outfits with Chicnova Fashion Striped Round Neckline Sweater ♥

By Sandra Đukić - 19:47:00



-Nekako je odjednom počelo hladnije vreme. Do juče sam nosila laganu odecu a vec sam u duksevima i trenerkama. Ovo hladno vreme me je i inspirisalo za pisanje ovog posta. Malo sam listala dukseve na polyvore.com u potrazi za nekim koji ce se uklopiti u kombinaciju (u pocetku sam imala drugu ideju za post, ali sam se ipak kasnije odlucila da napisem nesto ovako) i pronasla sam ga! ♥ To je bio ovaj prelepi dzemper! Ja sam se definitivno u njega zagledala jer obozavam prugice! Stvarno su divne, a gde ste videli da ja odolim plavo-belim prugicama? To mi je definitivno omiljeni spoj boja! Nadam se da ce vam se dopasti 3 outfita sa ovim dzemperom koja slede. :)

#1 Casual outfit for school day



Kada sam napisala ''school day'', verovatno bi se to odnosilo na devojke u srednjoj skoli. znate da stikle nisu dozvoljene u osnovnoj pa bi ovaj outfit bio primerniji za srednjoskolke. Inace, ove čizmice su veoma moderne pa su se odlično pokazale u ovoj kombinaciji. Uz ovaj dzemper nisam nista preterano zelela sto se tice ovog outfita, pa su se zato ove farmerke odlicno uklopile. Ja prosto nisam odolela ovom rancu! Tako je divan! Na prvi pogled mi je izgledao presareno ali kada sam malo bolje pogledala, primetila da sam razbija monotoniu i da je prosto savrsen! Ovo je definitivno nesto sto bih zelela. :) Marama je u ovom outfitu neizbezna. Ona cini ovaj outfit ozbiljnijim. Ova maskica je tu cisto da dopuni sliku, a inace bi se lepo uklopila u outfit. :)

#2 outift for rainy days


Ovo je definitivno nesto sto bih ja obukla po kisi. Jedna outfit koji nije napadan a bas je moj stil! Naravno, gde moze da prodje outfit kod mene bez čizmica? I ove su prelepe i odlicne se! Jedne klasične farmerke bas pristaju ovom dzemperu. Ovog puta sam se odlucila za nesto drugaciju boju pa je to mesto zauzela siva. Nikako nisam zelela da ceo outfdit bude u razlicitim bojama, pa sam dodala ovaj (valjda) kozni ranac. Meni je on prelep. Zatim sam, naravno, dodala jednu maskicu za telefon. Ne znam, nekako je neizbezna. :) 

#3 Warm and classic outfit


Ne znam zasto sam ovaj outfit nazvala ''topao''. Nekako mi je ta rec najvise opisivala outfit. Ovo je nesto drugaciji outfit od prethodna dva iz (ponovo) dva razloga sadrzi torbicu i ''sunjalice''. Nisam sigurna da li se tako zove. O da, ovo je konacno jedan outfit koji ne sadrži farmerke, ali najzad! Nisam sigurna da li ove sunjalice bas pristaju uz ove helanke, ali meni se svakako cini okej. Ova marama je tu ponovo neizbezna. Ova mi se posebno dopala zbog boje koja je jak oslicna kao kod sunjalica. U ovoj kombinaciji sam najzad 
upotrebila torbu a ne ranac. Svidja mi se jer je drugacije boje od ostatka outfita sto je jedan veliki plus. Ni ovaj outfit nije zaobisla dodatna maskica za telefon. Ova mi je bas slatka iako je nekako ''clasual''. 

Meni se svi outfiti mnogo svidjaju iako mi je prvi nekako najlepsi. Vasa misljenja mozete podeliti samnom u komentare. :)

xoxo,


  • Share:

You Might Also Like

4 коментара

Thank you for all coments! ♥