Summer photos on We ♥ it 2015

By Sandra Đukić - 14:29:00

-Mislim da bih trebala prestati pisati mesečne favorite i svaki dan napisati neki drugi post. 

-Kao što sam već jednom rekla, we ♥ it je moja inspiracija za postove. Okej, nekada mi jednostavno dodje ideja, ali pretežno je to we ♥ it. 

-Za danas sam izdvojila ''summer photos on we ♥ it'', tj. ''letnje fotografije na we ♥ it-u''. 
P.S. dok gledate fotografije, ukljucite ovu pesmu! ☺





Ova pesma je fantasticna! ☺

















































-Potrudila sam se da slike što više podsećaju na leto i jul. ☺ Nadam se da sam uspela u tome.

-Vaša mišljenja napišite u komentare... ☺




  • Share:

You Might Also Like

9 коментара

  1. To je moja omiljena društvena mreža. Slike su divne. :)

    ОдговориИзбриши
  2. I Pinterest je super. :)
    Najviše volim da gledam slike ljubimaca na We ♥ it.
    Super post. <3

    elyandyou.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Tumblr i we heart it obožavam!Slažem se da je najveća inspiracija ima puno Diy ideja i ostalog.Slike su super!

    ОдговориИзбриши
  4. slike su bas letnje, a i ja sam zarazena ovom pesmom! Cim sam videla da je nicki morala sam poslusati!
    http://nathalikutak.blogspot.com/2015/07/situacije-u-kojima-se-mozete-naci-na.html
    Novi post je tu, baci pogled ako želis

    ОдговориИзбриши
  5. Slikesu cool i posecaju na leto,a i blog je divan i samo tako nastavi i imaces vise citalaca:)

    ОдговориИзбриши
  6. Super post!
    Mnogo mi se sviđaju slike super suuu *QQQ*
    myworldajla.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan post, slike su savršene!
    http://ninasandmirjanasdiary.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥