What's in my bag? ♥ - tag

By Sandra Đukić - 20:00:00

                                                Zdravo svima! ♥

Ovaj naslov posta mi već nekoliko dana stoji u planeru i nikako da ga napišem. Danas sam prelistavala planer i pronašla  stranicu sa zahtevima za ovaj post. Posto je jedina stvar koja tu nije ispunjena slikanje moje torbe, odlučila sam da ću ovaj post napisati danas! ♥ 

Dakle, u mojoj torbi se može svašta naći! Obično tu ima nekoliko labella za usne, telefon, maramice, novcanik i još neke stvari koje su mi obavezne ili koje mi mogu uvek zatrebati.

 1. Telefon

Telefon uvek nosim sa sobom! U moju torbicu taman stane sa futrolicom koja mi menja novcanik pa imam vise mesta. Znaci, obavezno nosim telefon gde god da krenem! Okej, nekada nosim sa sobom i novčanik ali je to pretešno futrolica za telefon. :)

2. Maramice (vlazne, suve)

Maramice uvek nosim u torbici. Vlazne sam malo vise počela da koristim sada po vrucini, tako da se u mojoj torbici nalazi uvek po pakovanje maramica. Suve maramice uvek nosim sa sobom. Dakle, nemam neke posebne razloge zasto se nalaze u mojoj torbici. :)

3. Baby lips, violet touch, pearly shine labella

Opsednuta sam sa ova 3 labella! Znači, ja njih uvek nosim sa sobom gde god da krenem! Baby lips obožavam. Divno miriše i svidja mi se kako se presijavaju usne posle njega. Uskoro ću napisati recenziju. Zatim, violet touch ima divnu boju i uvek je na mojim usnama kada negde ostavim baby lips. Pearly shine labello koristim malo manje, ali ima divnu boju! ♥

4. Avon COLORTREND mascara

Ovo mi je omiljena maskara! Ostavlja super trag i primećuje se na trepavicama. Inače je ovo jedina maskara koju koristim.Uvek se nalazi u mojoj torbici u slučaju da mi zatreba. ♥

5. Novčanik

Novčanik nekada nosim sa sobom. Kao što sam rekla, obično ga menja futrolica za telefon. Svi znaju zasto se novčanik nosi. Nema potrebe da objašnjavam. ♥

6. Gumice za kosu 

Ne volim kada mi je kosa vezana. Leti mi je kosa odvezana do vrućine pa je onda vežem. Gumice nosim u torbici cisto da bih vezala kosu. Nemam neki poseban razlog zaisto ih nosim sa sobom. :)

7. Četka za kosu i ogledalce

Četka i ogledalce su spojeni. Četka i ogledalce se nalaze u torbici cisto ako zatrebaju jer moja kosa miruje posle češljanja. ♥

To bi bilo sve za ovaj post. ♥ Šta se nalazi u vašoj torbi? :) Komentarišite i izrazite misljenje o postu! :D

Voli vas







  • Share:

You Might Also Like

9 коментара

  1. Odlican post :).Mislim da cu probati violet touch labello posto si ga nahvalila a i videla sam ga par puta i izgleda super.A sto se tice samog posta-odlicno si opisala moju torbicu.Samo sto ja bas i ne koristim maskaru jer u sestom mislim da nema potrebe da je koristim.Blog je odlican :D..znas i sama!!
    Pozz

    oneloveonestyle.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na divnom komentaru! :D Obavezno ga probaj! ♥ Hvala. :) Hehehehe hvala. ♥

      Избриши
    2. Hvala na divnom komentaru! :D Obavezno ga probaj! ♥ Hvala. :) Hehehehe hvala. ♥

      Избриши
    3. Hvala na divnom komentaru! :D Obavezno ga probaj! ♥ Hvala. :) Hehehehe hvala. ♥

      Избриши
  2. Odličan post Sandrice . :) Baš volim da čitam ovakve postove :) Mislim da svaka devojka ne može ni 5 minuta da izdrži bez svog telefona :)

    Komm novi post-------→ milicamihaela.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Ja bas i ne volim torbe i rijetko ih nosim. DODALA bih zvakace koje su meni obavezne u dzepu ♥ supp post

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ni ja ih nisam nosila do skoro. Nosim i yvake, ali ne uvek. ☺ hvala!

      Избриши

Thank you for all coments! ♥