Some advice for new bloggers ♥

By Sandra Đukić - 17:06:00

                                                                          Ćao svima! ♥

Danas sam konačno uhvatila malo vremena da vam napišem post.
Nikada nisam pisala ovakav post pa sam za danas odlučila da vam sročim par rečenica o savetima za nove bloggere. :) Nadam se da ću pomoći bar nekome ko je počeo skoro sa blogom. ♥ Pa, krenimo!


1. Pazite na pravopis

Nešto što svaki blogger treba da zna je pravopis. Mislim, na šta bi ličilo da napišete neznam ili nemogu? Trudite se da imate što manje pravopisnih grešaka. Ponavljam: veoma je važno da znate pravopis ako pišete blog! :)

2. Trudite se da što bolje uslikavate za blog ili uredjujte slike

Slike uvek treba da uredjujete za blog ako su prethodno slikate na kameri ispod 5 megapiksela. Trudite se da slikate na dnevnoj svetlosti jer kada slikate pod sijalicom slika nije baš kvalitetna. Tada vam ne mogu mnogo pomoći picmonkey, pizap i slični programi. Dakle, trudte se da slikate slike za blog na dnevnoj svetlosti  jer mnogo bolje ispadnu i mogu se lepše urediti! ♥

3. Pozadina za blog

Trudite se da pozadina bude što lepše uredjena. Nemojte staviti za pozadinu neku običnu sliku kao ovu:


Blog je lepši kada stavite pozadinu koja izgleda kao jedna slika preko celoga bloga kao što je ova:


Zatim, nemojte staviti pozadinu u nekoj drečavoj boji, pogotovu ako vam je šablon providan ispod teksta. Lakše je čitati na nekoj plavoj ili tirkiznoj podlozi nego na žutom.  :)

4. Slova na blogu

Prvo je važna boja slova. Kao i za pozadinu, nemojte staviti žutu ili bež boju slova. Moja preporuka vam je da stavite crnu ili tamno plavu boju slova. Trudite se da se text što lakše može pročitati. 
Za font slova stavite arial, georgia i slične fontove koji su uobičajeni. Lakše se čitaju nego corsiva ili Im Fell Double Prca SC i slični fontovi. 

5. Ižražavajte se što lepše

Trudite se da budete što pristojniji na blogu. Ipak blog druge osobe čitaju. Budite sigurni u to da ce citaoci otići ako im se ne svidi vaš način izražavanja. Trudite se da sklopite što lepše rečenice i pazite o redosledu reči u rečenici! :)

Nadam se da su vam se saveti svideli! :D Za kraj evo jedne slike:


Šta mislite, šta je u pitanju? :)

Voli vas







  • Share:

You Might Also Like

12 коментара

  1. čim sam vidjela post ,došla sam komentarisati ..odlični savjeti,sada me malo brine,da te pitam za mišljenje ali iskreno : da li možeš čitati moj blog sa onim fontom slova?
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hej, ja mogu čitati, ali mislim da su fontovi, kao ovi u komentarima puno jednostavniji za čitanje, ne umaraju oči :) Barem je meni tako :)

      Избриши
  2. Odlican post.Savrseno pises.Saveti ce mi itekako pomoci jer imam blog samo mesec dana a pre toga sam imala jedan blog samo na 20-tak dana.Mislim da je u pitanju ,,Back to school'' post :D.

    oneloveonestyle.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Odlični savjeti! Totalno se slažem u vezi pozadina :'3

    GIVEAWAY!
    http://my-world-hanna.blogspot.com/2015/07/100-readers-giveaway.html

    ОдговориИзбриши
  4. Slažem se sa ovim što si napisala, mislim da je sve od toga važno kada neko želi da započne sa pisanjem bloga. :)

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Ovo su stvarno neophodni saveti za svakog novog blogera.☺

    worldarounyo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Divan post! Odlična ideja za post i mislim da si sve odlično napisala. Slažem se sa svim i mislimd a će ovo zaista nekima biti od koristi! ♥

    Novi post -----------> allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Great post<3 thanks for sharing this is so fun to read:) and thanks for the advices. Can we follow each other’s blog to support each other?:) please let me know if you are interested so I can follow your blog back:)

    xoxo
    http://www.theclosetelf.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Hvala ti na ovome,ja sam tek krenula sa blogom i ovo će pomoći naravno,hvala tiii <3

    Imate novi post o tome kako negovati svoje nokte : http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.com/#_=_ <3

    ОдговориИзбриши
  9. http://thewhiteandgold.blogspot.com/2015/08/funny-questions-tag.html nominovala sam te za tag, uradi ga ako ti se dopada♥

    ОдговориИзбриши
  10. Odlica, kao i uvijek:) ovaj, i ja se u potpunosti slazem sa tobom, najvise zbog pozadine i slova, jer ja to gledam i po sebi, ja takve blogove ne volim i kada su takvi ne mogu ni da citam to:) i da, msm da je u Back to school post:))

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥