10 places in Europe that would like to visit in the future - collab post with Željana ♥

Hej devojke. ♥ Vec sam vam pisala o saradnjama. Za danas smo vam ja i divna blogerka Željana sa bloga Željana's world pripremile collab post. Nismo imale ideju za pisanje duze vreme, ali smo se na kraju dogovorile da napišemo post ''10 mesta u Evropi koje želim da posetim u budućnosti''. ''Mesta'' se odnose i na evropske gradove. :) Pa krenimo! :D

1. Milano


Milano je grad u Italiji tj. u severnom delu Italije. Grad se nalazi na ravnicarsom terenu. U njemu zivi 1.295.705. stanovnika. Nadmorska visina grada je 120 m a povrsina je 182 km². Grad je poznat kao modni, medijski i privredni centar. Milano bih volela da posetim jer, kao sto sam napisala, to je centar mode! Definitivno je to prvi grad na spisku gradova koje bih volela da posetim. :)

2. Pariz


Pariz je grad koji bih volela da posetim! :) To je grad u Francuskoj. U njemu zivi 2.292.895 stanovnika a nadmorska visina je 33 m. Grad se prostire na povrsini od 105, 40 km². pariz bih posetila zboh Ajfilove kule. Divan je nocu. A jedan od razloga je i... sto je Indila (koju obozavam) iz Francuske. ♥


3. Polja lala, Holandija


Kako ovo izgleda čarobno! Mislim, sve ovo su samo lale? :) Nisam znala da ovako nesto postoji. Sada želim da prodje mtim vrtom! Okej, ovo je predivan prizor za slikanje. Mislim da bih se tu islikala. Iskreno, svaka cast osobama koje su uzgajale sve ove lale! Svarno je divno! :)

4. Vaitomo pećine - Novi Zeland


Pećina izgleda prelepo! Već ovaj mali deo sa divnom bojom kapljica izgleda predivno i baš bih volela da vidim ovo uživo. Stvarno je ovo fantastičan i čaroban prizor. Ovo bih baš volela da vidim. :)


5. Toskana i Pozitano - Italija


Jos jedan divan prizor na nasem kontinentu. Ovo mesto se nalazi u Italiji i izgleda prelepo! ♥ Mnogo mi se svidja kakav je pogled, brda... Ma celo prostranstvo toga mesta!  

6. Pamukal Termalni izvori - Turska


Ovo je jos jedno carobno delo prirode. Svaki od ovih izvora je, kao sto vidite drugog oblika. Izgleda predivno i iskreno, nisam verovala da je ovo delo prirode! Nalazi se u Turskoj. :)

7. Colmar - Francizija


Ovo je, iskreno, nesto najlepse sto sam ikada videla! Ovo je nesto sto bih definitivno najpre posetila. Izgleda kao iz bajke. Verovatno je ovo Colmar u jesen jer je u vodi opalo lisce. Takodje mi se dopada kako izgleda ova reka, tj. kako izgleda u ovoj ulici. Zaista je ovo jedan od najvelicanstvenijih prizora koje sam videla!  :)

8. Cinoque Terre - Italija


Ovo izgleda kao mesto iz bajke. Nisam znala da ovako nesto postoji dok nisam videla na Miličinom blogu. :) Ovaj gradic je sagradjen na obali i ceo je saren sto je predivno! Jos jedan predivan prizor pun zivota i sarenila. :)

9. Venecija - Italija


Ovo je jedan predivan grad. Ja bih se prvo provozala kanalima ovog grada jer verujem da bi obilazak bio caroban! Ovo je takodje jedan od najromantičnijih gradova. Noću izgleda prelepo. Ovo je definitivno još jedan grad koji ću posetiti u budućnosti. :)

10. Barselona - Španija


Verovatno ste primetili kako me jako privlaci sarenilo. Barselona je jos jedan takav grad. Pun je sarenila i zivota. Izgleda predivno! Ovo je nesto sto bih totalno zelela da posetim. Ionako sam Španiju od uvek želela da vidim pa evo, Barselona me je očarala! *~*

Sva ova mesta i gradovi su fantastični i bukvalno nešto što bih volela da posetim. Svi su divni i izgledaju carodno! Nadam se da vam se ovaj post svideo i da ste kroz ove slike otkrili mesta koja ce se naci na vasoj listi za gradove koje zelite posetiti! Željanin post pogledajte ovde. :)

xoxo








Share:

15 коментара

  1. 2,6,9 Paris aaaaaaaaaaa ja hocu da se preselim tamo ,hahah xd
    dreamer-ana.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. 5. Toskana i Pozitano - Italija ? Ono jeste Toskana ali nije Pozitano nikako :D
    Inace super post..ali eto cisto da odaberes izmedju ta dva xD

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala. Ne znam, pisalo je tako a kada pretrazim izbaci ovakve slike. Sve jedno, hvala ♥

      Избриши
  3. Odličan post i super mesta! Nekima od njih baš zastaje dah. :)

    jasminadi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Joj, divna mesta, baš bih volela da ih posetim :) Jedino ću (nadam se) Veneciju posetiti sledeće godine, a ostalo ostaje samo u mojoj mašti :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I jesu divna. :) Drago mi je da ces je posetiti, a ima vremena i za ostale gradove. :)

      Избриши
  5. Jako lep post. Moja nejveca zelja jeste da posetim London a nadam se da ce se to uskoro i desiti.☺♥


    Na mom blogu je novi BTS post pa pogledaj. :)
    http://worldarounyo.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post :)
    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan post :)) Volela bih da posetim Tursku

    Pogledaj moj blog i učlani se i ja ću u tvoj :)) allforgirls14.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Super post! ♥

    http://sarahmakeupp.blogspot.com/ - giveaway u toku!

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥