Sandra's life moments: back to school, saradnje, Q&A...

By Sandra Đukić - 22:11:00

Zdravo ljudi! Kao što sam rekla, pokrenula sam Sandra's life moments! Okej, rekla sam da cu pokrenuti Sandra's life mix, ali sam ipak odlučila da promenim naziv... Hvala Sandri sto mi je rekla da je jedan post sličan kao naziv moje rubrke, pa sam promenila. Uskoro ću napraviti logo za ovu ''rubriku'' pa cu ubaciti! ♥


Sećate li se sneak peek-a iz jednog od proslih postova? Pokrenuću serial postova ''Back to school''.  Očekujte ga od 10. avgusta. Uglavnom cu jednom napisati outfit post, desk tour 2015., nekoliko saveta za lakše učenje i slično. Radi se o uobičajenim postovima. :)

Ovih dana sam želela da sklapam saradnje sa nekim blogovia. Mogu vam reću da mi se svidja sto su svi blogovi cije sam vlasnice pitala za saradnju pristali. Sklopila sam saradnju sa blogom Sandra's life, ICat i Ivana's world. Uskoro će mo uraditi collab postove pa očekujte ih! Ako još neko želi da sklopimo saradnju neka me kontaktira putem maila: sandradjukic362@gmail.com! :)

Danas sam kupila novi telefon. To je LG L50 sporty. Zanima me da li želite da napišem post o aplikacijama koje se nalaze na njemu? Već sam instalirala nekoliko super aplikacija i igrica pa ce mi biti drago da vam pišem o njima.  Inače sam ovih dana bez neke inspiracije koju bih zapisala u planer, pa eto, sve je vama da odlučite! Ako želite možete ga očekivati za nekoliko dana. ♥

     


Sigurno znate da sam organizovala ponovo Q&A, ali ovaj put ću odgovarati sa Majom. Dakle, to je BFF Q&A. Za sada ima malo pitanja pa ce nam biti drago ako postavite pitanja ovde. :)

Za sada planiram uraditi 2 recenzije. Proizvode o kojima cu pisati su Violet touch i Baby lips. Već mesečak dana ih koristim i mislim da je vreme da i ja napišem jedan post o moja dva omiljena labela! :D Recenziju očekujte sledeće sedmice, ili bar dok lepo napišem tekst posta i napravim lepe slike. Više mi neće biti problem fotografije jer sada mi je kamera 5 megapiksela pa cu praviti bolje slike i uredjivati ih! :)
U planeru takodje imam već nekoliko lepo obrazloženih ideja za postove. Ti postovi će najverovatnije izaći oko septembra a možda i kasnije. Možda ću i desk tour uraditi u septembru a ne u seriji postova ''back to school''. Okej, ja sam već pisala o toj temi ali sam zaboravila napomenuti da ce imati svakakvih postova u toj seriji! ♥

Ja sam ponovo odlučila da se ne reklamiram.Nekada ću samo komentarisati postove koji mi izadju u blogeru! Ja čitam svaki vaš post, ali ga ne komentarišem jer ne želim na ikakav način da se reklamiram. Ako želim da imam prave čitaove, pustiću ih da dodju sami a ne zbog reklama. Izvinite, ali sam tako odlučila...
Mnogo truda ulazem u ovaj blog i ne zelim da imam lazne čitaoce. Bolje 5 pravih nego 100 laznih citaoca! ♥

Sada ne znam da li da čekam da me neko nominuje za the instagram tag, ali vam moram reći da mi se pitanja mnogo dopadaju! ♥ Tag možete pročitati ovde pa ako se vama svidja, vrlo rado cu ga uraditi. ♥

Molim vas napišite u komentare da li želite post o aplikacijama na telefonu! Naravno, nemojte zaboraviti da postavite pitanja za Q&A ovde! ♥ :)

Voli vas




  • Share:

You Might Also Like

7 коментара

  1. Divan post Sandrice. Ako želiš, mi možemo sklopiti saradnju. Moj email: becreativea23@gmail.com ♥

    Pitanja za Q&A:

    Kada si napravila blog?
    Datum rođenja?
    Mačke ili psi?
    Omiljena boja i zašto?
    Grad iz snova?

    Pogledaj moj blog ------------> allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Izvini, ja sam ti ovde ostavila pitanja. Nadam se da ćeš uvažiti. :/ ♥

      Избриши
  2. Nemam ideja za pitanja :/
    Jedva čekam "back to school" postove :D

    GIVEAWAY!
    http://my-world-hanna.blogspot.com/2015/07/100-readers-giveaway.html

    ОдговориИзбриши
  3. Predivan post!

    Poseti i ti moj blog - www.alijindnevnik.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Predivan post!

    Poseti i ti moj blog - www.alijindnevnik.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Pitanja za Q&A

    1. Da mozes upoznati jednu slavnu osobu, tko bi to bio?
    2.Da ides na pusti otok i da mozes ponijeti samo 3 stvari, sto bi ponjela?
    3. Koliko dugo imas blog?
    4.Najljepse ime?

    beimagi.blogspot.con

    ОдговориИзбриши
  6. Preeee dobar post :) sviđa mi se uređenje blog.Ako mozes posjeti moj blog i pretplati se ja jesam na tvoj :) http://sarah55667.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥