Movie tag ♥

By Sandra Đukić - 13:04:00

                                                             Ćao svima! ♥

Dok sam čitala Ivanin blog  naišla sam na jedan tag koji mi se svideo. To je Movie tag. Inače jako volim da gledam filmove pa sam jedna čekala da ga uradim! ♥ Uživajte u čitanju posta. :)


1. Koji ti je omiljen film?

Omiljen film mi je Divergent. ♥

2. Uz što se ne može proći gledanje filma?

Kod mene je sve jedno. Filmove gledam svaki dan pa ne mogu svaki dan imati kokice ili sok. Okej, obično nešto grickam. ♥

3. Voliš li više gledati akcijske ili horor filmove?

Budući da je moj omiljeni film akcionalni, više mi se svidjaju akcionalni filmovi. 

4. Voliš li više gledati komediju ili ljubavne filmove?

Više volim gledati ljubavne filmove. :)

5. Voliš li više sama gledati, s prijateljima ili s rodbinom?

Obično gledam sa porodicom filmove. Kada sam sa prijateljima ne gledamo filmove pa eto, sa porodicom. :)

6. Voliš li više gledati filmove u kući ili u kinu?

Nisam nikada gledala film u bioskopu pa zati biram kuću. :)

7. Omiljen glumac ili glumica?

Omiljen glumac mi je Tobias Eaton a omiljena glumica Shailene Woodley. :)

8. Bili htjela glumiti u nekom filmu,ako da u kojemu?

Naravno. Želela bih glumiti u filmu divergent ili instrugent. ♥

9. Omiljeni žanr filma?

Akcija, naravno! :)

10. Slane ili slatke kokice?

Slatke kokice nikada nisam probala. Biram slane! :)

11. Jesi li ikada glumila u školskoj predstavi ili na festivalu? I jesi li dobila diplomu? 

Jesam glumila u skolskoj predstavi, ali nikada nisam dobila diplomu za glumu. :)

12. Koju glumicu i kojega glumca bi htjela upoznati?

Htela bih upoznati Tobiasa i Shailene iz filma divergent. ♥

Sada možete zaključiti da sam opsednuta filmom divergent. ♥ Nadam se da vam se tag svideo kao i odgovori! :D

Voli vas


  • Share:

You Might Also Like

3 коментара

  1. Odličan Tag! ♥
    Koliko vidim ti si OPSEDNUTA filmom Divergent. :)

    Novi post-------→ milicamihaela.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Interesantan tag, moram da pogledam taj film, verujem da sam jedina osoba koja ga nije pogledala. :'D

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Sviđa mi se tag :'3

    GIVEAWAY!
    http://my-world-hanna.blogspot.com/2015/07/100-readers-giveaway.html

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥