My nail polish set ❤

By Sandra Đukić - 22:39:00

Hay my beauty girls! Bas sam se uzelela da vama pisem postove! Treba da uradim sa nekoliko bloggerku collab post pa vi ocekujte 2 u avgustu i 2 u septembru. Doduse, ovaj mesec su mi obuhvatili samo back to school postovi pa eto, ako imate neku zelju za pisanje posta, recite! Pa, to bi bio uvod. :)
Za danas sam odlucila da vam pokazem moj set za nokte. Sve to sam dobila kao rodjendanski poklon koji mi se mnogo svideo! Verovatno necete ovo procitati, ali jos jednom hvala Masi, Ljilji i Aleksi na divnom poklonu! ❤
                                                                Sve se nalazi u ovoj kutiji:

                                        
Evo sta se nalazi unutra...



U setu se nalazi 15 lakova za nokte, 2 turpije, aceton i stiroporcici za razdvajanje prstiju na nogama. Ja sam samo dodals ova srculencad za nokte...

Napravila sam kolaz gde mozete videti sve nijanse koje se nalaze u setu. ❤

To su miss selene lakovi za nokte koji
Su mi trenutno omiljeni. Brzo se suse i imaju mnogo lepih nijansi.


Kao sto sam rekla, dobila sam 2 turpije. Ove sare na njima su stvarno cute... ^^

Turpiju na jagode koristim za nokte na rukama, a na cvetice za nokte na nogama, Meni su precute! ^^

Mnogo su korisni ovi stiroporcici za razdvajanje prstiju na nogama. Uvek mi se prsti sastave i lak se jednostavno pokvari. Od kada sam ih dobila, to se nije desavalo.


Imala sam aceton i pre ovoga. Želela sam da ga čuvam kada potrošim svoj, ali sam primetila natpis ''ne suši i ne beli nokte''. Doduše, meni su nokti ''osetljivi'' i listali su se. Mislim da je problem bio u acetonu jer je bio suviše jak. Od kada ovaj koristim, to se nije desavalo... 


Već sam napisala da sam ja dodala ova preslatka srculencad u kutiju. Meni su stvano lepi, ali imaju jednu manu. Manje od jednog dana se drze na noktima.  Zato ih vise ne koristim.


Evo još nekoliko slika koje sam uslikala uz set... :)





To bi bilo to! Ostavite komentar o postu! Obavezno napišite ako imate neku posebnu želju za pisanjem postova jer mi polak nestaje inspiracije. :/ 
Obavezno me zapratite na instagramu jer cu tu izbacivati slike za post pre nego sto on i izadje!Link cu ostaviti dole kao i jos nekoliko stranica na kojima me mozete zapratiti! ♥ P.S. napisite misljenja o slikama sa instagrama. :)

Instagram: Sandra_Sani6
we ♥ it: Sandra Đukić

Voli vas


  • Share:

You Might Also Like

3 коментара

  1. Odlican post.Svi lakovi su preeelepi.Ja imam 26 ili sedam lakova u kolekciji ne uracunavajuci neki poseban lak za cvrstinu noktiju.Turpijica je preeslatka!! ^-^

    oneloveonestyle.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan poklon! Ovaj set je prelep i sigurna sam da si presrćna što si ovo dobila. Turpije mi se mnogo sviđaju! Šare su prepreprelepee! Nijanse lakova su takoe divne!

    Novi post je na blogu, pogledaj --→ milicamihaela.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Divan post! Blago tebi na ovom poklonu, svako bi ga poželeo, makar ja. Turpije su preslatke, a lakove nikada nisam probala pa nemam pravo da ih komentarišem. I meni pod hitno trebaju ti stiroporčići za razdvajanje prstiju. ♥

    Novi post ------------> allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥