Montenegro haul ❤

By Sandra Đukić - 13:16:00

Hej devojke! Da li se secate kada sam vam u pre nekom postu napomenula da vam nesto spremam? Pa to je bio haul. Bila sam na moru u Crnoj Gori. Imalo je lepih stvari. U ovom postu cu vam pokazati stvari koje sam ja kupila u Crnoj Gori. Pa krenimo. :)
                                                               
                                                                        #1 torba

*slika je malo losijeg kvaliteta. Izvinite zbog toga*

Ovu torbu sam primetila dok sam uvece setala sa prijateljima i porodicom. Jako mi se dopada. Velika je i staje mnogo stvari u nju ali nije teska. Probala sam da je uklopim u nekoliko outfita i stvarno se dobro uklapa u outfite. Za nekoliko dana cu pisati o outfitu sa ovom torbom. Ja sam ovom torbom odusevljena!

#2 naocare ray-Ban



Zadnjih dana mi se mnogo dopada ovaj model naocara. Zaista su mi se dopale pa sam ih kupila. Inace su dobre sto se tice zaistite od Sunca. :)

#3 knjiga "Boginja - Dzozefina Andzelina"



Knjigu ''Boginja'' sam dobila kada sam kupila najnoviji broj HEJ!-a u Crnoj Gori. Nisam jos pocela da je citam ali cu se potruditi da vam prenesem utiske od knjige kada je procitam! ♥

#4 Narukvica ''Sandra BFF''


Mojoj BFF Maji i meni sam odabrala 2 narukvice na kojima pise ime. Na mojoj pise ''Sandra BFF''. Ovu narikvicu ne skidam jer mi se super uklopi uz svaki outfit i stvarno je dobra. Mislim da mi lepo stoji... ♥

#5 Prsten


Sledeci na redu je ovaj prsten. I njega sam kupila u vecernjoj setnji. Ja, naravno nisam odolela beloj boji pa sam umesto zelenog uzela njega. Prsten je mnogo lep i bas se lepo uklapa. :)

#6 Kupaći kostim


Zadnja stvar je kupaći kostim. Stari mi je vec skoro omanjao tako da sam morala da kupim novi. Ovaj mi se strasno dopao jer ima ove prugice kakve ja volim. Vau, kao napravljen za mene! Ne stoji mi lose. Kada budem pisala post o krstarenju na kojem smo bili, imacete prilike da vidite kako mi stoji (Mozda cu pisati taj post).

Ovo mi je prvi haul pa bi mi bilo drago kada bi ste vase misljenje podelili samnom u komentare. Haul nije mnogo veliki ali u redu. :) Izvinite zbog slika, malo su losijeg kvaliteta. ♥ 
Cujemo se u sledecem postu. ♥ 

xoxo,


  • Share:

You Might Also Like

9 коментара

  1. Kupaći je moćan :)

    allforgirls14.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Kupaci je presladak kao i torba.Ovo za narukvicu je preslatko,pravo prijateljstvo.


    Novi post na mom blogu-http://lepotaodaleks.blogspot.com/2015/08/school-haulmali-sneak-peak-giveawaya.html

    ОдговориИзбриши
  3. Kupila si preslatke stvarčice. Kupaći mi se jako dopada. U kojem si gradu bila? Pitam jer sam ja iz Crne Gore i živim na primorju.♥

    Novi post ------------> allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala, drago mi je. Bila sam u Čanju ii... znam da si i ti na primorju. ♥

    ОдговориИзбриши
  5. Lipe su svari.A lipa je i Crna Gora.Bila sam tamo jako lipa zemlja.

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥