Back to school: Sve o prvom danu skole 5. razreda! #2

Hejj! :) Vidim da vam se prošli Back to school posto jako svideo. :) Cim odradim odgovore a BFF Q&A sada neki dan, pisaću stvarno strava postove je su mi već u planeru. I samo da vas obavestim da vise nek Ni jedne rubrike na blogu. Znači nema Sandra's kitchen jer cu pisati recept kada ja budem želela. Zatim cu svakog meseca pisati Sandra's life moments i... verovatno ce te moci citati sve do kraja godine po 2 collab posta mesečno. :) A sada, vratimo se na temu posta.


Pripremila sam par saveta o ponasanju za prvi dan skole, outfitu, make upu i slično. Ovo je pretežno za devojke koje kreću u 5. razred jer ce te se tada prvi put sresti sa nastavnicama, nastavnicima, imaćete više predmeta i slične situacije. jeste da ću se i ja tek susresti sa tim, ali mislim da mogu da vam kažem par korisnih saveta. :)

Prvo, peti razred treba da shvatite ozbiljno od početka. Tada ce te imati vise predmeta, vise obaveza i lakse ce te se nositi sa svim tim ako budete ozbiljni. 

Za outfit mozete odabrati nesto klasicno. Bukvalno neki #everyday outfit. Nastavnicima ce se svideti to sto se oblacite prikladno za skolu. Moj savet vam je da se uvek oblacite prikladno za skolu a ne samo za prvi dan.


E sad, ako ste bucni, buntovni ili ste jednostavno jedni od "zivljih", potrudite se da prvi dan prodje normalno. Ne bi voleli da vas opomilju prvog dana skole? Prvo se upoznajte sa nastavnicima i proucite ih. Vec za nekoliko dana ce te shvatiti koliko tolerisu lose postupke ucenika.

Za prvi dan skole se nemojte preterano sminkati. Mozete staviti baby lips, ako imate bubuljice po licu malo pudera (nemojte preterati jer ce se primetiti), mozda sjaj za usne ako nemate baby lips ili bilo koje drugo labello. Potrudite se da makeup nije upadljiv. 

Budite pazljivi na casu i pokazite nastavnica da ste zainteresivani. Budite aktivni i vedri. Ako nesto nastavnik pita a znate, podignite ruku i punom recenicom odgovorite na pitanje. 

Dakle, budite nasmejani, vedri i aktivni na casu ne samo prvi dan nego uvek! Hvatajte beleske i dopustite da nastavnik primeti. Videce da ste zainteresovani za njegov predmet.

A sada, idem gledati PLL i spremati nesto.., hm... Za vas! :)


Share:

7 коментара

  1. Ja sam sve to prosla prosle godine. :) Meni nije bio problem sa nastavnicima,jer sam oduvek bila tiha i slusala sam na casu i sve se to isplatilp,jer sam prosla 5.00 i moram priznati bilo je malo tesko. :)
    Odlican post i srecno u skoli!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Elena ja sam isti takav komentar htela da napisem!!! I ja sam prosla 5.00 tiha sam na casu i slušam, :D :D :D

      Избриши
  2. Nije mnogo težak snaći ćeš se, teži su šesti i sedmi. Meni je peti bio približno lak kao osmi. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Ja sam bila mnogo uplašena kada sam kretala u peti razred. Na kraju se ispostavilo da to nije ništa strašno. Bilo je zabavno upoznati nove nastavnike, a i susresti se sa nekim predmetima po prvi put. Najviše sam se obradovala oko istorije, a sad ne mogu da je smislim. Poseti moj blog:
    http://littlepinkheaven.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥