50 facts about me ♥ - tag

By Sandra Đukić - 09:54:00

                                                               Zdravo svima! ♥

Već duže vreme sam planirala da napišem ovaj post i eto, pišem ga danas kada sam bez inspiracije! 
Nadam se da će te me kroz ovaj post malo bolje upoznati. ♥ 

Pa krenimo! ♥


1. Zovem se Sandra. ♥
2. Veliki sam Arianator i ne razumem ljude koji je ne vole! ♥


3. Nisam probala baby lips do pre neki dan. ♥
4. Uvek mi je problem uvod kod pisanja posta. ♥
5. Kada negde putujem, spakujem baš mnogo svojih stvari a ne iskoristim većinu. ♥
6. Najdraža boja mi je plava, a posle nje tirkiz. ♥
7. Najdraža jutjuberka mi je MyBaby! ♥
8. Najviše volim da nosim plitke starke! ♥
9. Obično razmišljam oko 20 minuta pre nego što se setim neke teme za post. ♥
10. Mnogo volim da čitam stardoll bloggove! ♥
11. Svaki 3. dan nalakiram drugi lak na nokte. ♥
12. Nemam telefon na touch. ♥
13. Ne podnosim gazirana pića. ♥
14. U horoskopu sam blizanac. ♥
15. Imam dve BFF. Ne mogu birati izmedju njih dve! ♥
16. Omiljen blog mi je Miličin (to i ptice na granama znaju). ♥
17. Omiljena knjiga mi je ''Džudi Kertin - Alis izmedju dve vatre''. ♥
18. Obožavam da čitam ekološki atlas! ♥
19. Omiljeni film mi je ''divergent''. ♥
20. Nisam mnogo ozbilja. ♥
21. Ne volim kada se u mojim postovima nadje slika koja nije moja. ♥
22. Ne volim da gledam serije. Volela sam do 3. razreda. ♥
23. Samo sam jednom bila sa prosekom 4.85, sve ostale razrede sam prosla sa 5.00 ♥
24. Ne obraćam paznju na hejtere. ♥
25. Mnogo pričam. ♥
26. Volela bih da postanem informatičarka ili da prevodilam strane jezike. ♥
27. Omiljen broj mi je 19. Ne znam ni sama zasto. ♥
28. Na telefonu imam samo stranu muziku. ♥
29. Od domaćih pevača slušam samo Jelenu Tomašević. ♥
30. Farmerke su mi omiljen komad odeće! ♥
31. Mnogo volim da igram folklor! ♥
32. Gradovi iz snova su mi Milano i Pariz! ♥
33. Omiljena pesma mi je trenutno ''Taylor Swift - Shake it off'' bez obzira sto sam veliki Arianator! ♥




34. Velika sam paničarka, pogotovo pred kontrolni iz prirode i društva! ♥
35. Druga omiljena pevačica mi je Taylor Swift. ♥
36. Mnogo volim da pravim naslovnice za blog, ali ne znam nikada da napravim kako treba! ♥
37. Omiljen predmet mi je srpski jezik. ♥
38. Postove koje definitivno najvise volim da citam su ''My morning rutine''. ♥
39. Omiljena igrica mi je minecraft. ♥
40. Ime koje mi se najviše svidja je Sanja. ♥
41. Volim da se objačim klasično i sportski. Elegantno manje-vise. ♥
42. Mnogo mi se svidjaju ogrlice sa priveskom sobice! ♥
43. Kao mala sam mnogo volela da se igram skole. ♥
44. Do 2. razreda sam želela da budem učiteljica. ♥
45. Kosa mi je inače duga i prava. Izgleda baš kao peglana! ♥
46. Najbolje mi stoji odeća roze boje. ♥
47. Na kompjuteru samo pisem post i gledam film, sve ostalo radim preko telefona! ♥
48. Nikada nisam probala nutellu (nemojte me sada gadjati kamenjem). ♥
49. Uvek sam nasmejana dok se slikam. ♥
50. VOLIM VAS SVE! ♥

To bi bilo to. Nadam se da ste me bar malo bolje upoznali. Koja čnjenica vam se najvise svidela? :) Ostavite komentar. ♥

Voli vas



  • Share:

You Might Also Like

3 коментара

  1. Drago mi je što sam imala priliku da te bolje upoznam. ♥
    I za mene isto važi stavka br. 5 :) Kao i stavka br. 11 i 37.

    ОдговориИзбриши
  2. I ja sam željela biti učiteljica ♥ Post je zaista super, i kad sam ovo sve pročitala pričinilo mi se da te već znam odnekud xD

    justbewhoyouwantbe.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Sjajan post, obozavam ove postove kad imam priliku da malo bolje upoznam autora bloga <3

    Moj blog: http://tinejdzerkeizivot.blogspot.gr/

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥