blogs that you read ♥

By Sandra Đukić - 15:20:00

                                                                 Ćao svima! ♥

Napolju je vrućina pa imam mnogo vremena da napišem ovaj post. ♥ Ovih dana sam aktivna sto se tiče bloggera. Čitam postove, pišem ih, komentarisem i odgovaram na komentare. Ne znam zašto sam se vezala za nekoliko bloggova i na njima sam aktivna sto se tice citanja postova i komentara. Na tih nekoliko bloggova uvek nadjem nešto zanimljivo da pročitam i svaki sledeći post je kvalitetniji od prethodnog. ♥



Style on first place je blog na kome pise Milica Stanišić. Ne znam koliko puta sam rekla da mi je ovaj blog omiljen. Milica je veoma aktivna i piše svaki dan sto mi se mnogo svidja. Piše originalne i veoma kvalitetne postove. Ima super teme za pisanje sto je super. Svaki njen post je fantastičan bez obzira na temu! Miličin blog posetite klikom na natpis iznad slike.



Anja's diary je blog koji vodi Anja. Piše veoma kvalitetne postove.Piše na različite teme i svaki post joj je bez greške. Ima super teme za pisanje i uvek preporuči neku knjigu i slično. Svidja mi se takodje sto se lepo izrazava. ♥ Anjin blog posetite klikom na natpis iznad slike.



Tijana's diary je Tijanin blog. Svidja mi se sto uvek piše duge i kvalitetne postove. Nema grešaka i često radi DIY-eve. Ima odlične ideje za pisanje sto je super! Piše o svemu i veoma lepo se izražava pa je veoma lako čitati njene postove. Veoma je mlada a divno piše. ♥ Tijanin blog posetite klikom na naslov iznad slike.



Andrijana sa blogga Kapege's life moments divno piše! Svaki dan piše i veoma je redovna. Na njenom bloggu ima divne fotografije. Prelepo fotografiše i sve te slike deli sa nama. ♥Ona je na falkultetu i uz svoje obaveze stiže da piše kvalitetne postove na svom bloggu. Blog posetite klikom na naslov iznad slike.



Tea je devojka koja divno piše! Ima veoma uspešan blog. Postovi su joj kvalitetni i veoma lepo se izrazava. Češće radi DIY projekte i svi su joj stvarno super! Kreativna je i recovna u pisanju. Blog posetite klikom na naziv.

To bi bilo to za ovaj post. :) Koji su vaši omiljeni bloggovi?  Napišite vaša mišljenja u komentare. ♥

Voli vas







  • Share:

You Might Also Like

22 коментара

  1. Hvala ti puno što si spomenula moj blog i drago mi je da si ga uvrstila u svoje omiljene blogove. Zaista si me obradovala kada sam pročitala sve ove lepe reči vezane za moj blog i mene. Divna si zaista. Inače, sjajan post i meni su ovo omiljeni blogovi, sem Teodorinog za koji sam tek sada saznala. <33

    P.S. GIVEAWAY je na mom blogu, možete se prijaviti ovde .

    ОдговориИзбриши
  2. Skroz se slažem sa tobom Sandra ! Ovi blogovi su odlični , ali ne odlični koliko i blogeri koji ih pišu :D
    Obožavam dizajn svakog od ovog bloga <3

    ilordogaming.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala ti puno, stvarno mi je jako drago što voliš da čitaš moj blog! I ja obožavam sve pomenute, redovno ih čitam i trudim se da ih isto tako redovno komentarišem! <3

    ОдговориИзбриши
  4. Uglavnom i ja citam iste blogove i stvarno su dobri.☺
    Na mom blogu su vlogovi pa pogledaj http://worldarounyo.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. lepi blogovi koje i ja volim da posecujem :D
    Isidora
    http://highheelpoodl.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман21. јул 2015. 09:15

    Mozda nisi znala Tijana je starija od tebe! Napisala si da je Tijana mlada, ona ima 13 godina, a ti 10 i ne pises kvalitetne postove. Uopce.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znam da je starija od mene. :) Izvini, imam 11 godina. Napisala sam da je mlada jer je jos uvek u osnovnoj skoli. Ne moras ih citati ako ti se ne svidjaju. :)

      Избриши
    2. i da. Znm ko si pa ti ne vredi da hejtujes ;)

      Избриши
    3. i da. Znm ko si pa ti ne vredi da hejtujes ;)

      Избриши
  7. Odlican post, neke blogove pratim neke bas i ne.
    Posjeti moj novi blog: mojsvijetbymihaella.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Odličan post! Sve blogove prazim i zista su dobri. ♥

    Pogledaj moj blog ------------> allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Sve blogove citam koje si navela,ti si mi jedna od omiljenih blogerki <3 :D

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥