BFF Q&A - odgovori ♥

By Sandra Đukić - 10:00:00


Hellou frends! Posle duggooggg vremena, Sandra je odlučila da napiše odgovore na BFF Q&A! Pored priprema za back to school postove, nisam stigla napisati moje i Majine odgovore na pitanja. Cak sam i zaboravila na Q&A. Za danas sam odvojila malo vremena da napišem ovaj post. Odgovorili smo na sva vaša pitanja jer ih nije bilo mnogo... ♥

omiljeni pjevač? 

Sandra: Volela sam da slusam 1D, ali sada ne toliko jer je Zayn otišao... :(

Maja: Na zalost, nemam omiljenog pevača...

citat koji te motiviše?

Sandra: 



Maja:Prijatelj se sluša i kada smara. ♥

šta radiš kada si usamljena?

Sandra: Odmah pozovem Maju. ♥

Maja: Pričam sa prijateljiva. :)


o čemu najviše voliš da pišeš na blogu?

Sandra: Najviše volim da pišem Back to school postove. ♥ Prosto se uživim u to :D

Maja: Verovatno su ti make up postovi... :D


šta smatraš kod sebe posebno u odnosu na druge?

Sandra: Pa ništa baš. xd

Maja: takodje...


kako si odlučila da postaneš blogerka?

Sandra: Pa prvo sam zapratila Lana's wonderland (tadasnje Teen Kreativce) i stvarno sam želela da i ja pišem. Sada pišem blog i to mi je ka hobi. ♥

Maja: Pa napisala sam prvi post i svidelo mi se. :)


šta želiš u budućnosti da postigneš?

Sandra: Hmmm... Pa želela bih da se mnogo popravim u pisanju, posetim Milano, Pariz i verovatno je tu još koja želja, ali se trenutno ne mogu setiti. :)

Maja: Da postanem uspešna blogerka. Hehehhe. ♥

Šta najviše voliš da jedeš?

Sandra: Mnogo mi se dopadaju karadjordjeve snicle a od slatkisa... Osvezavajuca vocna torta sa piskotama. Mozda cu staviti prepis na blog! :D

Maja: U glavnom su to pljeskavice i raznovrsni kolači. :)

Najbolja knjiga koju si pročitala u poslednje vreme?

Sandra: Baš juče sam završila knjigu ''Tajni vrt'' koja mi se mnogo svidela. U skorije vreme nisam nista drugo citala. :/ Recimo da je to ta knjiga, ali knjiga koja mi se svidja a nisam je procitala ovog leta je možda ''Alis izmedju 2 vatre''. :)

Maja: Rekla bih da je to definitivno ''Mali princ''.

Da li više volim da gledaš filmove ili serije?

Sandra: Serije sam mnogo volela da gledam kada sam bila manja. Sada više volim da gledam filmove. Inace gledam i PLL ali mi se ipak filmovi vise svidjaju.

Maja: Više volim da gledam filmove jer traju kraće od serija. Ljubitelj sam filmova. :)

Omiljene jutjuberke?

Sandra: Prtim ih mnogo, ali mi je bukvalno omiljena MyBaby. Posle nje je Beth i tako dalje... ♥

Maja: To je definitivno samo Bethany! ♥ 

Omiljene blogerke?

Sandra: Milica, Teodora, Tijana, Anja i btw Maja. ♥

Maja: Sandra i više niko. xd Hahaha...

Omiljena vrsta muzike?

Sandra: Delimično najviše volim slušati pop. :)

Maja: Definitivno je to pop. ♥


Da li se radujes pocetku skolske godine?

Sandra:  tako i tako...

Maja: O da! :)

Ako da,ili ne,zasto?

Sandra: Radujem se jer cu ponovo videti drustvo, a ne jer mislim da se neću odvajati od knjige... :/

Maja: Jer ću ponovo videti moje drugare! :)

Kakve blogove volis?

Sandra: Blogove kojima je pozadina normalna (ne drecava), boja slova nije upadljiva, postovi kvalitetni i slično... :)

Maja: Volim kreativne blogove sa mnogo DIY ideja! ♥

Sta te privlaci kod jutjub snimaka,a sta odvlaci?

Sandra: Ja gledam sve sto se tice video snimaka youtuberki koje pratim. Sve mi je jedno. :D

Maja: Pa ja gledam svaki snimak od jutjuberka koje pratim. Samo njih gledam tako da... nema nista sto me odvlaci. :)

Par omiljenih ,,quotova``

Sandra: Ima ih 3. ♥







Maja: Samo jedan. Već sam ga napisala ali evo opet:''Prijatelj se sluša i kada smara''.


Sta volis,i sta bi promenila kod svog bloga?

Sandra: Pa volim što jednostavno ulažem mnogo truda u blog i to radim iz ljubavi prema pisanju. To mi se isplatilo. ♥ Kod bloga bih promenila možda jedino svoj potpis i naslovnicu ali to cu uraditi kada dodje jesen. :)

Maja: Promenila bih izgled, ali njega cu uskoro promeniti tako da... možda nije imalo potrebe da ovde to pisem. xd


Da li si jaaaako veliki planner-addict?? :D

Sandra: Ooooo daa! Sve pisem u svoj ''lifestyle'' planer. ♥

Maja: Pa i ne baš... :/

Što radiš u slobodno vrijeme?

Sandra: Blogujem, čitam knjigu, družim se sa prijateljima... Mnogo stvari! :D

Maja: obično blogujem, setam se i tako... :)

Voliš li modu?

Sandra: Ko je ne voli? :)

Maja: Naravno! :D

Kada si napravila blog?

Sandra: Pa skoro ce 7 meseci od tada, tj. napravila sma ga 31.1.2015. ♥

Maja: Napravila sma ga 9. februara 2015. :)

Datum rođenja?

Sandra: Nebih ovde to napisala... xd

Maja: 22.7.2004. :)

Mačke ili psi?

Sandra: Psi, definitivno! :)


Maja: Mačke. Hihihi. :)

Grad iz snova?

Sandra: pariz i Milano. *~*

Maja: Pariz, definitivno! :)

Omiljena boja i zašto?

Sandra: To je plava i sve njene nijanse. Ne znam, jednostavno me ta boja opusta... :)


Maja: Crvena jer je jednostavno voim.Hahaha...

Grad iz snova?

Da mozes upoznati jednu slavnu osobu, tko bi to bio?

Sandra: Definitivno Indila. :)

Maja: Shakira, logicno. :)

Da ides na pusti otok i da mozes ponijeti samo 3 stvari, sto bi ponjela?

Sandra: Telefon da bih se cula sa porodicom, mnogo hrane i vode i odeću...

Maja: Sminku, vodu i odecu. :)


4.Najljepse ime?

Sandra: Pa svidja mi se Sandra, Marija i Jelena. :)

Maja: Milica mi se svidja. :)

Izbirisala sam slična pitanja jer bi samo trošile vreme na to. Znam da na ova pitanja odgovaram posle malo duzeg vremena nego obicno, ali i ja i Maja treba da uhvatimo vreme za odgovore! Nadam se da ste zadovoljne! :)

xoxo,

  • Share:

You Might Also Like

2 коментара

  1. Bas mi je drago sto ste odgovorile na ova pitanja. Volim da citam BFF odgovore, onda saznajem koliko ste bliske i slicne. ☺
    http://worldarounyo.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Hello from Spain: I really like. It is very interesting. Keep in touch.

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥