What's it like an ordinary summer day with me? ♥

By Sandra Đukić - 19:38:00

                                                               Zdravo svima! ♥

Sandra je ostala bez inspiracije, pa se odlučila za jedan običan post koji ne podrazumeva nešto veliko.
Pripremila sam opis jednog običnog dana kod mene. Nadam se da ce vam se post svideti jer stvarno nemam mnogo inspiracije. ♥ Uživajte! :D
P.S. ovo je 100-ti post koji sam objavila na ovom blogu! Hvala vam o srca sto ste bili uz mene svo vreme! Divni ste! ♥♥♥

Obično se budim oko 8:30 ujutro. Prevrćen se po krevetu 10-ak minuta pa zatim uzmem telefon kako bih pogledala mail-ove i proverila da li je neko sa Lina stardoll bloga izbacio novi post. Zatim ustajem, raspremam krevet, objacim se i obavljam ličnu higijenu. To sve potraje jedno 15 minuta jer ja ništa ne radim na brzinu ako ne moram. Oko 9:00 h sam već u kuhinji kako bih doručkovala. Ujutro nisam mnogo gladna, pa pojedem samo sendvič.

Već u 10:00 sam kod kompjutera. Tada počinjem da otvaram blogger, filmotopia.com, youtube i još mnogo sličnih foldera i stranica. Uključim pesmu i odem na we ♥ it kako bih pokušala da pronadjem inspiraciju za post. To traje oko 10 minuta. Tada počinjem da pišem post. Kada mi ponestane inspiracije, odem na filmotopia.com i gledam koji ću sledeći film da odgledan (Da, ja pisem post i radim jos 5-6 stvari na kompjuteru). Kada mi stvarno ponestane ideja za nastavak posta, lepo izgasim kompjuter, uzmem knjigu, sednem na terasu i počinjem da je čitam.

Posle 30-ak minuta čitanja postaje veoma vruće, pa ja lepo odem u svoju sobu, uključim kompjuter i pronadjem film na filmotopia.com koji mi se svidja. Obučno su to filmovi sa romantikom i dramom, kakve najviše volim da gledam. To potraje nekada i do 2 h jer stvarno volim da odgledam film pa mi nekada nije dovoljan jedan film. Tada pogledam još neki film.

Dok se ja nagledan filmova, dodje 15:00 i vreme je za ručak. Obično je to nešto čorbasto. Kada se vratim sa ručka ponovo uključim blogger i pročitam novi post koji je napisala Milica i nekako mi tada dodje inspiracija za nastavak posta. Napišem ga do kraja i objavim ga. Sve to potraje pola sata a nekada i po sat. Zavisi koliko texta napišem kada počnem post. Tada počinje da mi biva veoma dosadno pa se nekako leti, kada mi je dosadno preznojim.  Tada se lepo istuširam i obavezno nešto pevušim. Da, od pre neki dan sam počela da pevam dok se tuširam ili kupam.

Kada se istuširam, uzmem svoj planer za postove i pokušam da se setim neke dobre ideje za post. Obavezno za to vreme nešto grickam. Nekada se setim teme za post, pa brzo uključim kompjuter i počnem taj post. Da, kada se setim ideje za post, setim se i uvodnog dela koje je inače veoma kratak. To mi se ne svidja pa tu moju ideju za početak posta obavezno odmah zapišem. Čim završim uvod u post, izgasim kompjuter i ponovo uzimam knjigu. Ne znam da li ste znali, ali ja knjigu mogu za veoma kratko vreme da pročitam ako mi se svidi. Trenutno čitam knjige koje će mi trebati za narednu školsku godinu. Kada pročitam jedno poglavlje, počnem da raspremam svoj radni sto jer se posle dugog smisljanja posta na mome stolu moze naći mnogo časopisa, knjiga, svesaka, hemijskih olovaka, papira i futrola za bojice. U njima inace drzim olovne, flomastere i hemijske olovne.
Čim sredim sto, uzmem bilo kakav časopis sa stola i počinjem čitati. To obično traje od 10-20 minuta. Zatim izadjem napolje jer je obično vrućina pa u toku dana ne mogu da dišem. Tada sačekam večeru. Kada večeram, Odem u svoju sobu i uključim kompjuter. Tada obično odgovorim na komentare posta, pročitam postove bloggerki koje pratim i komentarišem postove. Kada završim sa bloggerom, ponovo pokušavam pronaći neki lep film na filmotopa.com. Obično tada ne pogledam ni jedan film pa zato idem da gledam TV. Kada bude oko 22:00, počinjem da se spremam za spavanje. U 22:30 sam već u krevetu. ♥


Nadam se da vam se post svideo. ♥ Ako imate neku posebnu želju za post napišite u komentare!
Kako vi provodite dan?

Voli vas ♥


  • Share:

You Might Also Like

11 коментара

  1. Baš lep post :) I ja radim slične stvari, samo što npr. ležem oko 1 ili 2, a budim se oko 10. Uglavnom ne doručkujem, ali isto tako ujutru prvo uzmem telefon, posle palim laptop i jedan dobar deo dana mi tako prođe. Posle izađem negde, prošetam sa drugaricama, igram se sa mačkom i dan brzo prođe. ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehe slicne smo. ♥♥♥ Igram se i ja sa mačkom, ali ne radim to bas svaki dan. Ovo je jedanuobicajen dan! ♥♥♥

      Избриши
  2. Super je post. 💗
    Meni je rutina skroz drugacija,ali planiram da ustajem u 08.00 sati svakog dana i malo da vezbam da ne bih upropastila figuru.Ti mnogo gledas filmove izgleda i knjigu citas.Ja sam pocela da citam knjigu,ali sam postala previse lenja na pvoj vrucini.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehehe... ♥ Da, opsednuta sam filmovima sa dramom i romantikom! Knjigu moram da citam! :/

      Избриши
  3. Post je vrlo detaljan i to mi se sviđa ! Opisao bih ga kao.... prosečan dan lenje dece ? hahah šalim se xDD Inače stvarno dobar post ! I hvala ti što si me podsetila da filmotopia postoji xDD

    ilordogaming.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da. xD Izgleda da je i moj dan nesto takvo. Hahaha. ♥♥♥ Nista. XD ♥

      Избриши
  4. Odličan post! I ja sam pisala post na ovu temu :). Kao i ti, mogu veoma brzo da pročitam neku knjigu. Samo, ako mi se svidi, ja upamtim svaki pasus i mogu je za čas prepričati, a ako mi se ne svidi, zaboravim da sam je uopšte i pročitala :D.

    http://nellablogdiary.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post! I ja mogu brzo pročitati neku knjigu i to je jako dobro.♥

    Pogledaj moj blog -------------> allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥