Back to school: Prvi skolski dan ♥ #5

By Sandra Đukić - 20:00:00

Zdravo drage moje! ♥ Ja vam se javljam sa jos jednim #BTS postom, ali ovog puta cu vam pisati o prvom danu skole. Za neke je ovo sasvim obican post, mislim sta ima da se pise o danu!? Ali s' obzirom da sam promenila skolu (Skola u koju sam isla ima samo 4 razreda) i prvi se put susrela sa nastavnicima i nekim predmetima, odlucila sam da vam sve detaljno kazem. ♥ ☺

Pa, kao i obicno pojavila sam se u skoli izjutra, mozda 10 minuta pred ulazak u skolu. To je bilo sasvim dovoljno da se vidim sa Tijanom i Majom, počnemo da razgovaramo o casovima i razmenjujemo misljenja. Vau, bila sam tako uzbudjena kada je zvonilo! Okej, priznajem, uopste nisam mogla da se snadjem gde da stanem. Kolona? Ne! Sa drugaricama iz nove škole? Ne! Bila sam tako zbunjena, uzbudjena, nervozna i srećna. Znate, ja mogu da bude u isto vreme sve ovo! Prozvali su prvo odelenje iii pogodite sta! U odeljenju sam sa Majom! Jejj! Inace su nas podelili u 2 odeljenja jer je ucenika iz moje skole i nove bilo ukupno oko trideset sedmoro.

Usla sam u kabinet matematike sa drugaricama i pogodite jos sta! Sedim sa Majom u prvoj klupi! Prva klupa! Ispred nastavnika...! Sjajno. ;) Na matematici smo se u glavnom upoznali sa pravilima skole, nastavnikom i sa ostalima iz odeljenja.

U glavnom su nam i srpski jezik, geografija, muzicka kultura i likovna kultura bili upoznavanje i... malo pisanja na geografiji mi se bas svidelo.

Vau, ali stvarno! ♥ Prvi dan mi je bilo bas super. Sada bih volela da cujem i vasa misljenja u komentare i obavezno ostavite komentar o tome kako je izgledao vas prvi dan, utiske i... pa sta jos zelite. :D

Mi se cujemo u sledecem postu, drage moje ♥


  • Share:

You Might Also Like

14 коментара

  1. Osoba za koju bi volela da je prosla je pala a onaj koji je trebao da padne nije pala. Pa đe je tu poenta? + nova nastavnica fizike je u ocitoj depresiji a vec danas (3 dan) imam dva kontrolna. Ne inicijni nego kontrolni. Istorija i srpski. I jedan od mojih najboljih drugova koji je trebao da promeni razz i predje u moj, nije. Ma fantasticno je! Odo ja sad da ucim feaudalizam i ono drugo....

    ОдговориИзбриши
  2. Super post,moj prvi septembar je bilo sve najobicnije i to,hvala bogu!hahaha xd
    dreamer-ana.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Super post! ☺♥ ja još ne znam kakav će mi biti prvi dan škole, počinje mi 7.9. :))

    http://sarahmakeupp.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. I meni počinje 7.9.Ako sam dobro razumjela promjenila si školu poslije 4 razreda?Malo mi je to čudno jer inale nisam iz Srbije.I ja sam tvoje godište tako da te na neki način razumijem.Novi predmeti,profesori sve novo.Meni to nije problem jer sam drugčiji tip osobe.Za druženje,izlaske i to.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ma ne nego to je skola u okrugu te vece ali ima samo 4 razreda pa u drugoj nastavljam 5. i tako dalje. Inace to je skola koja ima isto ime kao veca. :D

      Избриши
  5. Baš mi je drago što ti je bilo lepo :) Kod mene ništa neuobičajeno - isto društvo, samo neki novi predmeti i neki novi profesori :) Cele nedelje se još uvek upoznajemo sa svima ♥

    ОдговориИзбриши
  6. e pa bas mi nije zao!!!04. септембар 2015. 18:57

    ja imam nešto da vas ostale pitam.znači gledam ja jutjuberice i sve one imaju iste videje kao bethany mota.i sad neka osoba komentira janu dačović i kaže da snimi draw my life.a to je snimila bethany.mislim one sve misle da će da budu popularniji ako kopiraju videje kao bethany.smaraju više sa tim.

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥