Funny Questions tag ♥

By Sandra Đukić - 20:09:00

Haj devojke! Pre neki dan sam dobila nominaciju za jedan tag. Nominovala me je Maja D. Odlučila sam da taj tag uradim danas jer mi se pitanja svidjaju :) . Uživajte u čitanju! :D

P.S. postavite pitanja za BFF Q&A OVDE!

1.Kada je tvoj rodjedan?

Ne bih bas da odgovorim... :)

2.Tri omiljene boje?

Bela, plava (sve nijanse) i roze. ♥
3.Tri omiljena citata?




4.Da  li si zavisnik jutjuba?

Nisam baš. Pratim jutjubere ali nisam ''opsednuta''. Bila sam, vise ne. :)

5.Omiljene emisije na TV-u ili jutjubu?

Na jutubu ne gledam emisije. Na TV-u sam volela da gledam shoping holičarke. :)
6.Tri kvaliteta koja cenis kod najbolje drugarice?
Iskrenost, Uvek je tu za mene kada mi treba, duhovitost.

7.Da li volis svoje ime?
Da! Kada sam bila manja obožavala sam ime Alexandra, sada mi se moje svidja! :D

8.Ako bi mogla sama da izaberes  svoje ime koje bi to bilo?

Hm... Možda bih ostala sa imenom Sandra. Ali evo, pošto treba da napišem možda bih odabrala Alexandra, Marija ili Jelena. ♥

9.Koji je tvoj neostvaren san?
Da posetim Pariz ili Milano. ♥

10.Da li se sminkas?
Sminkam se samo za specijalne prilike. Nekada ovako stavim baby lips ili neki balzam. Inace koristim samo balzame za usne, senku za oci i malo maskare. :)

11.Ako bi mogla da napises knigu, kakvav bi naslov bio i o cemu bi bila?

Mislim da bi to bila jedna teenage knjiga. Ne znam, naslov bih smislila na kraju. :)
12.Sta te odmah rasplace?
Na primer, raspace me tuzna melodija neke pesme kao što su Indiline. Okej, sada postajem čudna ali se rasplacem dok gledam neki film. :/

13.Sta te cini besnom?
Besnom me čini (najčešće) kada sam nešto mogla bolje, a nisam.

14.Sta te cini srecnom?
Srećnom me čine male stvari. Doduše, ja sam uvek nasmejana. :)

15. 3 omiljene poslastice.
Volim da jedem palačinke, M&M's i voćne kolače. ♥

16.Tri omiljena jela:
Pire krompir, pizza i karadjordjeve snicle. ♥

17.Tri omiljena pića:
Kisela voda sa kruškom, multivitamin (negazirani) sok i limunada. :)

18.Kazi nesto o sebi
Zovem se Sandra i imam 1* godina. Odličan sam učenik. Volim da blogujem, čitam blogove, crtam svoje dizajne i da se igram sa mojom macom. :)

19.Kazi 10 stvari o sebi:

-Zovem se Sandra.
-Mnogo volim da blogujem.
-Mnogo volim da gledam film divergent. Mogu ga gledati 100 puta!
-Veliki sam paničar.
-Ja sam Selenator, Arianator i Moravor. ♥
-Takodje sam veliki MILICATOR!
-Mnogo volim da radim collab postove! (Ako zelite da uradite collab post samnom ili da postanemo medijski partneri, posaljite mi poruku na mail: sandradjukic362@gmail.com)
-BFF mi je Maja! ♥
-Ovo mi je čak treći blog.
-Većina osoba sa kojima se dopisujem misle da sam starija nego sto jesam (po načinu govora-dopisivanja). :)

20.Tri zabavne stvari koje volis da radis.
Blogujem, lakiram nokte i gledam jutjub. :)

Nadam se da vam se tag svideo! Ja neću nikoga nominovati, već neka ovaj tag uradi ko zeli! :D

Voli vas

  • Share:

You Might Also Like

7 коментара

  1. Divan Tag! Baš mi se dopadaju pitanja i ako dozvoljavaš, uradila bih ga i ja! ♥

    Novi post ---------> allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala. ♥ Naravno, nsam nikoga nominovala jer sam napisala da tag uradi ko zeli! ♥

      Избриши
    2. Hvala. ♥ Naravno, nsam nikoga nominovala jer sam napisala da tag uradi ko zeli! ♥

      Избриши
  2. Odličan TAG, dopadaju mi se pitanja. Sto se tice blogova ne govori da ti je CAK treci blog, jer sam ja prije ovog imala 5!

    Ukoliko zelis posjeti moj blog, pocetnik sam i svaka podrska bi mi znacila.

    zarinkutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala.... ♥ Uradi tag ako ti se svidja! ♥ Stvarno? ♥

      Избриши
    2. Аутор је уклонио коментар.

      Избриши
    3. Hvala.... ♥ Uradi tag ako ti se svidja! ♥ Stvarno? ♥

      Избриши

Thank you for all coments! ♥