorana nama ne treba biti uzor po meni,jeste njen stil lep ali ovako..Kao ni ona Vina..Samo kazem...Pozzic i odlicna si samo nastavi..Znam da sam tek pocela pa nije lepo da ti govorim i sve to nemoj plzz ovo shvatati kao hejt obozavam te ali ti kazem..I pod onim urednije mislim da stavis samo teks na sredinu,no ok.Tag je zanimljiv,pratim te na instagramu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ruza nije poznata ali je mnogi prate na youtube-e a nikoga nisam vise pratila kao Selenu, Arianu tako daaaa... A text uvek tako stavljam, ne razumeme kako mislis?

      Избриши
    2. Ruza nije poznata ali je mnogi prate na youtube-e a nikoga nisam vise pratila kao Selenu, Arianu tako daaaa... A text uvek tako stavljam, ne razumeme kako mislis?

      Избриши

Thank you for all coments! ♥