back to school: 3 makeover ideas for school! #3

By Sandra Đukić - 10:00:00

Hayy grls!  Evo ga i treći back to school post! Ovog puta sam vam pripremila 3 makeover ideje za svaki skolski dan! Outfite sam radila u polyvore i zadovoljna sam. Pridrzavala sam se pravila oblacenja za skolu tako da nema outfita u kome je majca na bretele (u skoli gde sam ja je zabranjeno da nema mista preko ramena) i outfita sa suknjom iznad kolena! Nadam se da ce vam se outfiti svideti a na vama je da misljenje napisete u komentare. :)

1. makeover


Kako se meni dopada ova kosulja! Malo sam listala po gornjim delovima odece i pronasla ovu divnu kosulju! Bukvalno istog trenutka sam je ubacila u ovaj outfit. I sama sam procenila da bi uz ovu kosulju najbolje isle pocepane farmerke pa sam takve i nasla. Starke su slične ako ne i iste boje kao kosulja. One su tu da bi outfit izgledao vise sportski. Ovaj preslatki teksas rančić je razbio monotoniu outfita. Outfit sam dopunila satom koji mi se mnogo dopada! Sto se tice frizure, odabrala sam klasican rep. Za makeup sam odabrala maskaru i obican sjaj za usne. :)

2. makeover


Ovde sam kombinovala ovu jaknicu umesto majce. Lepo se uklopila uz bele farmerke i bež baletanke. Ovaj ranac sam odmah stavila u outfit jer mi se mnogo svideo i uklapao se sa baletankama. Tu sam dodala i sjaj za usne, crnu maskaru i braon nijanse senke za oči.  Najidealnija frizura uz ovaj outfit bi bila samo obicna pustena kosa. Meni se outfit mnogo svidja i definitivno je ovo nesto sto bih ja nosila u skolu! :)

3. makeover


Najzad sam odlučila da iskoristim teksas farmerke! Uz njih sam iskombinovala ovu duksericu koja mi se mnogo dopada! Tu je, naravno i roze ranac koji razbija monotoniu outfita. Kao i prethodna 2 outfita, i ovaj sadrzi starke. Boja im je divna! Ovaj sat mi se svideo, pa eto, ubacila sam ga u outfit. Najzad sam se setila da stavim mindjuse u outfit. Ove su bas lepe. Za frizuru sam odabrala jednu vrstu repa. Sve u svemu, jedan lepo outfit!

Sta vi mislite o outfitima? Vase mesljenje izrazite u komentare! :D

xoxo,




  • Share:

You Might Also Like

5 коментара

  1. Hvala,ali ja cu samo labelo i puder ;)
    dreamer-ana.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Hello from Spain: I really like your outfit. It is very trendy. Keep in touch.

    ОдговориИзбриши
  3. Divan post! Jako mi se dopadaju sva 3 makeovera, mogla si samo malo povećati slike. ♥

    Novi post --------------> allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Svi su lepi, ali meni se prvi najviše dopada :) <3

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Jako lijepi outfiti. Zadnji mi se posve dopada ♥

    justbewhoyouwantbe.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥