Sandra's kitchen #2 Pancorete

By Sandra Đukić - 17:11:00

                                                        Ćao svima!

Isprobala sam nekoliko novih prepisa, ali zbog problema sa USB kablom nisam mogla prebaciti sliku sa telefona na kompjuter. Zbog toga sam mnogo zapostavila ''Sandra's kitchen''.
Možda ste primetili da ne volim kada slike u postu nisu moje ali sam ipak morala ubaciti u ovaj post sliku. Da, nije moja ali mislim da ću do sledećeg posta ''Sandra's kitchen'' nekako prebaciti sliku na kompjuter.

-Ako želite napraviti pancorete, pročitajte post do kraja! ☺



Pripremiti:

-600 g brašna
-pola kocke kvasca
-2 dl toplog mleka
-1 kašičicu šećera
-2 dl jogurta
-1 kašičica soli
-1 prašak za pecivo
-pola čaše ulja
-jaja
-susam

Postupak: 

U posudu stavite pola kocke kvasca, 2 dl toplog mleka i jednu kašičicu šećera. Ostaviti kvasac da nadodje. 
U drugu posudu umešati 2 dl jogurta, jednu kašičicu soli, 1 prašak za pecivo, pola čaše ulja, nadošli kvasac i zakuvati testo sa 600 g brašna. Ostaviti testo da nadodje. Kada testo nadodje, rastanjite ga na debljinu 1 cm i okruglim kalupom vaditi deo testa koji je kalup zahvatio. Još malo rastanjiti deo koji ste isekli kalupom pa dodati u njih fil po želji (kečap, šunka, salama, kačkavalj, origano...). 
Svaki isečeni deo presaviti pa zatisnuti viljuškom na krajevima. Zatim ih premazati umućenim jajima i posuti susamom. Peći na 200°C. ♥

Pancorete su veoma ukusne. Obavezno ih napravite! Svoja misljenja izrazite u komentare. :)
Post jeste kratak, ali pancorete se brzo prave i prepis nije veliki. :)

Voli vas






  • Share:

You Might Also Like

6 коментара

  1. Baš bih ih jela :*** Pokušat ću ♥

    GIWEAWAY
    justbewhoyouwantbe.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post! Probaću i jedva čekam da vidim kakav je ukus jer izgledaju prelijepo! ♥

    Posjeti moj blog ---------------> allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Mmm, obožavam pancerote!! :)

    jasminadi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Hello from Spain: very tasty. keep in touch

    ОдговориИзбриши
  5. Jao sada mi se mnogo jedu,ali je 1 sat posle ponoci xD ♥♥ Obozavam ih :)

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥