5 things out of my H&M wishlist ♥

By Sandra Đukić - 13:56:00

                                                    Ćao svima!

Dok sam gledala odeću sa H&M-a,palo mi je na pamet da bih mogla napisati post o 5 stvari koje bih volela da imam iz H&M-a! ♥ Uglavnom je na mojoj listi želja odeća koja se nosi u leto. ☺

1. Denim skirt


-Ova suknjica mi se strasno dopada! Ne znam za vas, ali ja mnogo volim texas suknjice, a pogotovu ovog dizajna! Mislim da se ova suknja moze lepo uklopiti. Imala sam priliku nositi suknju sa ovakvim dugmićima i mnogo mi se dopada! Svidja mi se što ova sunja ima džepove. ♥
Cena: 3.199 RSD

2. Superstretch trousers


U farmerkama se osećam najprijatnije i uvek mogu da ih nosim! Mnogo mi se svidja kada su farmerke kao ''izbledele'' pa su mi ove baš super! Uklapala bih ih uz klasične majce ili uz tunike. Stvarno mi se svidjaju!
Cena: 2.199 RSD

3. Denim shorts High waist 


Mnogo volim klasične sorceve. Sve jedno je u kojoj je boji, ovakav model sorca obozavam! Svidja mi se uopste sto je klasičan i lako se uklapa u letnje kombinacije! Već znam uz šta bih ga uklopila. Kao sto možete primetiti, strasno mi se svidja!
Cena: 2.699 RSD

4. Patterned scarf

Marama je moj omiljeni dodatak outftu. ☺ Prosto dopuni outfit! Marama ''Patterned scarf'' i H&M-a mi se svidja jer su joj šare baš super i mislim da može lepo da 
dopuni outft! Veliki sam ljubitelj marama! ♥
Cena: 1.499 RSD

                                                  5. Small clutch bag

Svidju mi se male torbice koje se nose u ruci. Već imam ovavku torbicu koja je slična i veoma je korisna! Svidja mi se što je crno-bež. ☺ Može se baš lepo uklopiti jer je klasična ručna torbica. Mnogo bih volela da imam ovakvu!
Cena: 899 RSD

Nadam se da vam se stari svidjaju koliko i meni! Koje su vaše stvari iz liste želja? Ostavite komentar! 
:D

Voli vas





  • Share:

You Might Also Like

10 коментара

  1. Sve stvari koje si izdvojila su jako sipmaticne i svidjaju mi se. Nekako mi je najljepsi crni sorc i njega mi najprije i kupila. :)

    amyfashion18.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post Sandra ! Zanimljiva ideja i predivni komadi ! ♥

    Novi post -----------> allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post. Sve stvari su prelepe, ali najviše mi se sviđaju farmerke i šorc :D.

    http://nellablogdiary.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. 4. i 5. stvar su savršene.U mom gradu nema H&M,jeeeej -.-

    http://marequeens.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da. ♥ Hahahha... Nema ni u mom, preko interneta sam nasla stvari! ♥

      Избриши

Thank you for all coments! ♥