Najava za Q&A

-Devojke, postavite mi pitanja za Q&A.



Share:

13 коментара

  1. Omiljeni blogovi?
    Da li si nekada pila Starbucks kafu?
    Koliko dugo imas blog?

    ОдговориИзбриши
  2. Nominovala sam te za Tag na blogu Ely & you.

    Pitanja:
    1.Imaš li BFF?
    2.Omiljeni časopis?
    3.Ko ti je idol?
    4.Imaš li ljubimca?
    5.Omiljeni predmet u školi ti je...
    6.Imaš li sestru ili brata?
    7.Da li treniraš neštko?Ako da,šta?

    ОдговориИзбриши
  3. Da li se bojiš nečega?
    Da li si pročitala Online devojku?
    Koju knjiug trenutno čita'?
    Omiljeni nastavnik/ca u školi?
    Da li jedva čekaš polazak u školu? xD

    ОдговориИзбриши
  4. 1. Ime simpatije. (Ako imas i ako hoces da kazes)
    2.Omiljena knjiga.
    3.Omiljeni bend.
    4.Ime tvoje BFF.
    5.Ko sve zna za tvoj blog?
    6.Imas sestru-brata?
    7.Tvoj grad iz snova?
    8.Omiljeni sport.
    9.Ime ljubimca. (Ako imas)
    10. Pet omiljenih blogerki ?



    P.S poseti i komentarisi moj blog - www.alijindnevnik.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. 1. Omiljena pjesma?
    2. Da mozes ici u bilo koju drzavu ili grad to bi bio?
    3.Gdje pronalazis inspiraciju za postove?
    4. Sto najvise volis raditi ljeti?
    5. Omiljeno jelo i pice?

    ОдговориИзбриши
  6. 1.Omiljeni pisac?

    2.Hobi?

    3.Bazen VS more?

    4.Omiljeni blog/vise njih?

    5.Da li ti se svidja moj blog?

    6.Omiljeni sladoled

    7.Omiljeno godisnje doba?

    8.Koliko imas godina?

    9.Omiljeni cvet?

    10.Omiljeni caj?

    PS:poseti moj blog--oneloveonestyle.blogspot.com
    uclani se i baci komemtar ;)

    ОдговориИзбриши
  7. moja pitanja su:
    navedi nekog domaceg blogera koji ti je na neki nacin uzor ili koj te bilo kako inspirise..?
    isto pitanje samo za strane blogere.
    Koj to trend ne volis i koji ti se mnogo dopada?
    Isidora
    http://highheelpoodl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Will you follow eachother? Let me know. Follow me on GFC and leave a comment, I will come back immediately.

    www.nilgunozenaydin.com

    ОдговориИзбриши
  9. Videla sam pitanje na mom blogu do nekog.. Da opisem decka iz snova
    Pa ajde i ti sad hahah
    Šta misliš o štiklama za malu maturu?
    Zamisli da jedan dan staviš 10kg pudera na lice da bi prekrila neku bubuljicu, a devojka koja pokusava da ti otme simpatiju te kađa staklenom čašom i onda ti pred njim spadne ''malter'' kako bi se ponašala tada?
    Q&A je i na mom blogu, pizaj ako te nešto zanima
    suzanas1.blogspot.com
    xoxo
    <33

    ОдговориИзбриши
  10. 1.Zasto si otvorila blog?
    2.Koji si blog prvo pocela da pratis?
    3.Koji blog te uvek motivise?
    4.Koji blog po tebi ima najbolje ideje?
    5.Koja ti je omiljena blogerka?
    6.Koja ti je omiljena vrsta postova za pisanje?
    7.Kakve postove najvise volis da citas?
    8.Da li se uclanis u svaki blog koji pogledas?
    9.Sta blog mora imati da bi se uclanila u njega?
    10.Da li vidis konkurenciju izmedju tebe i nekih blogera?
    11.Da li ti je krivo kada vidis da su neki drugi blogovi uspesniji od tvog, da imaju dosta saradnji, recenzija...
    12.Da li si zadovoljna svojim blogom?
    13.Da li pratis neke strane blogove i koje?
    14.Da li volis blog Zorane (Zorannah)?
    15.Koliko dugo zelis da se bavis blogovanjem?

    Ja sam zelela samo da te pitam u vezi blogovanja, jer samo to me zanima. Videla sam gore jos neka pitanja u vezi bloga, pa mozes da svrstas sva pitanja u dve kategorije: Blogovanje i random pitanja. Mislim, to ti je moj savet, da ne bude izmesano. :) Nadam se da se ne ljutis sto ima 15 pitanja i da ces odgovoriti na sva.
    Elena. <3

    ОдговориИзбриши
  11. Moja pitanja:
    - Omiljeni blogovi ?
    - Koji je tvoj omiljeni komad garderobe ?
    - Koji je tvoj omiljeni par obuće ?
    - Najvažnija osoba u tvom životu ?
    - Da li si gledala Pinkove Zvezdice, ako da, ko ti je favorit ?

    http://blogforcoolgirls.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  12. Omiljeni film?
    Da li volis svoj hobi?
    Omiljeni sladoled?
    Da li volis cokoladu?
    Da li imas BFF?

    ОдговориИзбриши
  13. Da li bi nosila NE orginal starke ?
    Koje jutjubere pratis ?
    Jutjub VS blog ?
    Da li si planirala neki satanak sa fanovima ?
    Omiljeni lak ?
    Omiljeni karmin ?

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥