Back to school: organizacija vremena pre škole + saveti za lakše ustajanje #1

Hajj fends! Da, rekla sam da ce serija postova back to school poceti 15. avgusta ali sam shvatila da neću imati vremena da objavim sve postove ove serije na vreme. Okej je početi par dana ranije. Imam neke strava ideje za postove! Moram priznati, nisam mogla docekati da pisem na ovu temu. :)
Pa, krenimo! ♥


Znate onaj osećaj kada sve morate na brzinu da uradite pre škole? Mnogo puta mi se desilo da malo duže spavam pa onda na brzinu ustajem, spremam se i slično. Par saveta o organizaciji vremena pre škole i lakšem ustajanju će nekima dobro doći, pogotovu ako su prva smena kao ja...

1. Navite budilnik i podesite ton koji vas izluljuje


Ako vam kao i meni počinju časovi u 7:30 a spori ste u spremanju za školu, navite budilnik u 6:30, ako vam je skola malo dalje, neće nista biti ako ustanete oko 6:10. Verovatno volite da spavate i ustajete teže. U tom slučaju, podesite neku groznu i bučnu melodiju! Telefon stavite što dalje od sebe pa kada ustanete da izgasite alarm, nejte dozvoliti sebi da se vratite u krevet. Odvojite 5 minuta za vežbe koje će vas razbuditi! ♥

3. spremanje pre škole


Mislim da je najbolje da uveče spremite šta oblačite sledeći dan škole. Stavite to negde gdeće te to lako primetiti. Ja sam uvek za laganu i everyday odeću kada je u pitanju skola. Sve možete srediti uveče što se tiče ranca i odeće. Obavite ličnu higijenu, obucite se, raspremite krevet i let's go! Idemo na doručak! ♥


3. brz doručak


Verovatno doručkujete pre škole. Preporucujem vam da uzmete nešto kao što su pahuljice, neskvik ili neke druge žitarice. Mislim da je najbolje da to bude nešto sa mlekom. Ovakav doručak ću biti idealan ako ste u trci sa vremenom. :)

Ovde su saveti samo za devojke koje su prva smena. Od prilike, isti raspored vremena je i kada ste 2. smena! Samo što možete popuniti vreme, na primer: obnovite lekciju, zavrsite domaci i slično. ♥ 
 Nadam se da je prvi post ove serije ispao dobro. Sta vi mislite? 
Ako imate neku posebnu želju za psanje posta u ovoj seriji, napišite u komentare! ♥

Voli vas
 

                                                         

Share:

18 коментара

  1. Odlicni saveti.Mada ja uvek stignem u skolu pet minuta pre pocetka casa iako zivm preko puta.Mnogo se razvlacim.Nekad mi se ne ide u skolu,jer me znam sta da obucem,haha.Jako koristan post!

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post,jako mi se dopada.Pogledaj moj blog i ja sam danas pocela sa Back to school serijom postova



    lepotaodaleks.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Super saveti. :) Ja uglavnom nemam taj problem sa kašnjenjem i doručkujem tek na odmoru, pa ujutru obavim samo ličnu higijenu, obučem se, eventualno ponovim nešto od gradiva i spremna sam. :)

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. 0dlican post! Ja ponekad odem u skolu 10 minuta pre pocetka casova, nekad kasnim 15 minuta haha. Inace ne volim da doruckujem pre skole, jer mi je muka :)

    Novi post, pogledaj-----> milicamihaela.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. odličan post ,mislim da ti odlično idu ovakvi postovi,sad sam dobila ideju za početak škole ,tj.kako ću se organizirati...i da možda da nama opišeš jedan svoj školski dan,mene bi zanimalo zaista.
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na divnom komenaru... ❤ Buduci da ce ova serija postova trajati verovatno i do kraja prve sedmice septembra, izacicu svima u susret. Bice takvog posta.

      Избриши
  6. Odličan post Sandra. Saveti su zaista korisni! ♥

    allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Predivan post Sandra ♥ Ja ne doruckujem pre skole, hih :)
    -Ako zelis pogledaj moj novi blog i uclani se (www.dontgrowup01.blogspot.com)

    ОдговориИзбриши
  8. Odličan post! Također, 1 smjena sam i mnogo puta sam ostala izležavati se u krevetu, a zatim ostatak na brzinu. Sve napisano je vrlo korisno i nadam se da će mi pomoći.

    Posjeti moj blog i učlani se. Naravno, ako želiš. Uzvračam!

    http://mybeautyamazon.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Odlican post ♡
    Ako mozes pogledaj moj blog i uclani se ako zelis uzvraticu ti
    llis9.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥