summer mysic playlist - Collab post with Amina

By Sandra Đukić - 13:11:00

Hej frends! Već sam vam pisala o saradnjama u prvom postu ''Sandra's life moments''. E pa, sklopila sam jos jednu saradnju. Ovog puta sam sklopila saradnju sa Aminom, divnom devojkom sa bloga All for you. ♥ Veoma mi je drago sto saradjujemo jer je ona veoma divna i talentovana devojka. ♥

Leto je posebno godisnje doba. Tada smo jednostavno u tom ritmu kada slusamo samo muziku koja nam ostavi neki poseban utisak. Za collab post sa Aminom smo se odlucile za summer mysic playlist. ♥ Njen post možete pogledati ovde. :)

1. Taylor swift - Shake It Of


2. Ariana Grande - One last time


3. Selena Gomez - Come & Get it




4. Birdy - skiny love

 

5. Taylor Swift - Blank Space


6. Indila derniere danse


7. Indila - S.O.S.



                                                          8. Loïc Nottet - Rhythm Inside



9. Taylor Swift - style




10. Meghan Trainor - All about that bass




Ja sam ovim pesmama opsednuta! Bukvalno ih slusam celo leto! ♥
Hvala Amini koja je pristala na saradnju. :) 

Voli vas, 



  • Share:

You Might Also Like

13 коментара

  1. Blog ti je odlican. Super collab post. ♥ Slusamo skoro sve iste pesme ♥ Ja sam najvise opsednuta pesmom come & get it od Selene ♥

    Novi POST ; http://miljana-saveti.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Liste nam imaju dosta istih pjesama, a ti si me oduševila kada si na listu stavila i Rhythm Inside, nisam znala da je slušaš. Uglavnom, odlično si ovo odradila i nadam se da će biti još saradnji.. Hvala ti na divnim riječima na početku posta. ♥

    ОдговориИзбриши
  3. Ims odlican blog i divan ukus za muziku. :D
    http://thewhiteandgold.blogspot.com/2015/08/back-to-school.html

    ОдговориИзбриши
  4. Vecinu ovih pesama vec znam, sve su odlicne! ☺☺

    anasviewoftheworld.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Svaku od ovih pesama sam bar jednom poslusala i zaista ih volim jer su sve nekako na svoj nacin drugacije.♥

    ОдговориИзбриши
  6. Vecinu od ovih pesama sam poslusala i obozavam ih! :)

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥