Odgovori na Q&A

By Sandra Đukić - 19:43:00

                                        Zdravo svima! ☺

-Kakvo je vreme kod vas? Kod mene je danas bilo nesto hladnije. ☺ Sećate li se najave za Q&A? Danas odgovaram na vaša pitanja!

1. Omiljeni bloggovi?

Ima ih mnogo. Evo 7 omiljenih (ne mogu izbaciti ni jedan blog da bude 6 ili 5):
-Style on first place
-Tijana's diary
-Teodora's small world
-Sandra's life
-natalijin kutak
-Zoranaah fashion corner
-Anja's diary

2. Da li si nekada pila starbucks kafu?

Nisam. ☺

3. Koliko dugo imaš blog?

Blog imam od 31.1.2015. Znači, sada će uskoro 6 meseci. ☺

4. Imaš li BFF?

Da, Maja i Tijana (samo nas je 3 u razredu, ne mogu da biram).

5. Omiljeni časopis?

Nemam omiljen časopis. Mnogo ih čitam. ☺

6. Ko ti je idol?

Nemam ''idola''. ☺

7. Imaš li ljubimca?

Da, imam ih 3. To su 2 mace i jedan pas. ☺ Mislim da ću napraviti posebnu stranicu na bloggu sa fotografijama jednog ljubimca (presladak je!).

8. Omiljen predmet u školi ti je...

Ako bih baš morala da biram, definitivno bih izabrala srpski jezik. Posle njega engleski jezik i matematiku. ☺

9. Imaš li sestru ili brata?

Izvini, ne želim da dajem takve informacije. ☺

10. Da li treniraš nešto? Ako da, šta?

Za sada ne treniram ništa. Mislim da ću sledeće godine nešto početi.

11. Da li se bojiš nečega?

Da. Osoba sam koja vrišti kada vidi pauka. Hahaha... ☺

12. Da li si pročitala online devojku?

Nisam pročitala tu knjigu, ali bih stvarno volela!

13. Koju knjigu trenutno čitaš?

Trenutno čitam ''Doživljaji Toma Sojera - Mark Tven'', a pre nje sam čitala knjigu ''nečista krv'' ali sam prestale. Doživljaji Toma Sojera je inače knjiga koja mi treba za sledeću škosku godinu. ☺

14. Omiljen nastavnik/ca u školi?

Ja sam završila 4. razred tako da nemam nastavnike. Okej, učiteljica koja nas je učila u 4. razredu mi je omiljena. ☺

15. Da li jedva čekaš polazak u školu?

Ne znam ni sama. I tako i tako. ☺

16.Ime simpatije? (ako imaš i ako hoćeš da kažeš)

Nemam simpatiju. ☺

17. Omiljena knjiga?

Postoje 2 omiljene knjige:

Alis izmedju 2 vatre - Džudi Kertin
Orlovi rano lete - Branko Ćopić

18. Omiljeni bend?

To su 1D i One Republic. ☺

19. Ime tvoje BFF?

Već sam napisala. ☺

20. Ko sve zna za tvoj blog?

Prijatelji, rodbina, porodica, bloggeri...

21. Imas sestru/brata?

Već sam odgovorila na to pitanje. ☺

22. Tvoj grad iz snova?

Milano i Pariz!



23. Omiljen sport?

Po nekad igram fudbal u školi, a želim da treniram odbojku! ☺

24. Ime ljubimca?

Imam 3 ljubimca. Kao sto sam rekla, 2 mace i jednog psa.  Jedna mačka se zove Žujka (ja je tako zovem od kada je bila mače), druga mačka je njeno malo mače koje još ukek nema odredjeno ime (muško je) a pas se zove Rex (nisam mu ja dala ime). Inače, ako imate neko lepo ime za macu (musko je), možete li napisati u komentare? 

25. Pet omiljenih bloggerki?

Već sam odgovorila na to pitanje. ☺

26. Omiljena pjesma?

Postoje 2. ☺






27. Da možeš ići u bilo koju dravu ili grad to bi bio?

Mislim da bih izabrala Italiju ili Francusku. Definitivno bih izabrala Francusku. ☺

28. Gde pronalaziš inspiraciju za postove?

Pronalazim je na pinterestu, we ♥ it-u...

29. Što najviše voliš raditi ljeti?

Biti na moru! ☺

30. Omiljeno jelo i piće?

Omiljeno pće mi je sok od pomorandže, a omiljenu hranu nemam.

31. Omiljeni pisac?

Džudi Kertin. ☺ Njena knjiga mi je inače omiljena, pa posle nje od Branka Ćopića.

32. Hobi?

Bloggovanje. ☺

33. Bazen VS More?

Definitivno more! 

34. Omiljen blog/Vise njih?

Odgovorila sam. ☺

35. Da li ti se svidja moj blog?

Nisam ga još videla. ☺

36. Omiljen sladoled?

Maximo sa malinom! ☺

37. Omiljeno godisnje doba?

Leto... ☺


38. Koliko imaš godina?

1*... ☺

39. Omiljen cvet?

Ruža, ali volim i lale. ☺

40. Omiljeni čaj? 

Ne volim čajeve. Jedino ako se u te čajeve ubraja i ledeni čaj.

41. navedi nekog domaceg blogera koji ti je na neki nacin uzor ili koj te bilo kako inspirise..?

Nemam bloggera koji mi je ''uzor''. ☺ Inspurušu me skoro svi boggeri čije bloggove pratim!

*Za sledeće pitanje je isti odgovor kao prethodni.

42. Koji to trend ne volis i koji ti se mnogo dopada?

Ako će mo iskreno, sve mi je bar okej sem MC hammer pantalona.

43. Šta misliš o štiklama za malu maturu?

Ne razumem pitanje. Izvini... ☺

44. Zamisli da jedan dan staviš 10kg pudera na lice da bi prekrila neku bubuljicu, a devojka koja pokusava da ti otme simpatiju te kađa staklenom čašom i onda ti pred njim spadne ''malter'' kako bi se ponašala tada?

Ne znam baš. Već sam rekla da nemam simpatiju. Okej, nemam ni bubuljice pa stavrno ne znam kako bih se tada ponašala. 

45. Zasto si otvorila blog?

Blog sam otvorila jer sam htela da negde izrazim svoja misljenja i ideje. ☺

46. Koji si blog prvi počela da pratiš?

Prvi blog koji sam počela da pratim je bio SOSD (sve o stardoll-u by: MiciRainbow2) i nekadasnje Teen kreativce - Be unique. Ta dva blogga sam pronašla isti dan! ☺

47. Koji te blog uvek motiviše?

to je najcesce blog Style on first place. Milica stvarno super piše!

48. Koji blog po tebi ima najbolje ideje?

Najbolje ideje, po mom misljenju imaju Tijana i Milica (Tijana's diary i Style on first place).

49. Koja ti je omiljena bloggerka?

Omiljana bloggerka mi je Milica (Stayle on first place).

50. Koja ti je omiljena vrsta postova za pisanje?

Najviše volim da radim recenzije ili da postavljam postove u vezi slika i slično. ☺

51. Kakve postove najvise volis da citas?

Najvise volim da citam postove na fazon kao sto su Tijanini ''Tijana's teraphy'', Cooking with Milica i DIY projekte! ☺

52. Da li se učlaniš u svaki blog koji poogledaš?

Većinom slučajeva, da. ☺

53. Sta blog mora imati da se učlaniš u njega?

Pa pre svega kvalitetne postove, zatim neku opustenu boju slova (ne roze, ne tirkizna, ne drecave i jarke boje), Laganu pozadinu i da blogger zna pravopis! Inace se uclanim skoro u svaki blog ali ako mi nesto od ovoga smeta, ne čitam postove. ☺

54. Da li vidiš konkurenciju izmedju tebe inekih bloggerki?

Ne. ☺ Veoma mi je drago kada vidim da je neka bloggerka uspešna i kada ima zaslužen broj čitalaca! ☺

55. Da li ti je krivo kada vidis da su neki drugi blogovi uspesniji od tvog, da imaju dosta saradnji, recenzija...

Nije. ☺ Kao sto sam rekla, drago mi je kada je neki blog sa zasluželim uspehom i kada je uspešan! 

56. Da li si zadovoljna svojim bloggom?

Veoma sam zadovoljna. ☺ U ovaj blog ulažem mnogo truda! ☺

57. Da li pratiš neke strane bloggove i koje?

Učlanjena u nekoliko stranih bloggova ali ne čitam i ne komentarišem postove.

58. Da li voliš blog Zorane (Zorannah)?

Da! Taj blog mi je medju omiljenima! ☺

59. Koliko dugo želiš da se baviš bloggovanjem? 

Ja sam uvek za bloggovanje! Mnogo volim da pišem postove, čitam druge postove i izrazim svoje iskreno misljenje! Ne znam koliko ću se dugo baviti bloggovanjem, ali mislim da još uvek neću odustati. ☺

60. Omiljeni bloggovi?

Već sam odgovorila. ☺

61. Koji ti je omiljen komad garderobe?

Mislim da je to definitivno jedna predivna letnja haljinica! Inacete priliku da je vidite u narednim postovima.

62. Koji je tvoj omiljeni par obuće?

Omiljeni par su mi jedne baletanke u mornarskom stilu. ☺

63. Najvažnija osoba u tvom životu?

Na ovo pitanje ne mogu odgovoriti. 

64. Da li si gledala pinkove zvezdice? Ako da, ko ti je favorit?

Da gledala sam ih. Favorit mi je bila Lena. ☺

65. Omiljeni film?

Sam u kući 2! Pogledajte film, fantastican je! ☺

66. Da li voliš svoj hobi?

Da. ☺ Moj hobi možeš pogledati gore u pitanjima! ☺

67. Omiljeni sladoled?

Hm... Maximo sa malinom. ☺

68. Da li voliš čokoladu?

Ko je ne voli!? xD ☺

69. Da li imaš BFF?

Već sam odgovarala na to pitanje. ☺

70. Da li bi nosila ne original starke?

Zasto da ne? Samo da su starke. Hahaha...

71. Koje jutjubere pratis?

Pratim ih mnogo. Neki od njih su Zorannah, Jana Dačović, Bethany Mota, MyBaby, Yasserstain, Ann Drea... Jos mnogo njih. Hahaha...

72. Jutjub VS blog?

Blog, naravno! ☺

73. Da li si planirala neki sastanak sa fanovima?

Mislim da nemam ''fanove''. Imam čitaoce blogga. ☺

74. Omiljeni lak?

Definitivno je to ''miss SELENE'' broj 126. ☺




75. Omiljeni karmin?

Ne koristim karmine. ☺

Dragi moji, puno vam hvala na 75 pitanja! ☺ 
Nadam se da su vam se odgovori svideli! 













  • Share:

You Might Also Like

9 коментара

  1. Odlican post, imas divan blog vidi se da se stvarno trudis.Uclani se na moj blog ako ti nije problem, ja jesam na tvoj. <3
    http://thewhiteandgold.blogspot.com/2015/07/recenzijamaybelline-fit-me.html

    ОдговориИзбриши
  2. Super post! Mislim da imas 11 godina, jer si rekla da si sad zavrsila cetvrti razred, sto znaci da imas 11 godina. :)) Nisam ocekivala da ces biti toliko mlada, sa obzirom da imas jako kvalitetne postove! <3 Sva moja pitanja su u postu.
    Elena. <3

    ОдговориИзбриши
  3. Voljela bi posetiti oba grada, Milano i Paris (opet) :) Da ne govorim, koliko ih još ima na listi ;) xx Maja
    ❤ http://majasmuffin.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Iznenađena sam time kako pišeš, a imaš tako malo godina, svaka čast! :) Drago mi je što voliš da čitaš moj blog. ♥ Inače, knjiga 'Nečista krv' se čita u 3. razredu srednje škole, tako da razumem zašto nisi nastavila da je čitaš, dosta je teška za tvoj uzrast. Meni se nije dopala ni sada, kada smo je obrađivali, mogu da zamislim kako bih reagovala na nju da sam je ranije pročitala. :')

    ОдговориИзбриши
  5. http://thewhiteandgold.blogspot.com/2015/07/this-or-that-beauty-tag_11.html - nominovala sam te za tag, pogledaj ga i uradi ako ti se svidi :D

    ОдговориИзбриши
  6. Super post :)) Ako mozes pogledaj moj blog <3
    http://llis9.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan post ! Odgovori na pitanja su ti jako zanimljivi i nisam očekivala da imaš samo 11 godina . ;D ♥

    Novi post ----------> allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Hello from Spain: I just discovered your blog and I love the variety of topics that you write. Fashion and beauty are my hobbies with my Barbie doll collection. Right now I have a blog dedicated to those dolls that I invite you to visit: all4barbie.blogspot.com If you want we kept in touch. I already made me a follower of your blog.

    ОдговориИзбриши
  9. Sjajan post. Izvini što ti nisam komentarisala postove ovih dana, bila sam nekako prezauzeta. Inače, pitanja su jako zanimljiva i mnogo mi se dopadaju tvoji odgovori. Ne znam kako da ti zahvalim na ovoliko puta koliko si me spomenula u ovom postu. Divna si zaista i hvala tebi što redovno pratiš moj blog. <33

    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥