black and white combinations ♥

By Sandra Đukić - 11:02:00

                                                        Ćao devojke! ♥

U poslednje vreme mi se mnogo dopadaju crno-bele kombinacije. Uvek kada se setim neke kombinacije, odem na polyvore i sastavljam outfite. Sastavila sam 5 outfita koji su crno-beli i  mnogo mi se svidja kako izgledaju! Želela bih da podelim sa vama kombinacije koje sam napravila. ♥ Uživajte! ♥

1. School outfit


Ja sam prosto zaljubljena u ovaj outfit! Stvarno mi se mnogo svidja! Kada sam videla ove farmerke, prosto sam morala da ih iskoritim! Listala sam stranice gornjih delova odece i pronašla ovaj preslatki džemperak. Zatim sam tu dodala jedne klasične starkice i za kraj jedan ranac. Rado bih nosila ovaj outfit i u setnju, ali mi je nekako više za školu. 

Ocena. 10/10

2. Cute and girly outfit


Jako volim da nosim crne suknjice pa mi se ovaj outfit jako svidja, ponaručito zbog nje! Ova majca se baš super uklopila kao i torbica. Dodala sam klasične crne štikle i ovu preslatku ogrlicu. Možda bi bilo bolje da sam umesto štikli stavila baletanke, ali i ovako nije loše. ♥

Ocena: 10-/10

3. Elegant outfit


Ova haljinica me mnogo privlači! Stvarno je preslatka! Štikle su se baš super uklopile kao i torbica koja mi se takodje mnogo svidja. Ogrlica i mindjuse se super uklapaju u ovaj outfit. Možda bih jedino promenila mindjuše, ali nisam našla iste ili slične kao privezak na ogrlici... Sve jedno, outfit je divan! ♥

Ocena: 10- /10

4. Classic outfit


Mislim da, pored sve one divne odece nisam mogla napraviti klasičniji outfit! Odabrala sam obične crne helanke, običnu belu majcu i ove preslatke sandrale! Da outfit ne bude prazan, dodala sam mu ovaj preslatki račić! Budući da ja mnogo volim da nosim helanke, rado bih nosila i ovaj outfit! ♥

Ocena: 10/10

5. Sports outfit


U ovom outfitu preovladava bela boja. Ovaj outfit je baš u sportskom stilu i mnogo mi se dopada! Odabrala sam jednu klasičnu crnu majcu i ovaj prelepi sorc! Da bi outfit bio vise sportski, dodala sam starke i ovu torbu sa natpisom ''Adidas''. ♥

Ocena: 10/10

Nadam se da vam se outfiti svidjaju. Bilo bi lepo kada bi ste u komentare prokomentarisali vama najdrazi outfit iz posta. :) Napisite i ocene outfita u komentare! ♥

Voli vas







  • Share:

You Might Also Like

8 коментара

  1. Outfiti su bas slatki :) Imam post B&W na svom blogu pa mozes da pogledas kako sam ja to na sebi iskombinovala :) Takodje imam i Polyvore profil pa foluj me,vracam follow uvijek :)

    http://tijana-djekic.polyvore.com/
    mystylishcorner.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Outfiti su prelijepi. Prvi i cetvrti su nekako najvise u mome stilu.

    Novi post na mome blogu:
    amyfashion18.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Odlica post.Bas si kreativna Peti outfit je najvise u mom fazonu.Takodje mi je i prvi outfit preeeeelep.

    oneloveonestyle.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Outfiti su odlicni !! bas kao i ceo post :D. Moram da priznam da volim ovakve postove i zelela bih da ih bude jos :*


    Novi post na mom blogu :)))
    http://mojnacindaletim.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Great Post! all of the outfit I really sports outfit, It's my style everyday haha~

    Want to Follow each other on GFC, Google+, and Bloglovin?
    Let Me Know If you follow me and i will follow back you, Just Comment on my blog post (:

    Thank You! ^^

    Official Seol ♥

    ОдговориИзбриши
  6. Najvise se mi svidja prvi outfit ali svi su vrlo lepi. Super post.

    LEJA

    ОдговориИзбриши
  7. odličan post ,upravo sam se vratila sa kupanja ,i ako slučajno spomenem nešto nepovezano u komentaru oprosti mi ,jer sam preumorna hahha xd ,ovako meni su svi prelijepi ali ovaj prvi me definitivno osvojio...ja nisam sada neki baš kritičar i mislim da bi sve ijednoj kombinaciji dala 10. hahhaha xd
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши
  8. Hvala na iskrenom komentaru! <3 Meni su svi lepi, ali nekako mi u nekima nesto fali. :)

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥