5 omiljenih jutjuberki

By Sandra Đukić - 21:59:00



-Evo i mene, sa najzad isključenim jutjubom. Beth mi prelazi u naviku! Čak gledam devojke za koje sam čula pre par dana! Okej, okej, sada sam lupila ali ipak su to moje ''best forever'' jutjuberke. 
Koliko sam video snimaka odgledala, pomislila bih da ih ima 20, a ne samo 5 omiljenih na mome kilometarskom spisku. Inače, mnogo ih pratim (to nema veze sa oznakom ''prati'' na njihovim kanalina), ali ipak sam odabrala njih 5 meni omiljenih samo za vas. ☺

                                     1. Bethany Mota



-Ljudi, ja nju pratim već možda oko godinu dana i zaista je sjajna! 
 NJeni video snimci me uvek inspirišu. Na njenom kanalu uvek nadjem starije snimke koje rado pogledam. U videima je uvek pozitivna i nasmejana, sto mi se svidja kod nje. ☺

                                    2. MyBaby


-MyBaby jutjub kanal je mnogo sličan Bethaninom kanalu. Ova devojka je energična i uvek pozitivna.Njen kanal mi se posebno svidja. Ima divne ideje za video snimke. Ako želite posetiti njen kanal, kliknite na natpis iznad slike. ☺



-Njen yutjun je bas kao i blog - divan! Zorannah divno snima i ima veoma zanimljivih video snimaka. Pred kamerom je opuštena i pozitivna što mi se posebno svidja kod nje. Njen blog i jutjub pratim i fantastični su!☺ 
Ako želite otići na njen kanal, kliknite na natpis! ☺



-Jana je jedna veoma zabavna i kreativna devojka!
Na njenom youtjubu možete pronaći zabavnih video snimaka. U videima je uvek raspoložena i koliko sam mogla primetiti, veoma je zabavna i duhovita. ☺ Njen jutjub ima mnogo videa sa sličnom temom kao kod prva dva kanala. Ako želite posetite njen jutjub, kliknite na natpis iznad slike! ☺



-Ovo je zadnja jutjuberka u ovom postu. Andrea je takodje energična devojka koja je pred kamerom pozitivna! Duhovita je i opustena. Snima super video snimke. ☺ Zabavna je pred kamerom. Ima fantastične ideje za snimanje bas kao i ostale 4 jutjuberke.

-Ovo je samo 5 od mojim... ne znam ni ja koliko jutjuberki koje pratim. ☺ Svaki dan nadjem neku novu. 

-Ako imate neku preporuku u vezi jutjuberki, napišite u komentare! ☺ 









  • Share:

You Might Also Like

5 коментара

  1. Bethany snima super videe :) Volim da pogledam njene videe kad se setim. xx Maja
    ❤ http://majasmuffin.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Sve ih pratim i sve su savršene! Odličan post ❤


    Smoothieglam.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Sve su ove youtuberke odlične , ali o Beth i da ne govorimo . Jana po meni ima odlične videe . Sve u svemu , odličan post ! ♥

    Novi post --------> allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Sve ih pratim i odlicne su.Bethany mi je najbolja.Ann drea je odlicna ali rijetko snima videe.Razumijem ju,skola,obaveze...
    Ali eto ljeto je pa se nadam da ce cesce snimati.

    ОдговориИзбриши
  5. Zorannu gledam uvijek, a Bethany i MyBaby rijetko :)

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥